Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
De 4408 van de Stichting Youngtimerbussen staat 21 oktober klaar op het parkeerterrein in Amersfoort om naar het station te rijden.
Arriva 6201 mocht op 22 oktober weer eens naar Winterswijk rijden voor TVV.
Ook op 22 oktober mocht de 186 008 een testrit rijden naar Zevenaar, deze foto is net voor Zevenaar gemaakt.
Mooie foto. Geeft herrineringen aan zo'n 15 jaar geleden toen ik met mijn moeder naar mijn opa en oma naar Kesteren ging. Van Doetinchem naar Arnhem een mooie Buffel, van Arnhem naar Kesteren zo'n aftanse Plan U.
Erno-BE schreef:Mooie foto. Geeft herrineringen aan zo'n 15 jaar geleden toen ik met mijn moeder naar mijn opa en oma naar Kesteren ging. Van Doetinchem naar Arnhem een mooie Buffel, van Arnhem naar Kesteren zo'n aftanse Plan U.
Dat heeft dan wel indruk gemaakt als je dat nog kunt herinneren.
Is die 1019 ook museumbus? Die hele serie is toch niet meer standby voor treinstremmingen?
Overigens wel de feinste bussen waar ik in de Achterhoek mee gereisd heb :D
De 1019 is bij Uitgaansbus beland, deze zal worden geplukt bij dit bedrijf om haar onderdelen te doneren voor de andere bussen bij Uitgaansbus. Was een aardige trip down memory lane vorig weekend :D
Een avondplaatje van afgelopen vrijdag. De 227 van Arriva/Gelderesch Reizen staat in Ulft te wachten voor een besloten ritje naar Doetinchem en Enschede