Boogje Gv - Gvc ontbreektwebguy schreef: Deze keer zonder fouten

Boogje Gv - Gvc ontbreektwebguy schreef: Deze keer zonder fouten
Code: Selecteer alles
Laa
|
/|
/ |
/ |
GVC ----<---|-----
\ |
\ |
\|
|
Gv
Omdat ze op mijn werk voor veel overlast zorgen. Ze komen alleen maar voor de drugs en gisteravond stond er 1 vrolijk met wiet aan de kassa dus ik zeg dat ie naar buiten moet gaan en doet ie net of ie het niet snapt maar snapte het wel want hij praatte deels vlaams/nederlands. Vorige week stonden ze zondagochtend vroeg een meisje lastig te vallen de vrachtwagenchauffeur die de vracht kwam leveren zag dat en heeft zijn vrachtwagen stilgezet en is er naar toe gegaan en heeft ze bij dat meisje weggestuurd. Ze denken dat ze hier alles kunnen maken. Dacht het effe niet. oprotten ermeeGekko123 schreef:Waarom heb je het gehad met die Fransen? Ok, ze spreken een erg irritante taal, maar daar valt nog overheen te komen.
Het ligt iets ingewikkelder, ik zal het proberen uit te leggen... Ik heb dienstregelingsgegevens: Trein 3025 stop in Nm, Ah, Ed, Ut. Ik wil op een Google Map tekenen hoe die trein rijdt. Als ik echter al die stukjes opsla (Nm-Ah, Ed-Ah, etc), sla ik heel veel dubbel op, omdat ik dan ook alle losse stations moet hebben naast ICs, etc. Daarom slaan we alles los op, tussen stations en splitsingen. Welke splitsingen dat zijn weet ik echter niet. Vandaar de graaf, die moet al die stukjes aan elkaar plakken. Wat er dus gebeurt is dat er gezocht wordt naar Nm-Ah, Ah-Ed, etc, waardoor je nooit het probleem hebt wat je beschrijft omdat je altijd tussen stops plant. Als je dezelfde graaf gaat gebruiken voor routeplannen moet je inderdaad stations als zodoende aanmerken. Je kan er ook voor kiezen om de graaf te versimpelen. Dit is beetje bijzondere graaf omdat het een (ingewikkeld) geografisch model vertegenwoordigt.Bee schreef:Maar als je de reisroutes wil berekenen lijken die aansluitingen erin niet nodig toch? Stel, ik bereken een reis van Boskoop naar Bodegraven dan ga je van Boskoop naar Alphen en daar naar Bodegraven. Maar in jullie diagram zou de computer toch ook Boskoop - Apn_A - Bodegraven kunnen bereken, wat dus niet klopt.
Dat ziet er leuk uit.webguy schreef:Maar voor Utrecht - Leiden komt er dus dit uit:
*plaatje* Best netjes zonder tweaks. Hij probeert via Bkl te plannen, maar met een handmatig regeltje voor Ut-Wd wordt dat wel opgelost.
Dan hebben ze dus geen ruggengraat en hoef ik ze niet (y)Bee schreef:Door die uggs moet je gewoon heenprikken, mij is uitgelegd door een vrouw dat de meeste vrouwen ze eigenlijk heel lelijk vinden maar omdat ze niet onder willen doen voor hun vriendinnen die ze wel hebben dragen ze ze ook en als ze ze eenmaal een keer aan hebben gehad blijven ze dat doen omdat ze zo lekker zitten.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Suus en 7 gasten