Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Uitstaphalte verplaatst naar het midden zodat die mensen makkelijker naar de trein kunnen. Daaromheen de HOV-lijnen omdat die veel mensen trekken zodat je niet constant zo'n mensenstroom krijgt. Uitzondering hierop is het perron met lijn 122/145 omdat dit voor de uitstaphalte zit. Daarom heb ik daar 2 lijnen geplaatst die niet vaak rijden zodat het elkaar niet te veel in de weg zit.
Oh, en dan nog iets: Zag gisteravond een lijn 76 "Nac Supporters" rijden op het station. Ik had niet verwacht dat Arriva die lijnen zelf reed.
Sorry, maar hier mis ik echt logica in de indeling. De lijnen naar de Hogeschoollaan staan nu allemaal bij elkaar (muv van lijn 12). Ook de lijnen die naar Terheijden vertrekken zijn nu allemaal uiteen. En een aantal lijnen die je nu combineert op een halte hebben ongeveer eenzelfde vertrektijd en zullen elkaar dus in de weg gaan zitten als het niet precies volgens dienstregeling loopt.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Gezien de stelling op het dak gok ik dat het gebruikt wordt voor halteonderhoud (reclameposters plakken, dienstregelingen plaatsen, tijdelijke haltes creëren, nieuwe glazen ruiten plaatsen enz.). Maar ik kan er ook naast zitten.
Abri's zijn van gemeenten of de reclameboer dus dat doan ze zeker niet.
Het zal wel een busje voor halteonderhoud zijn. Dus zoals Michael1988 al zei: noodhalte, haltebord onderhoud, dienstregelingen wisselen. Etc....
Apart dat ze dan in west Brabant een ander type busje voor halteonderhoud gebruiken. Daar gebruiken ze namelijk een Renault Master. Je zou denken dat het voordeliger zou zijn om dezelfde voertuigen te bestellen net zoals de busjes voor Service & Veiligheid
Ik denk ook halteonderhoud. Zag toevallig dat busje afgelopen week bij de halte Tilburg, Zwartvenseweg. De man uit die auto was bezig rond de haltepaal.
Michael schreef:Apart dat ze dan in west Brabant een ander type busje voor halteonderhoud gebruiken. Daar gebruiken ze namelijk een Renault Master. Je zou denken dat het voordeliger zou zijn om dezelfde voertuigen te bestellen net zoals de busjes voor Service & Veiligheid
datm schreef:Weet iemand waarvoor dit voertuig wordt gebruikt?
Ik weet niet waarvoor, maar de kleurstelling is mooier en duidelijker op dit bussie dan de andere bussen. Dat grijs is hier duidelijker te zien. Op de streek- en stadsbussen is het meer wit omdat je de grens niet ziet tussen dat wit en grijs.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
gliderfighter schreef:Ik rij er heel vaak in en ik heb dat dus echt nog nooit gezien
Het viel mij al op bij de toen nog onze Citaro's
en ook bij de Volvo's in Tilburg en Breda
ik heb toen gehoord dat de kleur van de bussen van het Provincie logo is die is ook rood/grijs/wit
Ben op deze site voor de leuke info over het OV in Nederland en om van andere te leren die er langer verstand van hebben dan ik.
Ik zei toch al dat die eekhoorn een eikel zocht..
Nee ik vind dat het gewoon wit is, zal eens goed kijken als ik weer dienst heb. Denk dat het sowieso niet zo goed te zien is doordat de bussen doorgaans niet maagdelijk wit meer zijn.
Ach, ik zit al sinds 2009 in die dingen en heb het toch ook nooit gezien.
Maar inderdaad, met al dat vuil en reclame valt het minder op. Het grijs had van mij best flink donker gemogen, maar dan lijkt het wel erg op R-NET.