Mag ik even kwijt
- AppleMoose
Re: Mag ik even kwijt
Moet je even een app voor downloaden. Heb je kruisjes in alle soorten, kleuren en maten :Y
Laatst gewijzigd door AppleMoose op ma 17 apr 2017, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
En blandning av sött och salt.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Is Boter, Kaas en Eieren geen optie? :Y 

"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- AppleMoose
Dat wordt wel een vies kruisje zo :X
Denk aan de kindertjes Ronaldussen... sorry :X :X
- isadora
Een app voor een kruisje? Whahahahahahaha................het moet niet gekker worden.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- dylanwild94
- Donateur
Zolang je het maar niet over het rode kruis heb want dan wordt het echt smerig. :X :')Ronaldussen schreef:Dat wordt wel een vies kruisje zo :X
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- isadora
Het past allemaal weer wel zo ongeveer in het paasverhaal.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- ODRAIL
Zo te zien is de kinderopvang hier weer geopend :pos:
.
- AppleMoose
Wanneer je het met hoofdletters schrijft valt het dan weer mee qua smerigheiddylanwild94 schreef:Zolang je het maar niet over het rode kruis heb want dan wordt het echt smerig. :X :')Ronaldussen schreef:Dat wordt wel een vies kruisje zo :X

En het is net de kinderopvang inderdaad; daar werken ze ook met thema's :pos:
- ODRAIL
Wat gaat het volgende thema hier worden?
- AppleMoose
Je mag je ideeën deponeren in de themadoos (oh oh oh :N :') :X )
- Hainje
:')
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
-
Uniformiteit met mijn overige accounts.isadora schreef:Verwacht uiteraard geen nieuwe introductie, maar ben toch wel een beetje nieuwsgierig, waarom 400?Jef400 schreef:Thanks mate.isadora schreef:Hi Jef, welcome to the forum.
Staat wel een stuk anoniemer zo.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- Hainje
Maar dat verklaart het getal 400 nog niet. 

-
400 is random plakwerk geweest. Het klonk wel leuk.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
-
Ivm een buitendienststelling bij Assen door de ombouw van dit station worden tussen 16 en 30 april diverse treinen omgeleid via Leeuwarden.
Het onderhoud van NS materieel vindt plaats bij Nedtrain in Onnen. Ondanks de buitendienststelling bij Assen is er toch (bijna) dagelijks aan- en afvoer van materieel gepland, ware het niet dat de meeste treinen 's nachts zijn ingepland. Doordat Assen buitendienst is wordt het materieel voor Nedtrain in Onnen via Leeuwarden getransporteerd.
Op tweede Paasdag, maandag 17 april 2017, werd er ivm de zondagdienstregeling eenmalig bij daglicht gereden. Na een flinke bui scheen de zon op het juiste moment toen het transport van NSR ICM-III stellen 4073 en 4062 achter DB Cargo-lok 6416 op tijd Leeuwarden heeft verlaten als trein 88307 naar Onnen en passeert hier bij Achter de Hoven een aantal lentefris groene bomen.
Een plaatje bij de Suikerunie in Hoogkerk, enkele kilometers voor Groningen, kon natuurlijk niet uitblijven.
Nadat DB Cargo de twee ICM-III-stellen heeft afgeleverd in Onnen werden 2 VIRM-VI-stellen mee terug naar Leeuwarden genomen.
Tussen Grijpskerk en Buitenpost lag tot 1991 het stationnetje van Visvliet. Dit station is helaas gesloten toen Leeuwarden Camminghaburen werd geopend. Bij het dorpje Visvliet staat een klein molentje in een weiland wat heel goed kan dienen als motief voor foto's van treinen richting Leeuwarden.
Tijdens een 10-tal zonnige minuten passeert na een lange tijd wachten in de wind dan eindelijk de 6416 met stellen 8738 en 8705 als trein 88308 naar Leeuwarden.
Het onderhoud van NS materieel vindt plaats bij Nedtrain in Onnen. Ondanks de buitendienststelling bij Assen is er toch (bijna) dagelijks aan- en afvoer van materieel gepland, ware het niet dat de meeste treinen 's nachts zijn ingepland. Doordat Assen buitendienst is wordt het materieel voor Nedtrain in Onnen via Leeuwarden getransporteerd.

Nadat DB Cargo de twee ICM-III-stellen heeft afgeleverd in Onnen werden 2 VIRM-VI-stellen mee terug naar Leeuwarden genomen.
Tussen Grijpskerk en Buitenpost lag tot 1991 het stationnetje van Visvliet. Dit station is helaas gesloten toen Leeuwarden Camminghaburen werd geopend. Bij het dorpje Visvliet staat een klein molentje in een weiland wat heel goed kan dienen als motief voor foto's van treinen richting Leeuwarden.

-
Mooie foto's. :pos:
- isadora
Gaaaaaf. :pos: :pos: :pos:
Even mijn neefje mailen, die woont daar aan het spoor.
Ziet anders nooit dan die Arriva-meuk.
Even mijn neefje mailen, die woont daar aan het spoor.
Ziet anders nooit dan die Arriva-meuk.
- Hainje
De bovenste foto vind ik eigenlijk wel bannerfoto-waardig. :Y
- Meltrain
- Donateur
Supermooie foto's (al ben ik van jou ook niks anders gewend). :pos: :D
Ik vind die onderste eigenlijk nog meer iets voor de banner.
Iets totaal anders: zijn er meer mensen die problemen hebben met inloggen op Facebook?
Ik heb nu zelfs mijn wachtwoord veranderd, maar ik kan nog steeds niet inloggen. :?
Edit (19:37): Nu weer wel
Ik vind die onderste eigenlijk nog meer iets voor de banner.
Iets totaal anders: zijn er meer mensen die problemen hebben met inloggen op Facebook?
Ik heb nu zelfs mijn wachtwoord veranderd, maar ik kan nog steeds niet inloggen. :?
Edit (19:37): Nu weer wel
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Prachtige platen inderdaad, maargoed, dat zijn ze zoals al gezegd bij jou eigenlijk altijd wel.
Puur praktisch zou de middelste nog wel het best passen.Hainje schreef:De bovenste foto vind ik eigenlijk wel bannerfoto-waardig. :Y
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
- Vinny
Dit zijn erg unieke foto's. Mijn complimenten :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
- Contacteer:
Re: RE: Re: Mag ik even kwijt
Terheijden heeft momenteel 8 brievenbussen. 3 daarvan gaan er weg dus nog mogelijkheden genoeg.Suus schreef:Nog wel, want er wordt dus keihard gesnoeid in de brievenbussen: https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 67198&z=10Michael schreef:Dan heb ik het dus luxe met 3 brievenbussen die allemaal met 2 minuten lopen te bereiken zijn.Daniel schreef:Maar elke 400-500 meter in steden ja? Kan ik me bijna niet voorstellen eigenlijk, had meer het idee dat de situatie hier wat uitzonderlijk is met twee brievenbussen binnen een minuut of 2 lopen vanaf m'n huisje.
- ODRAIL
Nog even en het kuiken van JWM is over de datum
.
-
Je zou er haast een countdown klok voor moeten aanzetten

Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km