Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Ik schat in dat je niet ouder bent dan 15?
Zijn profiel zegt '15', dus je schatting komt aardig in de buurt...
De puberteit is natuurlijk de menselijke evenknie van de rups die zich tot een vlinder ontpopt. Superlelijk, stinkend en met etterende en spontaan openbarstende puisten over het hele lichaam.
Maar dat gaat ook weer over.
De puberteit is natuurlijk de menselijke evenknie van de rups die zich tot een vlinder ontpopt. Superlelijk, stinkend en met etterende en spontaan openbarstende puisten over het hele lichaam.
-
Behalve een nieuw logo voor Arriva, wordt ook de huisstijl wat aangepast.
De officiële ingebruikname (in de UK) van het nieuwe logo/huisstijl zal in 2018 zijn.

De officiële ingebruikname (in de UK) van het nieuwe logo/huisstijl zal in 2018 zijn.
-
- Contacteer:
Re: RE: Re: Mag ik even kwijt
Dat is ook weer zo ja xDtrolly schreef:Volgens mij is het niet de bedoeling dat je ook een echt leven hebt als je hier post :NMichael schreef:Hoi luitjes,
Ik ben de afgelopen dagen weinig actief geweest hier. Heb ik nog wat gemist?![]()
-
Je schat me goed in *O*JWM schreef:Ik schat in dat je niet ouder bent dan 15?
-
Wat is snorkelen vet! *O*
- AppleMoose
Wat weet je dat toch weer heerlijk te verwoordenAlargule schreef:Zijn profiel zegt '15', dus je schatting komt aardig in de buurt...

Kind, maak je niet druk. Veel meisjes op die leeftijd gaan voor "ouder", omdat nu eenmaal de groepsnorm is dat jongens van rond de 15 niet "stoer" en "volwassen" genoeg zijn.jelmerrr schreef:Ik ook maar ben zelf dusdanis lelijk dat meisjes liever andere jongens hebben.
En blandning av sött och salt.
- dylanwild94
- Donateur
Ik ben 22 een ook niet de mooiste. Wat doe ik verkeerd?
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- AppleMoose
Je hebt daardoor een deuk in je zelfvertrouwen opgelopen? (A)Alargule schreef:En niet te vergeten lelijk.
Jij bent van de boys toch? Dan ben je alweer te oud :Ydylanwild94 schreef:Ik ben 22 een ook niet de mooiste. Wat doe ik verkeerd?
En je houdt van bussen

Ja, en een lelijke ook.Ronaldussen schreef:Je hebt daardoor een deuk in je zelfvertrouwen opgelopen? (A)
- ArrivaBas
- Contacteer:
Wat een non-discussie weer... :X :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
Jij bent ook gewoon lelijk?
-
Bussen... Nee geef mij maar treinen. Word ik iig niet wagenziek van (heb 1x in een lijnbus gezeten en kwam er wagenziek uit)Ronaldussen schreef:En je houdt van bussen(A)
Edit: al ga ik dan niet over mijn nek
Laatst gewijzigd door Zugführer op wo 29 mar 2017, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote gerepareerd
Reden: quote gerepareerd
- dylanwild94
- Donateur
22 jaar en al te oud in de gayscene. :')Ronaldussen schreef:Jij bent van de boys toch? Dan ben je alweer te oud :Ydylanwild94 schreef:Ik ben 22 een ook niet de mooiste. Wat doe ik verkeerd?
En je houdt van bussen(A)
![]()
Dat heeft er natuurlijk heul niets mee te maken. :6 :')
toch zijn bussen beter dan treinen. :Yjelmerrr schreef:Bussen... Nee geef mij maar treinen. Word ik iig niet wagenziek van (heb 1x in een lijnbus gezeten en kwam er wagenziek uit)Ronaldussen schreef:En je houdt van bussen(A)
Edit: al ga ik dan niet over mijn nek
-
Al die heaumeaus van de kerk willen toch ook alleen maar jonge jongetjes?dylanwild94 schreef:22 jaar en al te oud in de gayscene. :')Ronaldussen schreef:Jij bent van de boys toch? Dan ben je alweer te oud :Ydylanwild94 schreef:Ik ben 22 een ook niet de mooiste. Wat doe ik verkeerd?
Dat heeft er natuurlijk heul niets mee te maken. :6 :')
- Z2N
- Donateur
Volgens mij niet alleen kerkmannen hoor, volgens mij hebben ze in de Gayscene een speciale term voor jongensachtige mannen. :X
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Tot je 27e ben je een twinkie :Y tenzij je behaard en dik bent..
Gediplomeerd ongeluksmagneet
- dylanwild94
- Donateur
Volgens sommige kerken Is homo zijn nogsteeds een groot taboe.
Want ja, je kunt niet voldoen aan "ga heen en vermenigvuldig" waarvoor de heer jou op deze aardkloot heeft gezet. (A)
Want ja, je kunt niet voldoen aan "ga heen en vermenigvuldig" waarvoor de heer jou op deze aardkloot heeft gezet. (A)
-
Mensen houden van die dikke harige mensen? :oArdan schreef:Tot je 27e ben je een twinkie :Y tenzij je behaard en dik bent..
- AppleMoose
Ik leef intens met je mee :YAlargule schreef:Ja, en een lelijke ook.Ronaldussen schreef:Je hebt daardoor een deuk in je zelfvertrouwen opgelopen? (A)
Ja, het leven is hard. Er rest je niks anders meer dan wat parkeerplaatsen en parken afstruinen met een zak geld in de hoop dat iemand medelijden met je heeft. En dan mag je alleen nog maar kijken :Ydylanwild94 schreef:22 jaar en al te oud in de gayscene. :')Ronaldussen schreef:Jij bent van de boys toch? Dan ben je alweer te oud :Y
Echt wel :6dylanwild94 schreef:Dat heeft er natuurlijk heul niets mee te maken. :6 :')Ronaldussen schreef:En je houdt van bussen(A)
![]()
Dus toch de leeftijd he... Ik ben 28 jaar, bloedmooi en tóch vrijgezel... Het leven is oneerlijk :NArdan schreef:Tot je 27e ben je een twinkie :Y tenzij je behaard en dik bent..
Dat is nou het mooie van MIEK. Je plempt gewoon lukraak wat neer en dan maar zien hoe het verder loopt. Er is bijna altijd wel iemand die reageert *O*ArrivaBas schreef:Wat een non-discussie weer... :X :')
Heb jij nog een spannend avontuur van je Griekenland-reis dat je nog met ons wil delen? (A)
-
Griekenland reis...
Voor mij bijna andere kant van de wereld voor eem 15 jarig gevalletje dat nog nooit verder dan Belgie en Duitsland is gekomen
Voor mij bijna andere kant van de wereld voor eem 15 jarig gevalletje dat nog nooit verder dan Belgie en Duitsland is gekomen

- AppleMoose
Ach, wat heb je ook in Griekenland te zoeken als we hier in Nederland het fantastische Doesburg hebben? *O*
-
Voor Bas was het ook best ver hoor... Hij vindt het nog altijd erg speciaal gezien zijn posts op het forum. :')
- dylanwild94
- Donateur
ik wist niet dat schijtende lama's ook konden typen. (A)Ronaldussen schreef:Ach, wat heb je ook in Griekenland te zoeken als we hier in Nederland het fantastische Doesburg hebben? *O*