Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Nu zullen er hier geen verstokte vliegreizigers tussen zitten maar ook daar heeft men een aparte bedrijfsvoering.
19 januari een reisje met KLM (Cityjet) geboekt naar Londen, vertrek van SChiphol zou om 13.55 zijn. Op 30-1 belde KLM dat de vlucht geannuleerd was en dat we omgeboekt waren naar de vlucht van 15.25. Zojuist belde ze weer (een week voor vertrek) dat de vlucht teruggeboekt was en dat ik om 13.55 zou vliegen vanaf Amsterdam. Die weten dus ook niet wat ze willen.
Freek schreef:Nu zullen er hier geen verstokte vliegreizigers tussen zitten maar ook daar heeft men een aparte bedrijfsvoering.
19 januari een reisje met KLM (Cityjet) geboekt naar Londen, vertrek van SChiphol zou om 13.55 zijn. Op 30-1 belde KLM dat de vlucht geannuleerd was en dat we omgeboekt waren naar de vlucht van 15.25. Zojuist belde ze weer (een week voor vertrek) dat de vlucht teruggeboekt was en dat ik om 13.55 zou vliegen vanaf Amsterdam. Die weten dus ook niet wat ze willen.
Vliegtuig was eerst niet vol te krijgen en nu toch wel?
maar dat is gek, want de vlucht van 13.55 was (en is) nu niet te boeken. Dan moeten de aanmeldingen voor de vlucht van 15.25 dus al dusdanig zijn dat er een extra vlucht om 13.55 vol gekregen kan worden.
Hetzelfde verhaal met Iberia. Voor je gevoel driehonderd keer gewijzigd en uiteindelijk vlieg je op hetzelfde tijdstip (heen), vertrek je op hetzelfde tijdstip (terug), maar land je wel twintig minuten (!) eerder op Schiphol. Is Amsterdam opeens dichterbij Madrid komen te liggen ofzo?
meltrain schreef:Nee, ProFly heeft de drgl aangepast en er hoefde nu ineens niet achter een goederenvliegtuig aangeboemeld te worden.
Dat je in verband met het verschuiven van slots op luchthavens en ruimte in de lucht (ja ook daar is een plan voor) vijf minuten eerder of later aankomt, allas, maar volgens het oorspronkelijke plan zou je dus normaal twintig minuten langer vliegen en dat op een vlucht van niet eens twee uur.
Achter KLM Cargo met een leeg bloemenvliegtuig zeker. ;)
Wat een geweldige fietsenmaker heb ik toch. Mijn versnelling was vastgevroren, en is daarna uit elkaar geknald toen ik begon te trappen. Met veel moeite naar Diemen Zuid kunnen peddelen, en daar de fiets (samen met mijn lichaam) in de metro gesmeten (Ik heb altijd dezelfde Zilvermeeuw ) en weer naar de fietsenmaker MacBike op het Waterlooplein gebracht waar mijn versnelling ooit was omgebouwd. Die man zou kijken wat hij kon doen. Kom ik om vijf uur terug, zegt die man dat het gratis is, omdat het eenvoudig te repareren was. Kijk, daar blijf ik klant
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Na 'n lange niet overdreven drukke werkdag is dat net zo lekker hoor Komt vast mede door al 't gekruip onder tafels vanmorgen: we zijn momenteel 'n lab aan het "verbouwen" en daar moesten wat kabels weggewerkt worden. Toch apart hoe fors de werkruimte kan toenemen door simpelweg alle tafels door exemplaren van hetzelfde type te vervangen, de indeling wat aan te passen en er ook nog eens meer apparatuur neer te zetten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Yes! Scriptie is op de inhoudsopgave en titelblad helemaal af *O* *O* *O*
Nu alleen nog even door stage en wat andere mensen laten controleren op o.a. spelling etc., kan ik hem vrijdag inleveren en dan is het vakantie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wel ja. Ga maar vakantie vieren. Ik zit tot begin juni in ieder geval met mijn neus in de boeken. Hopelijk heb ik dan mijn vwo-diploma gehaald en mag ik voor drie maanden vakantie gaan vieren :Y