Ja zeker waar! Alleen ze kunnen toch op de site dan iets zetten dat ze er mee bezig zijn? En dat doen ze niet. En dat probeer ik duidelijk te maken dat ze niet communiceren.sirvinniei schreef:Volgens mij is Syntus nog bezig met de exacte dienstregeling. Als ze het op de site zouden zetten zouden er juist veel vragen komen over de exacte dienstregeling
Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 4593
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zou de provincie gelijk krijgen als ze dit daadwerkelijk doorvoeren?sirvinniei schreef:De provincie dreigde naar de rechter te gaan tegenover Syntus? volgens mij was de provincie juist degene met het schaamrood op de kaken.isadora schreef:Verbeteringen in zicht, aldus de Gooi- en Eemlander:
https://www.gooieneemlander.nl/eemland/ ... chtenregen
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40773
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
In een artikel bij RTV Utrecht staan nog wat meer details bij de wijzigingen:
- Lijn N126 gaat ook in Abcoude stoppen
- Lijn 202, 203, 204 en 206 krijgen meer rijtijd en vroegere ritten in de ochtend
- Alle oude bussen zijn in de zomer vervangen
- Lijn N126 gaat ook in Abcoude stoppen
- Lijn 202, 203, 204 en 206 krijgen meer rijtijd en vroegere ritten in de ochtend
- Alle oude bussen zijn in de zomer vervangen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 7370
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Alle wijzigingen zijn nu te vinden op https://www.syntusutrecht.nl/nl-nl/over ... -maart-a-s
Wijzigingen per 5 maart
Lijn 6, 17 en 217:
Extra rijtijd en betere aansluitingen op de treinen.
Minder koppelingen tussen lijnen die van de ene lijn op een andere lijn doorrijden, waardoor vertragingen als een domino-effect ‘doorwerken’.
Lijn 202, 203, 204 en 206:
Véél extra rijtijd, zodat bussen op tijd kunnen vertrekken en op tijd aankomen.
Extra vroege ritten naar De Uithof en Rijnsweerd.
Lijn 107:
Vroege ritten van Montfoort naar Gouda en late ritten van Gouda naar Montfoort stoppen bij meer haltes in Montfoort.
Lijn 102:
Alle ritten richting Utrecht CS vertrekken in Harmelen aan dezelfde kant van de weg.
Lijn 120:
Alle ritten richting Utrecht CS vertrekken in Breukelen aan dezelfde kant van de weg.
Lijn 56:
Punctualiteit verbeteren door niet naar Meander MC te rijden.
Extra rijtijd en keertijd om vertragingen op te vangen.
Lijn N126:
Extra haltes in Abcoude (viaduct) en Vinkeveen.
Rijtijden aangepast voor een betere punctualiteit.
Buurtbussen:
Diverse aanpassingen op verzoek van de buurtbusverenigingen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 3793
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Jammer dat er geen wijzigingen aan lijn 50 en 80 komen
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 1050
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ja vooral jammer dat X80/80 niet weer hersteld wordt door naar Wageningen door te rijden.sirvinniei schreef:Jammer dat er geen wijzigingen aan lijn 50 en 80 komen
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ja, daar zitten ook echt knelpunten. Alleen wat ik vorige week en deze week ervaar is dat de vertragingen vanaf mijn halte eigenlijk nog maar op 2/3 minuten zitten en niet meer 6/8 minuten. Voor Station Driebergen Zeist is het nog steeds vaak +7.sirvinniei schreef:Jammer dat er geen wijzigingen aan lijn 50 en 80 komen
Denk dat het van de X80/80 het miste probleem is om naar Wageningen te rijden. Al is het zeker wel iets wat moet geregeld moet worden.BasFrancken schreef:Ja vooral jammer dat X80/80 niet weer hersteld wordt door naar Wageningen door te rijden.
Ik hoop dat die aanpassingsronde no.1 is en dat er nog wat achteraan komt.
Ze geven zelf aan dat er een gebrekkig informatie voorziening was. Dus we mogen wat gaan verwachten.
Ik had trouwens verwacht dat ik dit nieuwsbericht in de nieuwsbrief in mijn mail zou krijgen. Ik heb nog geen nieuwsbrief gehad namelijk.
Al met al, begin is er. Alleen het voelt half.. maar misschien verwacht ik te veel.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 7370
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Denk dat hier met name de grote wijzigingen staan. Minuten verschuivingen vermelden ze vaak niet zo snel.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat is zeker een kans. Ben ik te kritisch als ik zeg dat ze dan onderaan even erbij moeten zetten dat er op sommige lijnen met minuten geschoven gaat worden?cassie127 schreef:Denk dat hier met name de grote wijzigingen staan. Minuten verschuivingen vermelden ze vaak niet zo snel.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: za 10 dec 2016, 15:57
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Het is voor mij nog steeds een raadsel waarom lijn 80/X80 zo op de schop is gegaan. Ik snap het nut niet van een verbinding die eindigt halverwege een provinciale weg. Laat dan de X80 tot Woudenberg rijden en daar weer retour naar Amersfoort CS. Wie gaat er nu van Woudenberg naar Restaurant de Dennen? Lijn 80 tot dierenpark laten rijden is voor mij ook een raadsel. Alsof de lijn het van de dierentuinbezoekers moet hebben. Stop dan bij Station Rhenen of rij door naar Wageningen.BasFrancken schreef:Ja vooral jammer dat X80/80 niet weer hersteld wordt door naar Wageningen door te rijden.sirvinniei schreef:Jammer dat er geen wijzigingen aan lijn 50 en 80 komen
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Richard, niemand maar ook echt niemand snapt het. Chauffeurs, reizigers en hobbyisten. Degene die het bedacht heeft zal een een goede reden hebben. Vanaf Rhenen stap je nu makkelijker over op de 44/45 van Arriva om in Wageningen te komen als je geen zin hebt om te wachten op de 50.
Dat ze het maar snel aanpassen, want Syntus loopt het hier denk ik aardig wat geld op mis..
Dat ze het maar snel aanpassen, want Syntus loopt het hier denk ik aardig wat geld op mis..
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: za 10 dec 2016, 15:57
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dan zou ik zeggen. Stop gewoon bij Station Rhenen en hoppa weer terug. Maar niet ergens halverwege een weg en maar zien waar ze kunnen keren. Maar goed. Ik denk dat we daar hooggeleerde voor moeten zijndnmw2705 schreef:Richard, niemand maar ook echt niemand snapt het. Chauffeurs, reizigers en hobbyisten. Degene die het bedacht heeft zal een een goede reden hebben. Vanaf Rhenen stap je nu makkelijker over op de 44/45 van Arriva om in Wageningen te komen als je geen zin hebt om te wachten op de 50.
Dat ze het maar snel aanpassen, want Syntus loopt het hier denk ik aardig wat geld op mis..
- Zugführer
- OVNL-beheerder
- Berichten: 3421
- Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
- Locatie: Helmond-Noord
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zo ingewikkeld is het volgens mij helemaal niet. Er is gekozen voor een frequente lijn 50 tussen Rhenen en Wageningen, lijn 80 kan niet op en neer naar Wageningen binnen de huidige keertijd en keren bij het station is ook niet mogelijk, tenzij ik ergens een keerlus over het hoofd zie?
-
- Berichten: 3793
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Een kwartiersdienst Rhenen-Wageningen is niet mogelijk door de aansluiting op Klp en Drb. Dan krijg je 2 bussen die achter elkaar rijden
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 8555
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Wordt er niet gekeerd bij de oorlogsbegraafplaats? Dan kun je net zo goed wat haltes meepikken komende uit het westen.Zugführer schreef:Zo ingewikkeld is het volgens mij helemaal niet. Er is gekozen voor een frequente lijn 50 tussen Rhenen en Wageningen, lijn 80 kan niet op en neer naar Wageningen binnen de huidige keertijd en keren bij het station is ook niet mogelijk, tenzij ik ergens een keerlus over het hoofd zie?
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Mag ik de grap maken 'in de huidige rijtijden' niet? Ik wist het niet. Is iets te ver voor mij om dat te kunnen checken in praktijk. Hoe deed CXX het dan. Ook achter elkaar aan?sirvinniei schreef:Een kwartiersdienst Rhenen-Wageningen is niet mogelijk door de aansluiting op Klp en Drb. Dan krijg je 2 bussen die achter elkaar rijden
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ja, wordt gekeerd op Militaire begraafplaats... Als ik op Google Maps kijk is dat ook niet de meest fijne plek. Je kan de Grebbeberg af, maar dat is zonde van je brandstof om alleen om te keren omlaag en weer omhoog te moeten. Doorrijden naar Wageningen of dus tot Dierenparkwaldo79 schreef:Wordt er niet gekeerd bij de oorlogsbegraafplaats? Dan kun je net zo goed wat haltes meepikken komende uit het westen.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 4593
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Syntus kan een iets andere dienstregeling gebruiken.
-
- Berichten: 5718
- Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De parkeerplaats waar daar gekeerd wordt is niet heel ruim, maar het past wel. De enige halte die je extra mee zou kunnen pakken is die bij de Grebbeberg zelf.dnmw2705 schreef:Ja, wordt gekeerd op Militaire begraafplaats... Als ik op Google Maps kijk is dat ook niet de meest fijne plek. Je kan de Grebbeberg af, maar dat is zonde van je brandstof om alleen om te keren omlaag en weer omhoog te moeten. Doorrijden naar Wageningen of dus tot Dierenparkwaldo79 schreef:Wordt er niet gekeerd bij de oorlogsbegraafplaats? Dan kun je net zo goed wat haltes meepikken komende uit het westen.
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Hoe bedoel je Camille?CamilleKreemers schreef:Syntus kan een iets andere dienstregeling gebruiken.
Ten opzichte van CXX of ten opzichte van hoe het nu gaat?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 4593
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
ik bedoel dat Connexxion andere keuzes gemaakt had in de dienstregeling dan dat Syntus momenteel gebruikt.
Als Connexxion ervoor kiest om bepaalde lijnen anders te koppelen, kun je al een andere dienstregeling krijgen.
Als Connexxion ervoor kiest om bepaalde lijnen anders te koppelen, kun je al een andere dienstregeling krijgen.
-
- Berichten: 3793
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: RE: Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zo ongeveer, met volgens mij iets als 5 minuten. Was iig dicht achter elkaardnmw2705 schreef:Mag ik de grap maken 'in de huidige rijtijden' niet? Ik wist het niet. Is iets te ver voor mij om dat te kunnen checken in praktijk. Hoe deed CXX het dan. Ook achter elkaar aan?sirvinniei schreef:Een kwartiersdienst Rhenen-Wageningen is niet mogelijk door de aansluiting op Klp en Drb. Dan krijg je 2 bussen die achter elkaar rijden
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: RE: Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zullen wel niet veel mensen van Veenendaal of eerder naar Wageningen moeten. CXX had vroeger toch lijn 87 tussen Veenendaal en Wageningen? Lijn 80 ging toen tot Veenendaal?sirvinniei schreef:Zo ongeveer, met volgens mij iets als 5 minuten. Was iig dicht achter elkaardnmw2705 schreef:Mag ik de grap maken 'in de huidige rijtijden' niet? Ik wist het niet. Is iets te ver voor mij om dat te kunnen checken in praktijk. Hoe deed CXX het dan. Ook achter elkaar aan?sirvinniei schreef:Een kwartiersdienst Rhenen-Wageningen is niet mogelijk door de aansluiting op Klp en Drb. Dan krijg je 2 bussen die achter elkaar rijden
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
- Zugführer
- OVNL-beheerder
- Berichten: 3421
- Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
- Locatie: Helmond-Noord
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zoals ik het op de wiki lees reed tot 2011 lijn 80 tot station Centrum en lijn 87 Veenendaal Centrum - Wageningen, waarbij die buslijnen standaard aan elkaar gekoppeld waren.
-
- Berichten: 3793
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: RE: Re: RE: Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Qua reistijd scheelt het weinig voor Veenendalers; het snelste blijft trein-50 en anders heb je nog 85-86/88 en 80-50dnmw2705 schreef:Zullen wel niet veel mensen van Veenendaal of eerder naar Wageningen moeten. CXX had vroeger toch lijn 87 tussen Veenendaal en Wageningen? Lijn 80 ging toen tot Veenendaal?sirvinniei schreef:Zo ongeveer, met volgens mij iets als 5 minuten. Was iig dicht achter elkaardnmw2705 schreef:Mag ik de grap maken 'in de huidige rijtijden' niet? Ik wist het niet. Is iets te ver voor mij om dat te kunnen checken in praktijk. Hoe deed CXX het dan. Ook achter elkaar aan?sirvinniei schreef:Een kwartiersdienst Rhenen-Wageningen is niet mogelijk door de aansluiting op Klp en Drb. Dan krijg je 2 bussen die achter elkaar rijden
Ik heb geen onderschrift
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten