Op een gegeven moment kreeg ik na meerdere gratis pizza’s een code waarmee ik bij vijf bestellingen tien euro korting kreeg, het is toen aardig uit de hand gelopenVIRM schreef:Hoeveel gratis pizza' had je vorige keer?

Op een gegeven moment kreeg ik na meerdere gratis pizza’s een code waarmee ik bij vijf bestellingen tien euro korting kreeg, het is toen aardig uit de hand gelopenVIRM schreef:Hoeveel gratis pizza' had je vorige keer?
Eerder op de middag zag ik daar de wachtrij ook al buiten staan..Aking schreef:(..) dus wacht ik nu in Duiven op mijn afspraak om 17:00
Lever maar één pizza in voor bovenstaande wartaal, Suus.
Domino's bied het aan en beweren dat ze het kunnen. Ik woon 1,2 kilometer van het filiaal, het hoogteverschil is 2 meter, er is één verkeerslicht verbonden aan een brug die open kan en één bocht. Op de rest van de route rijdt de bezorger op een fietsstrook van een voorrangsweg, dus een aanzienlijk deel van de tijd moet het perfect haalbaar zijn.
Jij komt ook niet langs als je in Rotterdam bent
Ik heb mijn eigen Jumbo met een uitstekend corona-protocol, dus voor mijn boodschapjes schuif ik daar wel in de rij aan
Een jaar of tien geleden ben ik eens van Roosendaal naar Dordrecht (en weer terug) gefietst, in de buurt van de Moerdijkbrug waren ze toen bezig met wegwerkzaamheden. Toen heb ik bepaalde stukjes ook meermaals gezien.Suus schreef: ↑za 17 apr 2021, 20:36 Vandaag ben ik van station Dordrecht Zuid naar Lage Zwaluwe gewandeld, voor het eerst in mijn leven te voet over de Moerdijkbrug.
In het buitengebied van Dordrecht heb ik twee echtparen op de fiets vier keer gepasseerd omdat ze om de zoveel tijd tot stilstand kwamen om iets te zoeken. Bij de vierde keer kwam er een begroeting, waarna ik mij natuurlijk onsterfelijk belachelijk maakte door "zo, paaseieren aan het zoeken?" te roepenZe waren aan het geocachen
![]()
Forumlid Mikos (tevens professioneel kaartjes
Gebruikers op dit forum: ITF en 4 gasten