Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ah, en het kopieerapparaat op het werk is na een half miljoen pagina's dan nu toch voor het eerst echt fysiek defect. Iemand, vermoedelijk een student, heeft zo hard aan de finisher getrokken (wat helemaal nergens voor nodig is) dat er een onderdeel is kromgebogen en dat moet nu vervangen worden. Maar dankzij de spoedservice van OCE zal de reparateur vermoedelijk morgenmiddag al voor de deur staan *O*
Zelfs die ene keer dat een heel belangrijke plaat midden in het vorige apparaat was kromgebogen konden ze het binnen 48 uur vervangen door een nieuw onderdeel. Binnen 24 uur na het melden kwamen ze vaststellen wat het probleem was en na nog eens 24 uur kwamen ze het vervangen. :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daniel schreef:De monitor van m'n computer op 't werk had tijdens mijn vakantie maar besloten zichzelf in te schakelen Collega's hadden de stekker er dus maar uit getrokken, maar nadat ik die vanmorgen er weer in deed duurde het toch wel even voordat ik een bruikbaar beeldscherm had... het ging eerst heel de tijd uit en weer aan.
En vannacht was het ding dus weer spontaan aan gegaan om vervolgens net steeds uit te vallen terwijl ik op de computer aan 't werk was...
Nu maar even een reserve-monitor opgezocht en zo dan maar een nieuwe bestellen (gelijk van de gelegenheid gebruikmakend om wat groters te krijgen dan de postzegel die ik nu heb )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Kijk, als je nou gewoon van niks weet, okee. Maar zelf met de term "computernummer" komen, omdat je weet dat er naar gevraagd gaat worden, en DAN dit... Da's lef :Y
Bij mij op stage hadden wij ook een keer "Wat is de naam van de computer, deze kan je via deze manier vinden: [.....]"
"De naam is Dell" :?
Die personen luisteren dan ook niet altijd :N
Van de week had ik even de harde schijf uit de defecte kantoor-pc aan mijn computer gekoppeld om de data over te zetten, mijn hemel die data overdracht was echt niet vooruit te branden... :?
Regelmatig verdwenen beide harde schijven van die IDE controller compleet uit Windows en de BIOS, vreemd want het probleem doet zich normaal nooit voor als mijn eigen schijven aangekoppeld zijn op diezelfde IDE controller.
Nee dat was niet de oorzaak, de als slave ingestelde schijf hing gewoon aan de slave connector en de als master ingestelde schijf aan de master connector.
Zelfs als ik op vakantie ben wordt ik nog verrast door het gepruts op het werk.
Vorige week verscheen een mail in de mailbox dat services online gingen wegens ventiltieproblemen in de serverruimte. Dat was om 9 uur en om 12 uur zou er een update zijn. De mail was aan iedereen gericht, ook studenten.
Om 17 uur verscheen een tweede mail. De problemen waren opgelost maar er kon om 12 uur geen mail gestuurd worden omdat het systeem dus plat lag en de mail was niet naar studenten gestuurd want dat was te zwaar voor het systeem..
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
We kunnen sinds kort namens de camping inloggen op Zoover om reacties te geven op recensies of vragen te beantwoorden waarbij er dan keurig onder het bericht komt te staan dat het door de campingeigenaar is geplaatst maar het vreemde is dat we wel vragen kunnen beantwoorden maar geen reacties op recensies kunnen geven, als je die knop aanklikt zit je tegen een grijs scherm aan te kijken en kun je weinig anders dan de internetbrowser weg te klikken. :?
Ik heb het find_your_spot ook al laten proberen, om uit te sluiten dat het om een computerprobleem zou gaan maar ook hij krijgt datzelfde grijze scherm...
Ik zal de Zoover medewerkers maar eens om hulp vragen.
Bee schreef:Zelfs als ik op vakantie ben wordt ik nog verrast door het gepruts op het werk.
Vorige week verscheen een mail in de mailbox dat services online gingen wegens ventiltieproblemen in de serverruimte. Dat was om 9 uur en om 12 uur zou er een update zijn. De mail was aan iedereen gericht, ook studenten.
Om 17 uur verscheen een tweede mail. De problemen waren opgelost maar er kon om 12 uur geen mail gestuurd worden omdat het systeem dus plat lag en de mail was niet naar studenten gestuurd want dat was te zwaar voor het systeem..
Toevallig. Bij ons is vorige week de drycooler uitgevallen. Dat betekent dus dat de temperatuur in de MER binnen de kortste keren naar een graad of 70 gaat. Probleempje met de bedrading waardoor het noodaggregaat het niet over nam :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!