Jacht 2.0
-
Re: Jacht 2.0
IC Gouda - Rotterdam CS
Tram 11 Rotterdam CS - Rotterdam Marconiplein
Tram 11 Rotterdam CS - Rotterdam Marconiplein
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
-
- Donateur
Looptijden tellen niet mee als het op 2 dagen is. Looptijden tellen wel mee bij overstappen op dezelfde dag
-
Ah, duidelijk. Dus de looptijd op Lombardijen telt niet mee, maar op CS wel? Als je 9292 gebruikt van Lombardijen naar CS met alleen tram dan heb je 4 en 5 minuten looptijd.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
-
Alleen de looptijd / overstaptijd in het midden van de reis telt mee in het uur. Dus als ik vanaf CS een trein pak, telt dat als overstaptijd.
De looptijd van station naar bijgelegen halte telt niet aan het begin of het eind van de reis. Ik pakte een tram vanaf Lombardijen, dus mijn reis begon op tram-/bushalte Rotterdam, Station Lombardijen, zonder looptijd.
De looptijd van station naar bijgelegen halte telt niet aan het begin of het eind van de reis. Ik pakte een tram vanaf Lombardijen, dus mijn reis begon op tram-/bushalte Rotterdam, Station Lombardijen, zonder looptijd.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
-
Ik maak een rondje via Zwijndrecht en Papendrecht en eindig weer op station Dordrecht.
- Spoiler: show
-
Episode 17, Dag 4 (dinsdag)
Ik loop, dan pak ik een trein en een bus.
Hint: dieptepunt.
Ik loop, dan pak ik een trein en een bus.
Hint: dieptepunt.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
-
Diepste punt in een rivier? Of laagstgelegen gebied in Nederland?
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
-
Hm, gisteren was alweer een halte op loopafstand van een treinstation. Dan verwacht ik óf Schiedam Centrum óf Dordrecht Zuid. Die waren allebei goed mogelijk gisteren.
- Ivan
Schiedam Centrum is nog afgezet gisteren, dus dat moet dan haast wel Dordrecht zuid zijn.
-
Oh dat is waar ook, Julius stond er. En ODRAIL stond op Rotterdam Centraal.
Rotterdam Blaak kon ook niet, want alles eromheen stond dicht (Etienne op Zuid, en ik op Dordrecht voor de ICs).
Dus het zal Dordrecht Zuid inderdaad geweest zijn.
Rotterdam Blaak kon ook niet, want alles eromheen stond dicht (Etienne op Zuid, en ik op Dordrecht voor de ICs).
Dus het zal Dordrecht Zuid inderdaad geweest zijn.
- Ivan
IC Utrecht - Rotterdam CS.
Dan kan er daar iemand door naar Breda ed.
Dan kan er daar iemand door naar Breda ed.
-
Ik reis van Schiedam Centrum naar Alphen a/d Rijn, met 2 IC’s en een Sprinter (Schiedam CS -> R’dam CS, R’dam CS -> Gouda, Gouda -> Alphen a/d Rijn.
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
- ODRAIL
-
Dieptepunt: Zuidplaspolder?
Ik reis per ICD en Sprinter naar Nieuwerkerk aan den IJssel. Ik kan niet bij de polder zelf (halte Gemaal?) komen.
Ik reis per ICD en Sprinter naar Nieuwerkerk aan den IJssel. Ik kan niet bij de polder zelf (halte Gemaal?) komen.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
-
Of Hollandsch Diep?
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
-
Het Hollandsch Diep zou kunnen, maar ik verwacht dat Anderzam de trein verder heeft genomen. Als crimineel wil je bijna elke dag zo veel mogelijk afstand afleggen, anders wordt je op de verklapdag te makkelijk gepakt. Nieuwerkerk / de Zuidplaspolder lukt niet met de combinatie van vervoersmiddelen en afgezette stations, ik zou echt zuidelijker kijken.
-
- Donateur
Is er een mogelijkheid dat hij via Sliedrecht Baanhoek is ontsnapt?
Dordrecht Zuid zou misschien met de hint fysiek passen. galileilaan. Galilei was van de slinger.
vanuit Dordrecht Zuid kun je toch een aardig eind komen richting s-hertogenbosch hertogenbosch met de sprinter.
Dordrecht Zuid zou misschien met de hint fysiek passen. galileilaan. Galilei was van de slinger.
vanuit Dordrecht Zuid kun je toch een aardig eind komen richting s-hertogenbosch hertogenbosch met de sprinter.
- Ivan
Ik denk dat we met Dordrecht Zuid in ieder geval zeker goed zitten; vlakbij zit de halte Spirea, wat blijkbaar een plant is die ookwel bekend staat als spierstruik.
Lijkt me redelijk bij de hint passen.
Vandaaruit kan er in ieder geval in 47 minuten Tilburg bereikt worden, dus daar een bus (richting Eindhoven?) is prima mogelijk.
Vandaaruit kan er in ieder geval in 47 minuten Tilburg bereikt worden, dus daar een bus (richting Eindhoven?) is prima mogelijk.
-
- Donateur
Om 22.01 bus 387 naar Utrecht. Dan IC s-hertogenbosch. Aankomst 22.51
-
- Donateur
Ik zat meer te denken een stadsbus in Tilburg vanuit Tilburg Reeshof of Tilburg West naar Tilburg.Ivan schreef: ↑di 05 aug 2025, 23:08 Ik denk dat we met Dordrecht Zuid in ieder geval zeker goed zitten; vlakbij zit de halte Spirea, wat blijkbaar een plant is die ookwel bekend staat als spierstruik.
- Ivan
Dat kan uiteraard ook.
Ver van Tilburg kan hij in elk geval niet zitten.
Ver van Tilburg kan hij in elk geval niet zitten.