Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Penootjes. Dit is de tigduizendste storing in onze digitale leeromgeving. Van een HvA zou je toch betere ICT willen verwachten...
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

cassie127 schreef:Je zou er haast een countdown klok voor moeten aanzetten :lol: :P
Daar heb ik inderdaad aan gedacht maar ik wil hier geen ruzie veroorzaken :wink: .
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

Heb je een obsessie voor de avatar van JWM of zo? Je bent echt de enige hier die er telkens een opmerking over moet maken...
En blandning av sött och salt.
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

16 mei mag ik opnieuw mijn praktijkexamen doen. En dit keer ervoor zorgen dat ik wel slaag
isadora

Bericht door isadora »

Zit dan ergens in Armenië/Georgië, maar zal voor je duimen, (als ik niks anders te doen heb). :D
Maar alvast heel veel succes toegewenst. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Heeft er iemand nog een goede tip voor een treinkaartje goedkoper dan 19 euro voor aanstaande zaterdag? Ik ga alleen dus die actie van de Etos heb ik niets aan.
Hainje

Bericht door Hainje »

Heb je wel een NS abonnement?
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫

Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Durashift

Bericht door Durashift »

Michael schreef:16 mei mag ik opnieuw mijn praktijkexamen doen. En dit keer ervoor zorgen dat ik wel slaag
Hè verdorie, ben je gezakt? (sorry, heb ik ff niet gelezen kennelijk).

Waarop?

Nou ja, 16 mei is niet al te ver weg, 'gelukkig'.
Tochjo
Donateur

Bericht door Tochjo »

Daantje schreef:Heeft er iemand nog een goede tip voor een treinkaartje goedkoper dan 19 euro voor aanstaande zaterdag?
https://www.ns.nl/producten/losse-kaart ... il-2703149
Het "exclusief voor abonnementhouders" heeft betrekking op het feit dat de link naar deze pagina alleen naar abonnementhouders is gestuurd, maar ook niet-abonnementhouders mogen ermee reizen.
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Hainje schreef:Heb je wel een NS abonnement?
Nee
Tochjo schreef:
Daantje schreef:Heeft er iemand nog een goede tip voor een treinkaartje goedkoper dan 19 euro voor aanstaande zaterdag?
Het "exclusief voor abonnementhouders" heeft betrekking op het feit dat de link naar deze pagina alleen naar abonnementhouders is gestuurd, maar ook niet-abonnementhouders mogen ermee reizen.
Top! Toch goed dat ik het hier nog even gevraagd heb :D Bedankt!

Er staat bij de veelgestelde vragen ook dat je hem aan iemand anders mag geven dus dan zal het idd mogen. Ondanks dat ze zeggen dat het alleen voor abonnementhouders is.
Zugführer
OVNL-beheerder

Bericht door Zugführer »

Vooral vanwege dat regeltje dat je het aan iemand anders mag geven moet het geen probleem opleveren, in dit geval heb je het dan gewoon van Tochjo gekregen toch ;)
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ja, je hebt gelijk als je het zo ziet idd!
cassie127

Bericht door cassie127 »

Tochjo schreef:
Blokker komt binnenkort ook weer met een kaartje voor €14,50 aldus de website treinreiziger.nl
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Durashift schreef:
Michael schreef:16 mei mag ik opnieuw mijn praktijkexamen doen. En dit keer ervoor zorgen dat ik wel slaag
Hè verdorie, ben je gezakt? (sorry, heb ik ff niet gelezen kennelijk).
Paar kleine puntjes: Ging net iets te vaak met de achterband langs de stoeprand (band schuurde langs de stoeprand), bijzondere verrichtingen konden nog wat beter en een fietser die ik gehinderd had. Ik heb geen ingrepen gehad maar dit zijn wat puntjes waar ik op moet letten. De examinator was verder wel positief over mij. Hij zei ook tegen mij dat ik het makkelijk moet kunnen halen.
Durashift

Bericht door Durashift »

Oh , jammer joh.
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Ach ja, 16 mei hopelijk beter resultaat
Durashift

Bericht door Durashift »

Daantje schreef:
Hainje schreef:Heb je wel een NS abonnement?
Nee
Tochjo schreef:
Top! Toch goed dat ik het hier nog even gevraagd heb :D Bedankt!

Er staat bij de veelgestelde vragen ook dat je hem aan iemand anders mag geven dus dan zal het idd mogen. Ondanks dat ze zeggen dat het alleen voor abonnementhouders is.
Ik ben ook op zoek naar een voordelig kaartje. Kwam deze aanbieding ook tegen. Ik heb geen abo.

Als ik de tekst bij de FAQ goed lees én die bij de bestelprocedure.. (waar jij je gegevens moet achterlaten) lijkt het mij dat jouw gegevens wél in die specifieke uitnodigingstabel van de NS moet staan wil je dit product mogen en kunnen kopen.

Niet alle 'abo klanten' van de NS hebben deze aanbieding gekregen. Duidelijk een selectieve actie om de kosten en crowd te managen?
van NS website schreef: Ik heb een abonnement en heb de aanbieding niet gekregen, waarom is dat?

We hebben een deel van onze klanten geselecteerd. Als u geen e-mail van ons ontvangen hebt, komt u nu niet in aanmerking voor dit aanbod. Het kan zijn dat u deze aanbieding op een ander moment wél krijgt.

(..)

Wat houdt het aanbod ‘dagkaart voor € 12,50’ in?

Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Met deze dagkaart reist u een hele dag in de voordeeluren door heel Nederland.

Zugführer
OVNL-beheerder

Bericht door Zugführer »

Een tijdje geleden was er ook een avondretour dat alleen naar een selectie abonnementhouders gestuurd werd. Daar heb ik toch een aantal keer gebruik van gemaakt, terwijl ik toen geen abonnement had. Het mag misschien niet officieel, maar het kan wel omdat je gewoon een e-ticket aan kunt maken via de gelinkte website. Het tonen van je abonnement was toen overigens ook geen voorwaarde. In dit geval staat er zelfs expliciet dat je het kaartje aan iemand anders weg mag geven, dus hoef je geen abonnementshouder te zijn om het kaartje te kunnen gebruiken. Er valt dus onmogelijk te controleren hoe je aan dat kaartje komt.
Durashift

Bericht door Durashift »

Ok, ik zal het eens proberen. Wel rare teksten dan op die FAQ.

Dan nog een vraag.. Als ik dat product op mijn Persoonlijke OVchipkaart laad, dan kan ik daarmee door poortjes zónder dat ik reissaldo van € 20,00 op mijn kaart heb staan?
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Ik heb hem ook wel eens op mijn OV-Chipkaart geladen toen ik die aanbieding kreeg. Ik heb er geen problemen mee gehad. Ik heb dan wel automatisch opladen op mijn kaart staan en heb dus altijd voldoende saldo. Maar omdat het een dagkaart is zou hij dus gewoon zonder problemen moeten werken op de dag die je gekozen hebt.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Als ik inlog bij Mijn NS krijg ik eerst een foutmelding, dan log ik opnieuw in en kom ik in een gloednieuwe nieuwe interface.

Maar als je ook maar één knop aanraakt zit je weer in de oude interface :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
chemie

Bericht door chemie »

Terug van weggeweest!
PatrickM

Bericht door PatrickM »

En NS Extra smijt weer met goedkope dagkaartjes *O*

Ditmaal 2 kortingscodes voor een 1e klas weekenddagkaart voor E14,50 :)
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Waardeloze aanbieding. Ik reis elke dag van de week met 100% korting en een overgangsbewijs 2-1 weekend is € 6,00, dus dit is flink duurder :')
chemie schreef:Terug van weggeweest!
Hoi! Welkom terug! Ik moest recent nog aan je denken door onderzoek de afgelopen twee weken :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Ja, dan is het idd niks. Ik heb geen altijdvrij of iets wat daar op lijkt, dus dan is 't al snel voordeliger om zo'n kaartje te kopen.

Ben overigens wel van plan weekendvrij aan te schaffen als dat weer kan als maandabonnement (dus specifiek voor bv. augustus) *O*
Plaats reactie