Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Is de NS materieel aan het verplaatsen voor morgen? Ik zag vanochtend meerdere lege SNG's in de richting van Haarlem passeren bij Amsterdam Sloterdijk.
Kan ik er vanuit gaan dat de pendels (vanaf Beverwijk en Sloterdijk) de hele drie dagen rijden (en niet als lijn 33 ochtend heen en late middag/avond terug)? Kan ik er verder vanuit gaan dat de pendels vanaf Beverwijk via de N208, Kleverlaan en Bloemendaalseweg gaan rijden?
Iemand die dit weet of morgen ter plekke kan bevestigen? Ik ga zaterdag toevallig die kant op
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Kwam op Discord een foto tegen van een gelede Citaro eerste generatie in de brabantse kleuren op de Parallelweg in Beverwijk. Ik ga uit van de (ex) TCR 497/498/499.
Als ik de APK gegevens bekijk van de drie bussen heeft alleen de 498 (BP-NZ-68) een geldige APK.
Het is bijna onmogelijk om in Nederland doordeweeks 60 geledes vrij te maken voor een pendeldienst, zeker als Connexxion er ook een hoop nodig heeft.
De Brabantse Citaro's uit de 7xx-reeks van TCR en de beide HWGO'ers zijn vrijwel zeker rond Zandvoort aan het rijden. De Syntus Utrechters van Pouw rijden op een na nu hun normale rondjes, evenals de wagens van Juijn.
Ik zag vanuit de trein zojuist lijn 80 gewoon onder station Heemstede-Aerdenhout doorkomen ondanks de omleiding op de website. Of hij ondanks het opheffen van de halte gestopt is heb ik niet gezien.
Ik denk zelf dat lijn 80 deze haltes overslaat zodat toeschouwers die via Heemstede-Aerdenhout komen en als eindbestemming het circuit hebben wel via station Haarlem moeten. Zo kun je de stroom toeschouwers beter onder controle hebben. Via de trein aankomst op station Zandvoort en alles per bus bij De Lakens. Tuurlijk zullen er genoeg mensen gebruik maken van lijn 80 om in Zandvoort te komen maar het zal wel veel minder zijn omdat de overstap bij Heemstede-Aerdenhout dus niet mogelijk is.
Tja treinreizigers die bij Had passeren, zullen daar gewoon doorreizen via Hlm. Zoveel mogelijk per trein en zo min mogelijk overstap tussen trein en bus.
Ik was rond 9:00 een half uurtje op Haarlem. Waar de treinen behoorlijk vol waren was de drukte bij de bussen zeer beperkt. Lijn 33 en 81 reden met geleed materieel maar het aantal reizigers per bus was vaak niet meer dan 10.
Op Zandvoort station was ik na de grote drukte en kon ik eenvoudig een trein terug nemen naar Haarlem. Veel service mensen op de been en een goede sfeer. Hopelijk blijft dat het hele weekend zo.
Ik was er begin van de middag ook even, vooral om de vijfminutendienst op Amsterdam - Zandvoort te aanschouwen. Toch wel een unicum voor het Nederlandse spoor. Vanaf Amsterdam Sloterdijk vertrekken vandaag ieder uur 40 sprinters!
Wat opviel: op de schermen wordt de helft van de sprinters Amsterdam - Zandvoort aangeduid als 'Sprinter' en de andere helft als 'Extra Trein'. Waarom weet ik niet. Daarnaast staan de treinnummers op de TBP's.