Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
-
- Berichten: 587
- Lid geworden op: vr 25 jul 2008, 15:33
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Heeft iemand ook al gereisd met de 170?
-
- Berichten: 501
- Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik zag maandagochtend dat bij lijn 231 vanuit Arnhem naar Apeldoorn ook die welbekende Sneldienst logo voor de lijnnummer stond zoals vroeger het geval was.
Is dit bij alle sneldiensten weer geïntroduceerd begrijp ik hieruit?
Is dit bij alle sneldiensten weer geïntroduceerd begrijp ik hieruit?
-
- Berichten: 1767
- Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
- Locatie: Helmond
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Van de 83 en 200 heb ik het nog niet gehoord maar de rest dus blijkbaar sowieso wel 

-
- Berichten: 2367
- Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
- Locatie: Arnhem
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Even een vraag over de 22xx. Is deze alleen bestemd voor Zwolle? Gisteravond reed namelijk de 2218 op lijn 2/3 in Deventer.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
-
- Berichten: 4089
- Lid geworden op: ma 09 jun 2014, 19:14
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
https://busposities.nl/omlopen/2020-12-14/keolis/20609
Nog meer lijntjes afgetikt rondom Deventer zo te zien.
Vandaag ook gestart op een lijn buiten Zwolle, de 201.
Nog meer lijntjes afgetikt rondom Deventer zo te zien.
Vandaag ook gestart op een lijn buiten Zwolle, de 201.
-
- Donateur
- Berichten: 214
- Lid geworden op: ma 07 sep 2015, 14:13
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: di 01 dec 2020, 20:14
-
- Berichten: 5708
- Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik las dat er gisteren van alles uitgevallen is aan systemen waardoor er het nodige door de war geraakt is. Mogelijk dat ie daardoor van Zwolle in Deventer beland is.
- ovVeluwe
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
170 is jammer genoeg nog steeds een Sprinter buurtbusje. Niet mee gereisd, maar tot dusver niet echt iets bijzonders.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht
Chauffeur bij Syntus Utrecht
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Had de vraag groter materieel noodzakelijk gemaakt dan?
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9517
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Nee, alhoewel zaten in mijn rit van Epe naar 't Harde al 5 reizigers en dat in coronatijd.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
- ovVeluwe
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Stond wel in het vervoersplan, maar geen idee of ze 12m in gedachten hadden of zo'n eCrafter midibus.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht
Chauffeur bij Syntus Utrecht
- Lijn 45
- Berichten: 5833
- Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Die eCrafters zouden toch alleen 8p worden?
- ovVeluwe
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Volgens mij 2 modellen, de 8p voor BuurtRRReis, en met 12 personen voor andere ritten dacht ik.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht
Chauffeur bij Syntus Utrecht
-
- Berichten: 501
- Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
1 Amba(ex-Syntus 51xx) staat al te koop op de website van autoline: https://autoline.nl/-/verkoop/stadsbuss ... 2231958100Ardan schreef: ↑za 12 dec 2020, 23:41 Net per trein op het station gekomen en nog even achterom gekeken naar het busstation. Ik ben geen busfapper maar toch in gedachten er even bij stilgestaan dat de laatste rit aanstaande is. Die tien jaar lijken haast voorbij gevlogen, ik herinner me nog goed dat die fris blauwe bussen gloednieuw waren, zeker na altijd de oudste meuk van Connexxion gehad te hebben. En nog steeds zijn de bussen nog fris en nieuw. Frisser dan de nieuwe eigenlijk.
Het is vast al honderd keer gevraagd en beantwoord, maar wat gaat er met de bussen gebeuren? Is toch zonde om ze nu al naar de sloper te brengen?
Laatst gewijzigd door MichOV op wo 16 dec 2020, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 501
- Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Is lijn 205/105 in deze concessie ook weer gekoppeld aan respectievelijk de 111 en de 231?
-
- Berichten: 587
- Lid geworden op: vr 25 jul 2008, 15:33
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik zag in de OvZoeker dat lijn 170 door ''305'' gereden wordt en lijn 106 door ''304''.
Zijn dit Sprinters of andere voertuigen?
Zijn dit Sprinters of andere voertuigen?
-
- Berichten: 5708
- Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Klinkt als oude Twentse buurtbussen
- Lijn 45
- Berichten: 5833
- Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Is het bekend welke bedrijven de scholierenlijnen naar Pieter Zandt (685 en 686), Van Lodenstein (674, 676 en 679) en Guido de Bres (620) rijden?
- ovVeluwe
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dat zijn inderdaad oude Twents buurtbusjes, Sprinters. Die zijn een tijdje terug bij Syntus Gelderland gekomen en maken nu deel uit van BuurtRRReis.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht
Chauffeur bij Syntus Utrecht
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9517
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik had de 303 op lijn 170.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 10202
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
De Zwolse stadswagens (22xx) laden anders op dan de rest heb ik begrepen. Betekent dit dat deze wagens dan niet elders kunnen opladen en dat het andersom niet mogelijk is om een “reguliere” bus op een Zwolse stadsomloop te zetten?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
- Locatie: Enschede/Almelo
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik denk van wel, want volgens mij laden ze op de stallingen allemaal op via stekkers. In Ede wel in ieder geval. De pantograaf is dan iets voor op stations, en als de bus daar niet op past kan je hem altijd nog stekkeren.
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: di 04 mei 2010, 16:19
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dat er in Zwolle opgeladen moet worden, wil niet zeggen dat deze bussen geen slagen op streeklijnen en/of in een andere stad kunnen maken. Andersom hetzelfde: dat de overige bussen niet in Zwolle kunnen opladen, wil niet zeggen dat ze geen slag op de stadslijnen kunnen maken.
In de doorrekening van de pakketten zal gewoon met de mogelijke oplaadpunten per type voertuig rekening gehouden zijn. Wel is op deze manier het risico groter dat het met regelmaat voor zal komen dat de accu sneller leeg zal zijn dan verwacht, en het oplaadpunt op deze manier niet bereikt kan worden. Het is dus een afweging tussen de extra kosten die dat oplevert t.o.v. de eventuele besparing door een net iets efficiënter pakket te rijden.
In de doorrekening van de pakketten zal gewoon met de mogelijke oplaadpunten per type voertuig rekening gehouden zijn. Wel is op deze manier het risico groter dat het met regelmaat voor zal komen dat de accu sneller leeg zal zijn dan verwacht, en het oplaadpunt op deze manier niet bereikt kan worden. Het is dus een afweging tussen de extra kosten die dat oplevert t.o.v. de eventuele besparing door een net iets efficiënter pakket te rijden.
-
- Berichten: 501
- Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Sinds wanneer rijdt Amba 4031(als zijnde lijn 160 richting Bathmen) nu rond in Deventer? Alle Amba's zijn uit dienst toch of is deze van Twente?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ivan en 38 gasten