Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Daniel schreef:Hier in Amersfoort is opvallend genoeg juist de Blokker in de binnenstad weg, al was dat altijd al een wat raar filiaal in een kelder waar je in het midden van de winkel binnenkwam. En de Big Bazar (ook Blokker Holding) zit ook niet meer in de binnenstad. Op zich opvallend want de Blokker op het Eemplein die altijd stil is is wel gebleven en werd laatst nog naar de nieuwe formule verbouwd.
(..)
Zal wel het duurste (want meest recent) huurcontract zijn om af te kopen..?
Ik merkte vanochtend in Amersfoort dat die Etos in de hoek (op datzelfde plein) weg is.
Even naar de Kruidvat gelopen.. maar daar kon ik het ook niet vinden (wat ik eigenlijk zocht). KV filialen worden toch steeds meer actie/rommel winkels qua presentatie. Zoveel mogelijk spul op de m2 milimeter, lijkt het wel. :(
Dat is altijd al zo geweest... Bij de Kruidvat hier in de buurt kan je elkaar niet eens passeren in de gangpaden, en er staan altijd bergen dozen bij de kassa opgestapeld.
Hier in huis gaan we eigenlijk alleen naar de Action om eten te kopen voor in de broodtrommels, maar eerlijk gezegd vind ik het geen fijne winkel... :X
Dat was het laatste wat ik er kocht maar dat was niet de eerste keer
Ik kan me betere manieren om wakker te worden bedenken. Werd namelijk wakker van een politieheli die hier in de buurt iets van een half uur lang al rondcirkelt. En toen die even weg was en ik toch maar eens ging kijken buiten zag ik een traumaheli een stukje verder achter enkele gebouwen zakken (waarschijnlijk landing). Er moet haast wel iets goed mis zijn gegaan hier in de buurt...
Rondcirkelende helikopters, en vooral in de nachtelijke uren, zijn een steeds vaker voorkomend fenomeen.
Soms weten ze zelfs een fietsendief in de kraag te grijpen.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Let op de datums! Die botsing van tram 19 met een auto is van 2015, het incident van vandaag is "gewoon" een poging tot zelfdoding op het spoor.
Dan is dat al de tweede verijdelde poging tot zelfdoding rondom het spoor in een straal van 5 km hier binnen 24 uur. Gisterenavond was er al eentje voorkomen bij station Delft...
Vroeger altijd Mars-repen etc, maar ben er zelf al een tijdje niet meer geweest. Wel ligt er hier een berg Twix in de kast die ergens vandaan moet komen...
Ach ja dat is het concept. Maar meestal kan je het wel zien aan het schapkaartje als er een artikel uit gaat
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Of er is een schuin hoekje weg of afgeknipt van het kaartje of er zit een streep door de barcode van het schapkaartje
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ik ging vanavond eten in het oude Bergwegstation, daarin zit nu een vestiging van Happy Italy :D Erg leuk ingericht, lekker eten, grote porties (heb mijn halve pizza meegenomen naar huis omdat het teveel was ) en goed betaalbaar.
Ik ben oprecht benieuwd in welk opzicht het voor de Turken voordelig is om "Ja" te stemmen bij het referendum.
Daarbovenop ben ik nog meer benieuwd welk belang in Nederland wonende Turken bij dat referendum hebben.
Ik ben niet op zoek naar een confrontatie, maar ik zou graag willen weten wat er precies speelt.
Want de chaos die er nu heerst rondom het Turkse consulaat is voor niemand goed. :(
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.