hier een kaartje wat ik even wat sneeler heb gemaakt, komt een nog meer gedetaileerde kaart.
klik op de afbeelding voor de voledige kaart
Je kunt de validators uit zetten via Infoxx. ;)Joshua schreef:Zijn chaffeurs in de nieuwe Citaro's eigenlijk in staat in CICO aan en uit te zetten?
Het viel mij heel toevallig op dat alle CICO's buiten dienst raakte toen Lijn 10 vanaf het station weg reedt maar op station Heyendaal opeens weer aan sprongen. Precies tegelijk met dat de deuren open gingen.
Het zou ook onlogisch geweest zijn om naar Elst te gaan omdat je na de onderbouw van HAVO/VWO alsnog naar Arnhem of Bemmel moest. Dat is ook de reden geweest dat veel scholieren uit Elst naar Bemmel gingen. Inmiddels is 't een en 't ander wel veranderd maar daar weet ik ook niet 't fijne vanWubbo schreef:Ik heb in Elst op school gezeten (jaja ;-)) maar ik kende niemand op school uit Heteren of Driel. Dat ging allemaal naar Arnhem volgens mij.
Nee die zijn er niet, heb al verschillende keren een nachtbus gebruikt en je krijgt gewoon voor de 'sier' 2x een dalkaartje van 2 euro die ze niet afstempelen ;)fogeltje schreef:Nee, ze gebruiken namelijk gewoon de enkeltjes van het KAN gebied, die hebben alleen de standaard tekst van het enkeltje achterop, geen vermelding voor nachtnet. Of tenminste, die chauffeur deed dat. Misschien zijn er wel aparte nachtkaartjes, dat weet ik niet. Hij stempelde ze ook niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten