Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Vandaag was de (voorlopig) laatste dag van het Tram Museum Rotterdam.
Omdat de gemeente de huur heeft opgezegd van de oude remise Delfshaven, moet het museum uit die remise. De collectie kan gestald worden in de remise Hillegersberg, maar die is niet geschikt als museum. Het verhaal gaat daarom dat het nog 3 à 4 jaar duurt voordat Rotterdam weer een trammuseum heeft. :(
Zelf kon ik trouwens helaas ook niet bij de laatste dag zijn: ik ging naar de donateursdag van de RTM in Ouddorp. ;)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Caspar schreef:Erdoorheen zat Rob Geus te tetteren...Kijk, daar word ik niet vrolijk van
Ik zat op vakantie naar een soort Aardrijkskunde-quiz op BVN te kijken (bij gebrek aan andere NL-talige tv-zenders ga je de gekste dingen volgen) en daar was die Rob Geus ook te gast met nog iemand in het team. Die andere moest navigeren op een soort Google Earth-achtige plattegrond door geblinddoekt aan een grote wereldbol draaien op aanwijzing van Rob Geus. Die dacht serieus dat Tokio ergens in het Midden Oosten lag.
In Reisdorf zijn ze nog lang niet van plan om te gaan slapen volgens mij; op het plein hier schuinachter is het appelfeest bezig en de muziek tettert op volume 50 door het dorp.
NS-Reiziger schreef:In Amstelveen, rijkeluisstad, is er dus of voor die telefooncellen betaalt of KPN is daar nog niet begonnen.
Gemeente Amstelveen blijkt vorig jaar een acht jaar durende overeenkomst te zijn aangegaan met KPN dat er 12 telefooncellen behouden blijven maar wel met reclame erop. Het overgrote deel van de reclameopbrengst is voor KPN, de gemeente krijgt slechts een kleine bijdrage.
Ik vraag me af of oudere mensen eigenlijk wel met een chipknip-telefooncel overweg kunnen, want om die reden zijn ze in Amstelveen nog niet uit het straatbeeld verdwenen (vanwege die oudere doelgroep).