Pagina 159 van 266

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 30 mar 2019, 11:11
door ZO6176
Treinstel 8727 heeft beeldscherm bij deur 14 beneden een roze achtergrond

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 30 mar 2019, 11:52
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 30 mar 2019, 15:23
door ZO6176
Te Utrecht centraal doet 1 zijde van CTA15572 het niet. Deze bevindt zich op spoor 19b.
Op 18b doet 15571 het geheel niet terwijl de overige CTA's op dit spoor wel werken.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 30 mar 2019, 16:27
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 30 mar 2019, 20:37
door ZO6176
Sorry maar ik heb er nog 1.
In treinstel 4079 vertoont het beeldscherm bij deur 3 en 4 alle kleuren van de regenboog. Het scherm aan de andere zijde functioneert wel ok

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 30 mar 2019, 20:52
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 31 mar 2019, 23:12
door Michael
SLToilet schreef:Treinstel 2614 heeft een defecte deur, namelijk deur 19. De deur wil niet opengaan, terwijl het groene lampje op de deurknop wel oplicht.
Heb dat een tijd terug ook gehad bij een SLT. Had het gemeld bij de HC. Die deed vervolgens de deuren sluiten, vervolgens gaf de machinist de deuren weer vrij. Daarna deed de deur het weer.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 01 apr 2019, 12:11
door Mikos
Doorgeefluik gesloten
In verband met jaarlijks terugkerend onderhoud aan het Doorgeefluik zal het luik de komende tijd gesloten zijn. Het heeft dan ook geen zin om hier dingen te melden; ze worden niet doorgegeven. Ook worden tussentijdse meldingen niet later of achteraf doorgegeven, omdat de storingen of problemen tegen die tijd al verholpen kunnen zijn en iemand onnodig wordt aangestuurd om een reeds verholpen storing te verhelpen.

Uw alternatieven zijn zoals gebruikelijk de collega's op Twitter (@NS_Online), NS Klantenservice per telefoon (beide 24/7 bereikbaar) of het NS Forum.

Zoals gebruikelijk gaat het topic niet op slot, want het is nog altijd veel leuker om hieronder berichten te zien verschijnen van mensen die dit bericht niet hebben gelezen. Zodra er weer meldingen gemaakt kunnen worden die ook daadwerkelijk door mij doorgegeven worden, zal ik dat laten weten.

Tot de volgende keer! :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 01 apr 2019, 12:18
door Z2N
Fijne vakantie! :mrgreen:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 01 apr 2019, 12:19
door Mikos
Ssssst...! :X

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 01 apr 2019, 16:59
door Hainje
Mikos schreef:want het is nog altijd veel leuker om hieronder berichten te zien verschijnen van mensen die dit bericht niet hebben gelezen.
:mrgreen:
Z2N schreef:Fijne vakantie! Succes met het onderhoud aan het luik! :mrgreen:
FTFY

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 07:12
door Meltrain
Wat is eigenlijk het telefoonnummer van de NS?
Ik ken namelijk twee nummers: een beginnend met 030 en een beginnend met 040.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 07:39
door Z2N
030 751 5155. 040 is Eindhoven, dus dat zal geen nationaal nummer van NS zijn.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 08:13
door Suus
Het juiste nummer staat ook op de onderste witte balk van je NS OV-Chipkaart en natuurlijk op het visitekaartje van de NS Klantenservice dat je meekrijgt bij het loket als ze je chipkaart niet hebben gevonden. :Y

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 16:33
door waldo79
Die 030 heb ik zelfs voorgeprogrammeerd in mijn telefoon :)

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 17:10
door ODRAIL
Hier nog een :pos: :wink: .

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 18:40
door Aking
Meltrain schreef:Wat is eigenlijk het telefoonnummer van de NS?
Ik ken namelijk twee nummers: een beginnend met 030 en een beginnend met 040.
Ik heb een 040 nummer van met Medewerker Contact Center, maar die is volgens mij dus niet voor de vermaledijde reiziger bestemd...

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 19:29
door Meltrain
Het zou best hetzelfde nummer kunnen zijn als wat ik heb, want dat werd ooit omgeroepen door een HC die ons massaal aanspoorde te klagen over de te korte trein. _O-

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: di 02 apr 2019, 19:54
door Aking
Het nummer van het MCC eindigt op 34, geen idee of dat bij jouw nummer ook het geval is :P

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 22 apr 2019, 11:51
door candelaer
In de 8732 is het kraantje bij de wc bij deur 9/10 kapot. Hij blijft open staan en het water zal dus wel spoedig op zijn.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 22 apr 2019, 12:54
door diederickx
Het luik is dicht, dus blijft dat kraantje nog wel even open.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 22 apr 2019, 22:57
door AppleMoose
Wel fijn dat het luik dan dicht is; dat beperkt het overstromingsgebied *O*

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: do 25 apr 2019, 14:28
door van020
Vanochtend viel het me op Utrecht Centraal op dat, in ieder geval, op spoor 18 de vertrektijden, naast de gebruikelijke 24-uurs notatie, ook afwisselend het aantal minuten tot vertrek werd getoond.

Afbeelding

Dit was zowel boven in de hal als op het perron zo.
Geen echte melding maar aangezien dit een beetje "het eigenaardige borden topic" ook is (en ik niet wist waar ik dit anders moets plaatsen) dump ik deze hier maar.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: do 25 apr 2019, 14:37
door jelmerrr

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: do 25 apr 2019, 14:54
door van020
Oeps, dat heb ik totaal gemist. Mijn fout!