Je eerste woord en het feit dat je Pasen viert vind ik een merkwaardige combinatie.isadora schreef:Gotverdegotver, zijn mijn paaseieren kapot gekookt.
Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
- isadora
Ik vier helemaal geen Pasen, deed alleen een poging paaseieren gaar te krijgen.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
Niet iedereen woont in het dorp..Aking schreef:Ik weet natuurlijk niet waar je precies woont, maar volgens tante pos zijn er 3 in Bruinisse:henk1234 schreef:De brievenbus zit in Oosterland, dat is in totaal 4,4 km.
Dokter de Kockstraat 13
Havenkade 3
Nieuwstraat 26
Ik woon zo zuidelijk als het maar kan, 4km van Bruinisse af. Oosterland is dan 2x2,2 km weg, en die straat was 2x1,25 km verder. Beetje onduidelijk uitgelegd denk ik.
Die kleine dingen staan hier soms in buurtschappen en op de campings, en daar woon ik nou net niet. Zit zo ongeveer allemaal op de kop van Schouwen.Hainje schreef:Dat is dan waarschijnlijk de dichtstbijzijnde tweelingbrievenbus (twee gleuven), zeker op het platteland zijn er ook heel veel eenlingbrievenbussen (één gleuf). Dus waarschijnlijk is er een brievenbus veel dichter bij huis. Verschil is wel dat de eenlingbrievenbussen overdag tijdens de bezorgrondes worden geleegd, de tweelingbrievenbussen na 17u of 18u. Er zijn nog maar een stuk of 15 brievenbussen in Nederland die om ca. 19u worden geleegd en bij de sorteercentra staan brievenbussen die pas om 21u worden geleegd.henk1234 schreef:De brievenbus zit in Oosterland, dat is in totaal 4,4 km.
-
Je besteed er in iedergeval aandacht aan. Afgezien daarvan lijkt mij dat eerste woord sowieso niet echt gepast. Genoeg mensen die zich daar aan storen ongetwijfeld ook op dit forum aanwezig.isadora schreef:Ik vier helemaal geen Pasen, deed alleen een poging paaseieren gaar te krijgen.
- isadora
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Wist niet dat JWM naast gediplomeerd zuurpruim ook al een langetenenrelifeli was.
Maar eigenlijk verbaast die combinatie me niets.
Maar eigenlijk verbaast die combinatie me niets.
- ODRAIL
En naast dit is hij ook nog gediplomeerd azijnpisser.
- Suus
- Contacteer:
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger vind. Een azijnpisser of een zuurpruim die op structurele basis klaagt dat iemand anders een azijnzeiker is.
Ik wens iedereen, ook azijnpissers en zuurpruimen, een zalig Pasen toe.
Ik wens iedereen, ook azijnpissers en zuurpruimen, een zalig Pasen toe.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- AppleMoose
Ach, het lijkt soms net alsof we op een forum zitten *O*
Anyway, fijne dagen allemaal :pos:
Anyway, fijne dagen allemaal :pos:
En blandning av sött och salt.
-
Kort gezegd professor in de niets-deugt-kunde.Alargule schreef:Aha! Dhr. Zpr. Azp. Ltrf. JWM (jr.) dus?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- ODRAIL
Zo zou je het wel kunnen noemen ja
.
- ODRAIL
Iedereen fijne Paasdagen gewenst
.
- AppleMoose
Wat zijn we alweer een tijdje lekker op de persoon bezig te vitten. Moedig :pos:
-
Iets met wie de bal kaatst? 

- ODRAIL
Precies.
- AppleMoose
Effectieve manier om tot verandering te komen ja *O* Heel volwassen manier van reageren ook.
Als iedereen hier die zich snel in hun kuif gepikt voelt, zijn/haar lange tenen eens zou intrekken, zou dat een boel schelen. Je laat je toch niet zo makkelijk op de kast jagen? :')
Als iedereen hier die zich snel in hun kuif gepikt voelt, zijn/haar lange tenen eens zou intrekken, zou dat een boel schelen. Je laat je toch niet zo makkelijk op de kast jagen? :')
-
Och, voor sommige lieden hier blijft het erg moeilijk om een reactie op een andere manier te interpreteren dan letterlijk.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Ik denk wel dat sommigen er goed aan zouden doen even bij zichzelf na te gaan hoe hun bericht bij anderen over kan komen, wat je met je bericht wil bereiken en of dat zinvol is. Wie de schoen past, trekke hem aan.
Hebben jullie een leuke pasen verder allemaal?
Hebben jullie een leuke pasen verder allemaal?
Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
Wat bedoel je hier precies mee? Ik moet schoenen namelijk eerst aantrekken om te kijken of ze passen :?Ardan schreef: Wie de schoen past, trekke hem aan.
-
Echt héJWM schreef:Och, voor sommige lieden hier blijft het erg moeilijk om een reactie op een andere manier te interpreteren dan letterlijk.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik ben met de hond en mijn familie naar de Biesbosch geweest om een rondje te wandelen, voor de rest eigenlijk alleen maar mijn tijd uitzitten tot ik mijn nest weer in kan. :YArdan schreef:Hebben jullie een leuke pasen verder allemaal?
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
Heb je nog bijzondere treinen gespot vanuit je slaapkamerraam?
- Hainje
Je blijft ook gewoon doorgaan hé?
Zo af en toe een sneer kan best, het valt mij alleen op dat het wel elke keer dezelfde personen zijn. Daarnaast zijn het nogal eens opmerkingen die verder weinig verband houden met wat die persoon net in het betreffende topic meldden. Verberg je verder niet achter 'dat mensen je opmerkingen te letterlijk nemen', je bent te selectief tegen wie je het zegt om dat nog geloofwaardig te laten lijken.
Zo af en toe een sneer kan best, het valt mij alleen op dat het wel elke keer dezelfde personen zijn. Daarnaast zijn het nogal eens opmerkingen die verder weinig verband houden met wat die persoon net in het betreffende topic meldden. Verberg je verder niet achter 'dat mensen je opmerkingen te letterlijk nemen', je bent te selectief tegen wie je het zegt om dat nog geloofwaardig te laten lijken.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
-
Bedankt voor je bijdrage :pos: