Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Suus schreef:Eind juli 2013 kreeg ik bevestiging via HGBTF dat er tijdelijke borden waren geplaatst. De nieuwe verlichte stationsnaamborden die in 2013 beloofd werden stonden er vorige week overigens nog steeds niet :')
Kortom ... die bordjes komen er nooit.
Of de moet net zo lang gaan zeuren (en gaan kijken) tot die bordjes er staan.
Heden gebeurd, met mijn 32ste verjaardag in het vooruitzicht.
Stapt een jongedame de bus in, wil een ritkaartje (€ 3,75) en legt vier euro neer. Ik kan wel wat stuivers gebruiken dus vraag ik haar er een bij zodat ik dertig cent terug kan geven.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Vandaag even de NS Flirt en Arriva Flirt uitgeprobeerd (dit bericht typ ik vanuit Arriva Flirt 462) en ik vind persoonlijk de NS Flirts veel prettiger. De stoelen zitten veel beter en omdat in de NS Flirts de prullenbakken op de balkons zitten kan ik mijn benen fatsoenlijker kwijt. Bij de Arriva Flirts stoot ik continue mijn been tegen de prullenbakken
Laatst gewijzigd door Michael op ma 06 mar 2017, 15:38, 2 keer totaal gewijzigd.
nvdw schreef:
Na een korte stilte: "Wat is dat, een stuiver?
:(
Thja, als ze 15 jaar oud is, heeft ze de gulden nooit meegenaakt. Of bij 25 jaar, toen zijn de rekenboekjes als je een beetje echt gaat rekenen (groep 6) net vervangen naar euro's..."
Daarnaast nog een tip: Vraag om 15 cent. De kans is dan groter dat je dan 3 x 5 cent krijgt, dan zijn je dubeltjes niet zo snel op en 20 centen zijn vaak in overvloed aanwezig :D.
Afgelopen zaterdag (zie eerder in MIEK; ik kon een dagje werken op het oude werk) waren het overigens eerder de 5 euro biljetten schaars en was het eerder "Heeft u er 2,40 bij?" (bij een bedrag van 12,40 en het geven van 20 euro)
Ik hoop niet dat ik mij nu met 21 jaar al een ouwe lul moet noemen, aangezien ik de "guldennamen" wel ken. :Y
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 02-07-2025NIEUW --> 25 foto's uit Zandvoort, Haarlem en IJmuiden! 22-06-2025 --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 02-07-2025NIEUW --> 25 foto's uit Zandvoort, Haarlem en IJmuiden! 22-06-2025 --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!