Pagina 112 van 112

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: wo 09 jul 2025, 23:06
door Dionysusnu
Waarbij helaas richting Sassenheim meestal niet aangesloten wordt in Noordwijkerhout.

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: do 10 jul 2025, 20:08
door Dionysusnu
verfmeer schreef: za 28 jun 2025, 08:08 Dit is inderdaad geen nachtoperatie. Ze gaan al het verkeer over 1 rijbaan leiden en dat krijg je niet binnen een paar uur weer afgebouwd. De bussen zullen moeten omrijden, omdat ook de oprit Hoofddorp richting het zuiden dicht gaat. De Zuidtangent busbaan is dan inderdaad een goede optie. Via de Getsewoudweg is die ook vanuit Leimuiden bereikbaar.
Het alternatief is de lijnen via de Weteringweg en de Vennepweg naar station Nieuw Vennep laten rijden. De passagiers kunnen daar dan overstappen op de trein naar Hoofddorp en Schiphol.
Helaas, niet door voor de koelkast ;) Het lijkt erop dat ze in de eerste fase de oprit Oude-Wetering van de A44 nemen. Hoe er vanaf 24 juli gereden wordt begrijp ik nog niet helemaal, want dan vervalt voor lijn 365 een aantal haltes waaronder P12/Vrachtgebouw, Brugrestaurant en Immink. Dat suggereert een route die zowel de N207 als de A4 vermijdt, maar dan kom ik eigenlijk niet op logische opties uit vanaf Schiphol.

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: do 10 jul 2025, 20:11
door ThatPCDude
Je kan vanaf Lisserweg linksaf, dan de A44 -> A4 en de "Keukenhofroute" naar Shl rijden. Het Brugrestaurant zelf gaat ook een paar weken op slot, dus dat kan verklaren waarom daar niet gestopt wordt.

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 11:58
door Meltrain
ThatPCDude schreef: wo 09 jul 2025, 22:24 Toch nog een vervelend addertje onder het gras met betrekking tot lijn 90: het heeft er alle schijn van dat deze van de zomervakantie geknipt wordt in Noordwijkerhout. Je krijgt dus aparte bussen Sassenheim - Noordwijkerhout en Noordwijkerhout - Duinrell, maar wel beide onder het lijnnummer 90.
Wat is daar het praktisch nut van?

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 12:04
door ThatPCDude
"hier, een nieuw dienstenpakket voor de zomer!"

-"Maar lijn 90 gaat toch door naar Wassenaar?"

"Oh [...]. We vinden wel iets. Uitbesteden misschien?"

^Hoe ik denk dat het op kantoor is gegaan _O-

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 12:16
door Dionysusnu
Ik verwacht eerder dat het een bewuste keuze is vanwege het afwijkende karakter en wellicht een nog steeds meespelend personeelstekort.

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 12:36
door ThatPCDude
Dat zou niet verklaren waarom er van de Pasen wel sprake was van een doorgaande lijn, zonder exploitatieve knip op Noordwijkerhout. De vertrektijden waren er zelfs een half uur voor opgeschoven zodat het goed uit zou komen.

Daarnaast zijn er zo belachelijk veel tekorten in ZHN dat code groen wordt afgekondigd, terwijl er doodleuk 24 diensten uitbesteed worden aan Pouw in de weekeindes.
Let op: sarcasmemeter springt naar oneindig

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 13:40
door Speedmaster
Voor die weekend diensten wordt nu onderhandeld over de roosters. Die diensten komen dus weer terug naar Q

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 15:30
door ovforens
ThatPCDude schreef: vr 11 jul 2025, 12:36 Dat zou niet verklaren waarom er van de Pasen wel sprake was van een doorgaande lijn, zonder exploitatieve knip op Noordwijkerhout. De vertrektijden waren er zelfs een half uur voor opgeschoven zodat het goed uit zou komen.

Daarnaast zijn er zo belachelijk veel tekorten in ZHN dat code groen wordt afgekondigd, terwijl er doodleuk 24 diensten uitbesteed worden aan Pouw in de weekeindes.
Let op: sarcasmemeter springt naar oneindig
Wat bedoel je met code groen?

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 15:50
door ThatPCDude
Dat betekent dat er genoeg personeel is.

Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)

Geplaatst: vr 11 jul 2025, 20:12
door htm_tram
ovforens schreef: vr 11 jul 2025, 15:30
ThatPCDude schreef: vr 11 jul 2025, 12:36 Dat zou niet verklaren waarom er van de Pasen wel sprake was van een doorgaande lijn, zonder exploitatieve knip op Noordwijkerhout. De vertrektijden waren er zelfs een half uur voor opgeschoven zodat het goed uit zou komen.

Daarnaast zijn er zo belachelijk veel tekorten in ZHN dat code groen wordt afgekondigd, terwijl er doodleuk 24 diensten uitbesteed worden aan Pouw in de weekeindes.
Let op: sarcasmemeter springt naar oneindig
Wat bedoel je met code groen?
Je heb die 3 kleur codes en dat bepaald hoevel extra overwerk vergoeding je krijgt bij overwerk. Groen is genoeg personeel en dus de overwerkvergoeding volgens CAO.

Maar overwerk doe je niet voor het geld maar voor de "dankbare" reizigers heb ik geleerd elders op het forum...