Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
AppleMoose

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ik ken het via mijn werk. Wel jammer dat een 'ommetje' in de app maximaal een of twee uur kan duren om punten te scoren. Dagelijks lukt het me helaas niet, maar het motiveert wel :Y (voor zolang het duurt (A) )
En blandning av sött och salt.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Afbeelding

Kan ik dan punten verdienen met mijn prestaties van deze maand *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
AppleMoose

In het verleden behaalde resultaten zorgen niet voor punten in de toekomst :N (A)
Pascal1998
Contacteer:

Bericht door Pascal1998 »

Ik ken wel zo’n soort app, maar daar hoort ook een horloge in de vorm van een Apple Watch bij, oh wacht, ik heb natuurlijk een Apple Watch. Sorry voor de sluikreclame
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

jelmerrr schreef: zo 31 jan 2021, 18:26 Even iets heel anders: zijn er mensen die de app ommetje kennen? Het is een app van de hartstichting waarin je xp kunt krijgen als je loopt en hoe meer je loopt hoe meer xp. Ik heb het nog maar net gedownload (zag het ergens voorbij komen) maar ik dacht misschien zijn hier wel mensen die het een leuk idee vinden om er een groep in te starten *O* , motiveert weer om te bewegen wat goed is voor de weerstand en humeur
Klinkt leuk, ik ga eens kijken. Sowieso ga ik op woensdag en een dag in het weekend wandelen met een vriendin. Al zijn we gisteren gaan fietsen voor Rotterdam verlicht waarbij diverse gebouwen in de stad prachtig verlicht waren. Aanrader als je nu toch een uitje zoekt.

Ik kom diverse apps tegen, heb je een link of duidelijkere omschrijving?
Visgraatmodel

Bericht door Visgraatmodel »

Ik heb zojuist uit een impuls mijn Facebook en Instagram-account gedeactiveerd. Kijken hoe ik mij voel als ik heel februari niet op die apps heb gezeten.
Alargule

Bericht door Alargule »

*O*

Een stuk beter, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

jelmerrr schreef: zo 31 jan 2021, 18:26 Even iets heel anders: zijn er mensen die de app ommetje kennen? Het is een app van de hartstichting waarin je xp kunt krijgen als je loopt en hoe meer je loopt hoe meer xp.
Wat zijn xp?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Z2N
Donateur

Bericht door Z2N »

Een referentie aan Pokémon games?
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
AppleMoose

XP wordt punten mee bedoeld. Voor meer info: https://www.hersenstichting.nl/ommetje/ De app is zowel voor Android- als Apple-telefoons beschikbaar.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Via mijn werk doe ik mee aan de competitie met Ommetje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Ik loop best heel regelmatig, maar ben eigenlijk te lui om voor elke wandeling een app aan te zetten. Heeft iemand daarvoor een goede suggestie? Ik heb een stappenteller, maar die is behoorlijk inaccuraat (hij onderschat mij stelselmatig).
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Alargule

Bericht door Alargule »

...of jij overschat jezelf stelselmatig *O*
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Een sporthorloge/Activity tracker? Of Google maps? Ik gebruik beide.
Jef400

Bericht door Jef400 »

Wat voor sporthorloge zou jij adviseren? Ik zit namelijk te denken mijn opgespaarde voetbalgeld te gaan gebruiken voor wat trainingsmaterialen zodat die overtollige kilo's er af kunnen gaan.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

In een iPhone zit de stappenteller automatisch ingebouwd, maar als je geen iPhone wil kan je zo'n sporthorloge/sportbandje nemen die stappen telt en met je telefoon synchroniseert? Al zitten daar ook exemplaren tussen die niet zo accuraat zijn, dus wel even de recensies bekijken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Alargule schreef: zo 31 jan 2021, 21:41 ...of jij overschat jezelf stelselmatig *O*
Dat dacht ik eerst ook, maar als het ding denkt dat ik 0 stappen nodig heb om van de slaapkamer in de badkamer te komen denk ik toch echt dat hij me onderschat. Ik heb echt geen badkamer en suite maar gewoon een gang die ik door moet...
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Alargule

Bericht door Alargule »

Mijn S9 is behoorlijk accuraat, vind ik. Je moet er alleen niet mee gaan paardrijden...
Hainje

Bericht door Hainje »

Wubbo schreef: zo 31 jan 2021, 21:43
Alargule schreef: zo 31 jan 2021, 21:41 ...of jij overschat jezelf stelselmatig *O*
Dat dacht ik eerst ook, maar als het ding denkt dat ik 0 stappen nodig heb om van de slaapkamer in de badkamer te komen denk ik toch echt dat hij me onderschat. Ik heb echt geen badkamer en suite maar gewoon een gang die ik door moet...
Je leek me anders wel een type dat kon vliegen... :o
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫

Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
trolly

Bericht door trolly »

Wubbo schreef: zo 31 jan 2021, 21:39 Ik loop best heel regelmatig, maar ben eigenlijk te lui om voor elke wandeling een app aan te zetten. Heeft iemand daarvoor een goede suggestie? Ik heb een stappenteller, maar die is behoorlijk inaccuraat (hij onderschat mij stelselmatig).
Gewoon lekker wandelen zonder electronische onzin? Doe ik zelf graag, stelt eigenlijk nooit teleur (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Bericht door Alargule »

Ik ben heel blij met mijn OpenStreetMap-app *O*
Jef400

Bericht door Jef400 »

Suus schreef: zo 31 jan 2021, 21:43 In een iPhone zit de stappenteller automatisch ingebouwd, maar als je geen iPhone wil kan je zo'n sporthorloge/sportbandje nemen die stappen telt en met je telefoon synchroniseert? Al zitten daar ook exemplaren tussen die niet zo accuraat zijn, dus wel even de recensies bekijken.
Dat is een goeie inderdaad. Thanks voor de tip :)
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Jef400 schreef: zo 31 jan 2021, 21:42 Wat voor sporthorloge zou jij adviseren? Ik zit namelijk te denken mijn opgespaarde voetbalgeld te gaan gebruiken voor wat trainingsmaterialen zodat die overtollige kilo's er af kunnen gaan.
Ik heb een garmin maar er zijn zoveel soorten. Mijn eisen waren hartslagmeter, stappenteller, slaapanalyse, waterdicht en gps. Collega van mij heeft een fitbit en is daar ook heel blij mee. Zoek iig wel even goed uit wat voor app erbij zit en of dat samengaat met je telefoon. Ik heb heel lang een Huawei gehad en dat ging niet samen en dan is zo'n horloge toch een stuk minder leuk.
Pascal1998
Contacteer:

Bericht door Pascal1998 »

Ik ben te lui om te wandelen, maar hardlopen en kickboxen vind ik dan weer wel leuk om te doen, dus daar heb ik mijn Apple Watch icm een iPhone dan dus ook voor
Jef400

Bericht door Jef400 »

Daantje schreef: zo 31 jan 2021, 21:47
Jef400 schreef: zo 31 jan 2021, 21:42 Wat voor sporthorloge zou jij adviseren? Ik zit namelijk te denken mijn opgespaarde voetbalgeld te gaan gebruiken voor wat trainingsmaterialen zodat die overtollige kilo's er af kunnen gaan.
Ik heb een garmin maar er zijn zoveel soorten. Mijn eisen waren hartslagmeter, stappenteller, slaapanalyse, waterdicht en gps. Collega van mij heeft een fitbit en is daar ook heel blij mee. Zoek iig wel even goed uit wat voor app erbij zit en of dat samengaat met je telefoon. Ik heb heel lang een Huawei gehad en dat ging niet samen en dan is zo'n horloge toch een stuk minder leuk.
Ah top. Ga ik doen.
Plaats reactie