(en moet ik iets aan mijn oren doen; al zou het wel heel toevallig zijn dat ik “geen” hoor en er dan inderdaad geen trein blijkt te rijden)
Dat komt doordat de stop in Eygelshoven Markt er alleen richting Maastricht in de systemen staat.Vinny schreef:Ik vind het heel vreemd dat de NS een reisadvies via het buitenland aanbiedt zonder dat je expliciet aangeeft via Duitsland te willen reizen.
Klinkt bijna alsof de omroep 'Wormerveer' wou zeggen, maar dat de omroep werd afgebroken net na 'Wormer'.VIRM schreef:Maandagochtend riep de omroepster op Sloterdijk om dat de [serie=Sprinter|2019|Rotterdam Centraal - Breukelen - Uitgeest4000[/serie] naar Uitgeest van 07:19 vanwege de vertraging niet verder zou rijden dan Wormer. Wel knap dat ProRail op één avond een nieuwe spoorbrug over de Zaan heeft aangelegd en een nieuw station heeft geopend.
Die staat er overigens ook nog maar net, de omleiding is nog vrij recent aangepast waarbij ze ook vergeten te melden dat je bij de Wega aan de overkant moet opstappen. Overigens mist de tijdelijke halte Octant ook nog in de omleiding.ArrivaBas schreef:In Dordrecht is Qbuzz gemakshalve vergeten in het omleidingsbericht te vermelden dat zij bij de halte Indus ook een tijdelijke halte om de hoek hebben neergezet. :')
Ik was gisteren in Düren maar helaas reed er niets naar Aachen want er waren personen op het spoor. Toen maar met de bus via Jülich, Aldenhoven en Geilenkirchen naar Sittard gereden. De SB3 had ik toch nog niet gedaan. :) Moet ik nog maar een keer terug voor het busboekje van West Verkehr, kan ik meteen de nieuwe treinverbinding meepakken.cassie127 schreef:Ik ga het zo ook maar eens meemaken, want ik zit nu in een Intercity die kant op
Het kan nog erger... ik zit nu in de RS 15 waar nog doodleuk wordt ontworpen dat het volgende station Heerlen de Kissel isMeltrain schreef:Arriva mag qua omroep nog wel het een en ander aanpassen in de Limburgse treinen:
1) Heerlen De Kissel wordt nog steeds omgeroepen
2) De Engelstalige omroep ontbreekt in de RE 18
3) Eygelshoven Markt klinkt nergens naar in het Frans
4) Bij Eygelshoven Markt wordt in drie talen omgeroepen dat je aan de rechterkant moet uitstappen, terwijl het perron links ligt. :') Net voor aankomst wordt dat alleen in het Nederlands nog gecorrigeerd.
5) De omroep voor Herzogenrath ontbreekt. In plaats daarvan wordt Aachen West omgeroepen, inclusief verkeerde kant om uit te stappen.
Gebruikers op dit forum: Maik, Semrush [Bot] en 10 gasten