Daar lijkt het ook daadwerkelijk op,hoewel ik dus niet weet hoe "grappig" het bedoeld was. Maar kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent danNS-Reiziger schreef:Op dat moment dacht ik dat dat een ordinaire grap was om de stilte te verstoren

Daar lijkt het ook daadwerkelijk op,hoewel ik dus niet weet hoe "grappig" het bedoeld was. Maar kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent danNS-Reiziger schreef:Op dat moment dacht ik dat dat een ordinaire grap was om de stilte te verstoren
Eén, twee, drie, vier, ritje per, ritje per, één, twee, drie, vier, ritje per kwartier...Syntus schreef:Vanaf zaterdag 8 mei 2010 rijdt er op het traject Doetinchem-Arnhem ook op zaterdagen tussen 9.30 en 18.00 uur ieder kwartier een trein. Deze dag is er een leuke actie voor reizigers georganiseerd en is er een expositie ingericht in het stationsgebouw in Doetinchem.
1,2,3,4 ritje per kwartier; gratis reizen op zaterdag tussen Doetinchem en Arnhem
In de huis-aan-huisbladen van de gemeenten Doetinchem, Wehl, Didam, Zevenaar, Duiven en Arnhem staat een paginagrote advertentie over de kwartierdienstregeling. Mensen die deze advertentie tot een ‘één, twee, drie, vier, hoedje van papier’ vouwen en dat op 8 mei opzetten, hebben recht op gratis reizen tussen Doetinchem en Arnhem.
Valt me mee dat nog niemand over een klap van een "grasmaaiert" is begonnen... :YFles schreef: Mja, ik schrok niet echt of zo. Meer iets van "huh, wat gebeurt daar nou?" Klap met een wapen toe maar... Ik vond het op een klap met een zwarte Suzuki Swift lijken. Of met een vliegtuig![]()
1,2,3,4 seinstorinkje per kwartierArdan schreef:Eén, twee, drie, vier, ritje per, ritje per, één, twee, drie, vier, ritje per kwartier...
Thuis een bus besturen?Chauf21 schreef: Morgen zou het nog rampzaliger met extra overstappen worden, dus ik heb maar laten weten morgen thuis te gaan werken :pos:
Bijna goed, de halte heet 'Runshoppingcentre'Ardan schreef:
@Pijnackerbus: Als ik het goed heb is dat de halte Snipperling?
Dan zit Wielsma er niet superver vandaan, dat bedrijf dat bussen afvoert en transporteert en zo.
En bedankt. Vroeg ik daarom? :NGeachte mevrouw, mijnheer,
In het kader van een onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam naar internationaal reisgedrag hebben wij een enquête uitgezet. U bent hiervoor geselecteerd aangezien u in het afgelopen jaar een reis heeft gemaakt naar het buitenland met de hogesnelheidstrein. NS Hispeed ondersteunt het onderzoek door de e-mailadressen beschikbaar te stellen, verder is het onderzoek onafhankelijk van NS Hispeed.
http://www.nshispeed.nl/nl/algemeen/privacybeleid-nederlandse-spoorwegen schreef: Aanbiedingen en service door NS
Wij willen u natuurlijk ook zelf aanbiedingen doen of informeren over onze dienstverlening. Zo'n aanbod kan afkomstig zijn van een van onze dochterondernemingen. Daar waar wij verwachten dat een aanbieding voor u relevant is, brengen wij u hier graag van op de hoogte. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld een korting op de NS Reisplanner. Dat geldt ook voor informatie over onze dienstverlening. Als er bijvoorbeeld door onderhoudswerkzaamheden tijdelijk een traject bij u in de buurt niet beschikbaar is, dan kunnen wij u daar persoonlijk over informeren.
Geen verstrekking van gegevens aan derden voor commerciële doeleinden
Regelmatig worden wij benaderd door partners met wie we samenwerken. Deze partners benaderen ons met de vraag of zij u als klant van NS een aantrekkelijke aanbieding mogen doen. U kunt daarbij denken aan kortingen op reizen, theaterbezoek of bijvoorbeeld boeken. Deze aanbiedingen willen wij u als klant natuurlijk niet onthouden. We zullen daarbij echter onder geen beding uw gegevens ter beschikking stellen aan derden. Ook zullen uw gegevens niet worden verkocht. Een aanbieding van een samenwerkende partner zal dus altijd door NS aan u kenbaar worden gemaakt en nooit door de betreffende partner zelf. Dat betekent dat uw gegevens bij ons veilig zijn en dat u tegelijkertijd op de hoogte wordt gehouden van interessante aanbiedingen.
Denk je dat ik dat ga opzoeken? Volgens mij staat er gewoon in het Burgerlijk Wetboek wel ergens iets dat dat niet zomaar mag tenzij je daar uitdrukkelijk toetemming voor geeft. Er zit overigens wel een link bij om je af te melden (nu het al te laat is in feite).Daantje schreef:Nou lekker dan :s Staat er niet ergens in de voorwaarden dat e-mailadressen niet aan derden verstrekt worden?
Ah, dank je :pos: . Het enige woord wat ik er niet aan begrijp is het eerste: "Dubieus". Ik vind het namelijk een kristalhelder verhaal, en dit is dus ja zeggen en nee doen. Men liegt. Of dit nou "commerciële bedoelingen" zijn of niet is wmb irrelevant.Bee schreef:Dubieus geval, aangezien in het privacyregelement van NS/NS Hispeed het volgende staat:http://www.nshispeed.nl/nl/algemeen/privacybeleid-nederlandse-spoorwegen schreef: Aanbiedingen en service door NS
Excuus, dat had ik er inderdaad niet bij vermeld: het is een mailtje van een studente aan de UvA.Bee schreef:Wie heeft de e-mail gestuurd dan? Want als NS Hispeed die zelf heeft gestuurd, hebben ze dus wel aan de voorwaarden voldaan: De informatie is niet aan derden verspreid :(