Ik heb er slechts 374 woorden aan vuilgemaaktRonald schreef:Het halve verslag kan al vol met Hispeed-boekings- en klantenservice-ervaringen :Y

Ik heb er slechts 374 woorden aan vuilgemaaktRonald schreef:Het halve verslag kan al vol met Hispeed-boekings- en klantenservice-ervaringen :Y
Dieren. Mensen die dieren mishandelen, dát zijn beesten.deadlock schreef:En de dierenarts stuurt tegenwoordig rouwkaarten als je een dier in hebt laten slapen zag ik vanochtend.
Hier ook niet. Zit mijn bureaula uit te zoeken.deadlock schreef:Ik denk dat deze dag niet echt heel productief enzo wordt.
Dat is niet veel. In Nederland haalt een beetje ov-streekbus ruim binnen de 8 jaar de 1.000.000 kilometer. Zo ken ik als voorbeeld de bussen van de Hanzeliner (na 6 jaar al!) en de bussen die tussen Almere en Amsterdam rijden die dat aantal na een jaar of 6 al te pakken hadden.STF schreef:Bussen moeten elke zes maanden naar de APK keuring en mogen niet meer dan 1.000.000 km op de teller hebben staan, dus ze zijn redelijk streng hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten