Misschien betaalt Ouwehands wel een mooi bedrag per jaar (sluikreclame?) om op de display van lijn 80 te staan als eindhalte?dnmw2705 schreef:Richard, niemand maar ook echt niemand snapt het. Chauffeurs, reizigers en hobbyisten. Degene die het bedacht heeft zal een een goede reden hebben. Vanaf Rhenen stap je nu makkelijker over op de 44/45 van Arriva om in Wageningen te komen als je geen zin hebt om te wachten op de 50.
Dat ze het maar snel aanpassen, want Syntus loopt het hier denk ik aardig wat geld op mis..
Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
-
- Berichten: 6105
- Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
- Locatie: Rhenen
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
- isadora
- Berichten: 6025
- Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Klinkt meer als een "broodje aap". 

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
@dura,
Wageningen via Ouwehands dierenpark
We zullen het vanzelf gaan zien
Wageningen via Ouwehands dierenpark

We zullen het vanzelf gaan zien
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nog gelukt?cassie127 schreef:Kan morgenmiddag wel even richting Amersfoort gaan om een gifje van het scherm te maken
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 7378
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ben er helaas niet aan toe gekomen -o- 

Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nou, beetje teleurgesteld. Vanaf mijn stage zo gepland dat ik in een Setra kwam te zitten.. doet het scherm het niet.
Wel viel mij op dat er bij halte Archimedeslaan alleen nog Halte Archimedeslaan gezegd wordt en niet meer: halte Archimideslaan, u bevindt zich in Lijn 50 naar Wageningen, voor Veenendaal stapt u over op Amerongen Dorp.
Zat in Setra 1062.
Morgen opnieuw proberen
Wel viel mij op dat er bij halte Archimedeslaan alleen nog Halte Archimedeslaan gezegd wordt en niet meer: halte Archimideslaan, u bevindt zich in Lijn 50 naar Wageningen, voor Veenendaal stapt u over op Amerongen Dorp.
Zat in Setra 1062.
Morgen opnieuw proberen
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 1050
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
In Setra 1071 doet alleen het rechterscherm, op linkerscherm staat No Information.
-
- Berichten: 371
- Lid geworden op: do 19 jan 2017, 17:01
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Wat ik grappig vind: eerder in dit topic, in mei 2016 hadden jullie het over lijn 380 en lijn 400... komen deze nog?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40776
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
380 komt nog, da's een van de Henschotermeerlijnen. Maar 400???
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 371
- Lid geworden op: do 19 jan 2017, 17:01
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Heb je daar een link van?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40776
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Staat uiteraard gewoon op onze wiki: Klik hier.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di 19 mei 2015, 11:43
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Krijgen we bij het rechte scherm van setra,'s info komst van treinen en bussen te zien zoals cxx of alleen informatie?
-
- Berichten: 1553
- Lid geworden op: wo 23 nov 2016, 16:12
- Locatie: Zeist
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nee, die zouden op het linker scherm moeten komen. Je het een paar tellen de 'volgende haltes, dan 'busoverstappen', dan weer 'volgende haltes' en de cirkel eindigt met 'treinoverstappen' en dan begin het weer opnieuw. \slingermonyet schreef:Krijgen we bij het rechte scherm van setra,'s info komst van treinen en bussen te zien zoals cxx of alleen informatie?
Deze overstapinformatie is alleen nog niet actief en stonden er steeds lege schermen tussen zoals hier onder:
Het rechterscherm gaat voorzien worden van reclame en Syntus informatie.
Alleen het werkt nog niet naar behoren, maar zal de komende weken wel werkend worden...
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 7378
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
In de andere concessies staat al een tijdje bij de trein aansluitingen de tekst bus aansluitingen :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1050
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Weer opmerkelijk inzet: Tourquase/ex-cxx (4267) 1176 op lijn 126 naar Mijdrecht...
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40776
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Weinig opmerkelijk gezien die Tourquase wagen deels bij Syntus zelf rijden. Enkele met airco zitten nog wel bij Tourquase en rijden ook nog op de Uithoflijnen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Hoe zie je welke wagens bij tourquase zitten? Dit lijkt mij bijvoorbeeld bij een Setra die tijdelijk bij Tourquase zit lastig te zien.Daniel schreef:Weinig opmerkelijk gezien die Tourquase wagen deels bij Syntus zelf rijden. Enkele met airco zitten nog wel bij Tourquase en rijden ook nog op de Uithoflijnen.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40776
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Juist heel simpel: als een Setra op een Uithoflijn (202, 203, 204 of 206) rijdt zit 'ie bij Tourquase want zoals hier eerder aangegeven is heeft Syntus zelf geen diensten op die lijnen
Op die manier ben ik er dus ook achter gekomen dat er een Citaro LE en een ex-Veolia Ambassador bij Tourquase rijden momenteel. Je kunt het ook nog zien aan het aan hebben van een Syntus-uniform van de chauffeur.
Op 272 rijden dan weer standaard Setra's, maar die zijn van Besseling.
Op die manier ben ik er dus ook achter gekomen dat er een Citaro LE en een ex-Veolia Ambassador bij Tourquase rijden momenteel. Je kunt het ook nog zien aan het aan hebben van een Syntus-uniform van de chauffeur.
Op 272 rijden dan weer standaard Setra's, maar die zijn van Besseling.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 6105
- Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
- Locatie: Rhenen
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Uh? Het niet dragen van een Syntus-uniform, bedoel je denk ik?Daniel schreef:(..) Je kunt het ook nog zien aan het aan hebben van een Syntus-uniform van de chauffeur.
(..).
Anders zou ik juist zeggen dat het, met dat uniform, juist geen Tourquase is.
Een logo, zoals TCR, op de bus maakt het wel duidelijker.
-
- Berichten: 1537
- Lid geworden op: do 24 jul 2014, 11:26
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat hoeft niet perse. TCR rijdt ook- vast ook wat anders- overal door elkaar heen. Misschien kan die chauffeur met die Citaro LE op 202 tot 206 misschien wel een Tourquase chauffeur vervangen omdat die ziek is. Misschien is er wel een rit uitgevallen.Daniel schreef:Juist heel simpel: als een Setra op een Uithoflijn (202, 203, 204 of 206) rijdt zit 'ie bij Tourquase want zoals hier eerder aangegeven is heeft Syntus zelf geen diensten op die lijnen![]()
Op die manier ben ik er dus ook achter gekomen dat er een Citaro LE en een ex-Veolia Ambassador bij Tourquase rijden momenteel. Je kunt het ook nog zien aan het aan hebben van een Syntus-uniform van de chauffeur.
Op 272 rijden dan weer standaard Setra's, maar die zijn van Besseling.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
- marvinkok
- Berichten: 3328
- Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
- Locatie: Heerde
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Uniform is geen hele goede graadmeter, kom nog altijd chauffeurs zonder tegen...
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40776
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Juist jaDurashift schreef:Uh? Het niet dragen van een Syntus-uniform, bedoel je denk ik?

:N Het is op die Uithoflijnen juist heel duidelijk: 202 t/m 206 worden volledig door Tourquase uitgevoerd en Syntus heeft er dus zoals gezegd geen diensten op.OmniLezer schreef:Dat hoeft niet perse. TCR rijdt ook- vast ook wat anders- overal door elkaar heen. Misschien kan die chauffeur met die Citaro LE op 202 tot 206 misschien wel een Tourquase chauffeur vervangen omdat die ziek is. Misschien is er wel een rit uitgevallen.
Heb die Citaro LE en ex-Veolia Ambassador trouwens ook meermaals op de Uithoflijntjes aangetroffen, hetzelfde geldt voor de Setra-inzet op die lijnen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 1537
- Lid geworden op: do 24 jul 2014, 11:26
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dan een vraagje om het even duidelijk te krijgen; kunnen de Tourquase chauffeurs gewoon bussen van her-en-der jatten of zijn er echt Tourquase bussen.
Die ex-Utrechtbussen zijn van Tourquase, maar zo'n geval als dit is wel anders. Zo'n Citaro LE is gewoon van Syntus (huur) toch?
Die ex-Utrechtbussen zijn van Tourquase, maar zo'n geval als dit is wel anders. Zo'n Citaro LE is gewoon van Syntus (huur) toch?
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
-
- Berichten: 1537
- Lid geworden op: do 24 jul 2014, 11:26
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Precies.marvinkok schreef:Uniform is geen hele goede graadmeter, kom nog altijd chauffeurs zonder tegen...
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
- marvinkok
- Berichten: 3328
- Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
- Locatie: Heerde
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Bussen jatten mag sowieso niet...
In afwachting van nieuwe bussen gebruikte Tourquase gewoon haar bussen die ze al hadden. Syntus kon het specifieke type beter gebruiken dus is er gewoon 1op1 geruild... Zoals hier al een paar keer gemeld..
Nadeeltje aan de Tourquase bussen: geen kort verkeer...
In afwachting van nieuwe bussen gebruikte Tourquase gewoon haar bussen die ze al hadden. Syntus kon het specifieke type beter gebruiken dus is er gewoon 1op1 geruild... Zoals hier al een paar keer gemeld..
Nadeeltje aan de Tourquase bussen: geen kort verkeer...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Marijnvdm, Semrush [Bot] en 12 gasten