Nooit. "Maak alleen strikt noodzakelijke reizen" heb ik ondertussen te vaak gehoord (zware winterstomen, Corona, ...) dat ik je kan vertellen dat dat helemaal niemand wat kan schelen. Ze komen gewoon opdagen en eisen dat ze vervoerd worden. Als je alleen al 100 bussen nodig hebt tussen Armhem en Utrecht, hoe denk je dan ooit met 1000 bussen genoeg te hebben voor het gehele land?
En dan hebben we het nog niets een gehad over het feit waar je überhaupt 1000 bussen vandaan moet halen. En ook nog binnen afzienbare tijd. Tegen een betaalbaar kostenplaatje.
Leuk plan, maar onuitvoerbaar. Helaas.
Gevallen
- Mikos
- Berichten: 5913
- Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
- Contacteer:
Re: Gevallen
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Meltrain
- Donateur
- Berichten: 22864
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
- Locatie: Delft
Re: Gevallen
Dan was het beter geweest als op elk traject 1x per twee uur een Sprinter zou rijden.
Met zo weinig treinen is de bijsturing toch niet per se nodig?
Met zo weinig treinen is de bijsturing toch niet per se nodig?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 13779
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
- Locatie: Utrecht
Re: Gevallen
Als je een andere dienstregeling rijdt dan gepland heb je altijd bijsturing nodig. Iemand moet die trein immers rijden, en de kans dat het personeel dat op die trein gepland was toevallig op de juiste plek aanwezig is is niet zo groot.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
-
- Berichten: 5774
- Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46
Re: Gevallen
Blijft de vraag. Waarom was er geen werkende backup voor het bijsturingssysteem?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten