Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Er is al een treinstation met een BackWerk: Schiedam Centraal. Sowieso heeft BackWerk al de nodige filialen in Rotterdam, waaronder een aantal op metrostations.
De prijzen en het assortiment zijn niet gelijk aan die van Duitsland, de matige kwaliteit van de koffie helaas wel. De prijzen liggen wel iets onder die van de Broodzaak, scheelt een paar dubbeltjes.
Bij Broodzaak is het overigens al maanden zo dat als je een croissant en een cappuccino koopt, je een dubbeltje minder betaalt dan als je alleen een cappuccino koopt
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Over stationswinkels gesproken; het viel me op dat de voormalige locatie van de Swirls in Rotterdam Centraal een nieuwe ijswinkel terugkomt: IJscuypje.
Laatst gewijzigd door Etienne op vr 25 jun 2021, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In Utrecht? Zwolle? Of waar ze ook allemaal zitten/zaten
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Vanmiddag in de 1754 moest de HC tot 3x omroepen of de eigenaar van een fiets zich wilde melden bij hem; die fiets stond op het balkon waar ik ook stond (krappe trein, VIRM-IV) en de eigenaar bleek in de volgende bak te zitten. Achteraf bleek dat meneer geen fietskaartje had en hij deze als verhoging heeft gekregen van de HC en hij moest in Gouda de trein verlaten. Toen ik aldaar de trap afliep, kwam Service en Veiligheid de trap oprennen. Wellicht voor hetzelfde..
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Als ik zo zie hoe de trein waar ik nu in zit gevuld is heeft het versoepelweekend daar ook wel zo zijn impact... Zou me niks verbazen als het gesloten zijn van de bestemming ook nog een behoorlijke impact heeft gehad op de reizigersaantallen.
Nu zelfs een redelijk gevulde 1e klasse met reizigers die ook het juiste vervoerbewijs daarvoor hebben, zo bleek bij controle.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
De weekenden zijn ook wat drukker dan doordeweeks, en met de nieuwe versoepelingen erbij maakt dat ik me best kan voorstellen dat de weekenddrukte nu al ruim voorbij die 60% is ten opzichte van 2019.
Mijn 839 ging vrijdagmiddag niet verder dan Utrecht Centraal (nu moest ik daar toch al overstappen), volgens de HC vanwege een onbekende reden. Iemand enig idee wat er aan de hand was? Er waren enkele treinen richting Den Bosch geschrapt.
VIRM schreef: ↑zo 27 jun 2021, 21:53
Mijn 839 ging vrijdagmiddag niet verder dan Utrecht Centraal (nu moest ik daar toch al overstappen), volgens de HC vanwege een onbekende reden. Iemand enig idee wat er aan de hand was? Er waren enkele treinen richting Den Bosch geschrapt.
VIRM schreef: ↑zo 27 jun 2021, 21:53
Mijn 839 ging vrijdagmiddag niet verder dan Utrecht Centraal (nu moest ik daar toch al overstappen), volgens de HC vanwege een onbekende reden. Iemand enig idee wat er aan de hand was? Er waren enkele treinen richting Den Bosch geschrapt.