Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik ben blij met Syntus en de nieuwe bussen. Goede dienstregeling en ook veel mooie plannen die waarheid zijn geworden. Lijn 50 bijv. zit gewoon steeds voller en voller. Zowel dal als spits.
Ik mis stiekem toch wel de groene kleur die de bussen hadden, maar de vervoerder totaal niet. Het rood-witte past niet met het geel van U-OV en ook niet echt met de stukken groen in de provincie.
280 schrappen. Zou betekenen dat er dus ergens anders DRU's heen kunnen. Misschien Leusden?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Lijn 45 schreef:Bij de Amersfoortse stalling stond vanmiddag een (cxx) groen witte bus. Is dit ter voorbereiding op de nieuwe bussen?
Het is het blauwgroen van CXX aan de onderzijde en wit aan de bovenkant.
yordietje schreef:Hoorde overigens een chauffeur zeggen gisteren dat Syntus lijn 280 wilt schrappen omdat er weinig mensen vanaf Veenendaal gaan met die lijn.
Ik hoorde ook een chauffeur zeggen dat men de tak van de 1 richting Eemgaarde wil aanpassen vanwege de lage hoeveelheid reizigers die er gebruik van maken.
yordietje schreef:Hoorde overigens een chauffeur zeggen gisteren dat Syntus lijn 280 wilt schrappen omdat er weinig mensen vanaf Veenendaal gaan met die lijn.
Dat is wel heel snel bepaald, Misschien dat de spitsperiode krapper gepland kan worden (hij is nu wel heel ruim genomen), maar schrappen zou me te snel lijken.
Daniel schreef:Kijk even goed naar de tijd... Waarmee iemand gelijk door de mand valt want er vertrekt geenenkele Syntus lijn om 14.17 uur vanaf Utrecht Centraal.
Daniel schreef:Kijk even goed naar de tijd... Waarmee iemand gelijk door de mand valt want er vertrekt geenenkele Syntus lijn om 14.17 uur vanaf Utrecht Centraal.
1 april grap :)
Het was ook qua tijd zorgvuldig gekozen hoor, trek de tijd maar uit elkaar 1-4-17.
Ik zal me in het vervolg betrouwbaar gedragen in dit topic....
1 april grap :)
Het was ook qua tijd zorgvuldig gekozen hoor, trek de tijd maar uit elkaar 1-4-17.
Ik zal me in het vervolg betrouwbaar gedragen in dit topic....
Mja, die had ik wel gauw door ja die tijd Met een beetje opletten was de ware bedoeling ervan gauw duidelijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...