Pagina 2 van 2
Re: NS investeert in winterbestendige treinen
Geplaatst: do 07 jan 2010, 17:07
door Joshua
Tja het blijft Arriva.
Re: NS investeert in winterbestendige treinen
Geplaatst: do 07 jan 2010, 20:10
door MdJ
Hmmz, blijkbaar toch iets niet goed gegaan met combineren, de sluitseinen van het achterlopende treinstel staan nog aan, terwijl het voorlopende stel de frontseinen aan heeft staan

*O*
Re: NS investeert in winterbestendige treinen
Geplaatst: do 07 jan 2010, 21:43
door Mark
Nee, beide voertuigen voeren het gevaarsein, geheel juist in deze situatie. ;)
Dexter schreef:Het Zoutkaartje?? Zo zout heb ik het nog niet gegeten...
Sorry, die was te makkelijk om niet op te schrijven
De meeste VIRM-series zag ik vandaag al weer voor een groot deel met 2 stellen rijden, in de spits-2100 en -3500 zag ik in een enkel geval zelfs treinen met 12 bakken (2xVI) langskomen. Hoewel de 2191 zowel vandaag als gisteren met een DDAR of mDDM reed, al weet ik niet of dat iets met het materieeltekort te maken heeft of gewoon met de omloop.
t2191 rijdt op maandag-woensdag planmatig met DD-AR. ;)
Re: NS investeert in winterbestendige treinen
Geplaatst: vr 08 jan 2010, 10:23
door P.Niem
De VRIM en de ICMm hebben last van nieuwe compressors die niet winterbestendig zijn. Voor die 10-miljoen gaat NS waarschijnlijk nieuwe compressors kopen.
Re: NS investeert in winterbestendige treinen
Geplaatst: vr 08 jan 2010, 22:32
door playertwo
Hopelijk stoppen ze dan wel meteen de juiste exemplaren in ICM IV die nu hun revisie krijgen (en waarvan de eerste al weer de wei in is gegaan).