Pagina 189 van 266
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: zo 17 nov 2019, 18:24
door Hainje
Dit stond een paar berichten hierboven, maar wellicht heb je dat over het hoofd gezien door de lap tekst over de treinaanwijzers.
Mikos schreef:Alles doorgegeven; achterlopende klokken en de omroep in SNG hoeven trouwens niet gemeld te worden, daar wordt achter de schermen aan gewerkt en gaat op korte termijn geen oplossing opleveren.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: zo 17 nov 2019, 18:47
door webguy
Je had één taak!
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: zo 17 nov 2019, 19:00
door umbusko
Wel interessant dat de klok in de 2720 vrijdag nog 5 uur achterliep en dat dat er nu 8 zijn.

Wat is dat dan voor rare bug?
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: zo 17 nov 2019, 19:33
door webguy
Ik gok dat de trein niet de actuele tijd ophaalt bij een server als 'ie herstart wordt
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 18 nov 2019, 14:44
door JordiBrabant
In rijtuig 20150 van treinstam 16507 is op het balkon met de voormalige wc, thans noodladderhok, een van de drie tl-buizen kapot.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 18 nov 2019, 23:55
door Pim-AllianceB95
Mag ik hier ook treinen 'beter' melden? In het toilet van de 7631 bij deur 2 hangt een defectsticker boven het slotknopje met als datum vandaag en de vermelding 'SLOT', maar het slot functioneerde voortreffelijk. Aangezien dit treinstel wonderbaarlijk genoeg twee deuren '2' (voor '4' geldt hetzelfde) kent: het betreft de deur 2 die aan de mBk grenst :')
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: di 19 nov 2019, 09:19
door Mikos
Alles weer doorgegeven. :pos:
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: wo 20 nov 2019, 07:02
door Meltrain
TB7 11399 (westzijde
Rlb) staat op zwart.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: wo 20 nov 2019, 07:50
door Marc
Ik weet niet of deze hier ook past: in Maastricht werkt al geruime tijd de KPN Wifi niet meer. Je ziet het netwerk wel, maar de telefoon krijgt geen IP toegewezen.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: wo 20 nov 2019, 09:37
door Mikos
Geen idee, maar ik heb het ergens ingeschoten. :pos:
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 08:39
door Reiziger Delft
Gisteren (woensdag) reed
8858 met 6 bakken ICM. Dat is veel te krap, gangpaden stonden vol inclusief 1e klas. In de NS-app stond deze trein niet als ''te kort'' aangegeven, terwijl dat bij de trein van een half uur later wel stond. Blijkbaar is dit dus gepland.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 09:28
door Z2N
8858 rijdt planmatig met DDZ8, en zelfs dat is krap (maar kan door de beperkingen van de lijn niet anders). De avondspits was gisteren echter een grote zooi, waardoor het mat van de 8858 uit de
8861 kwam ipv de
2063.
Gelukje voor de drukte was echter dat
8856 een kwartier te laat vertrok, waardoor die een deel van de reizigers mee heeft kunnen nemen.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 10:39
door JordiBrabant
Stam 16506, rijtuig 20131, bij deur 3/4 zijn 2 van de 3 tl-buizen op het balkon defect.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 11:03
door Reiziger Delft
Z2N schreef:8858 rijdt planmatig met DDZ8, en zelfs dat is krap (maar kan door de beperkingen van de lijn niet anders). De avondspits was gisteren echter een grote zooi, waardoor het mat van de 8858 uit de
8861 kwam ipv de
2063.
Waarom stond deze trein dan niet in de app als "te kort?" :?
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 11:24
door Mikos
JordiBrabant schreef:Stam 16506, rijtuig 20131, bij deur 3/4 zijn 2 van de 3 tl-buizen op het balkon defect.
Doorgegeven. :pos:
Reiziger Delft schreef:Waarom stond deze trein dan niet in de app als "te kort?" :?
Daar zit een heel technisch verhaal achter, laten we het er op houden dat het op de lijst staat met dingen die aangepakt moeten worden in de app.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 12:16
door webguy
Het is vooral ook een marketing verhaal ;) Bijvoorbeeld als een trein gepland te kort is, dan is dat ok, "want logistiek heeft het vast zo bedoeld"
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 15:55
door Aking
Op Utrecht Centraal is het twaalf uur.
Tenminste als ik setje 11185 moet geloven, deze hangen in de hal tussen de lift en de roltrappen van spoor 8/9a.
Het licht doet het wel, dus we kunnen zien hoe laat het is. En ook de aangekondigde treinen leken in het voorbijgaan te kloppen :Y
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 16:26
door Mikos
Doorgegeven. :pos:
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 17:34
door Meltrain
Scherm 30034 toont "Geen reisinformatie beschikbaar". Dit scherm is deel van de TB21 die in de stationshal van Utrecht Centraal tussen spoor 14/15a en 18/19a hangt.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 17:59
door Aking
In stel 2737 staan de schermen op wit, Robomikos lijkt het te doen maar werd onderbroken door een Mikos danwel machinist van vleesch en bloedt.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 21 nov 2019, 20:01
door Mikos
Doorgegeven. :pos:
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 22 nov 2019, 08:22
door JordiBrabant
Rijtuig 20156, stam 16512 bij deur 3/4 is de tussendeur met een vuilniszak vastgezet. Ik hoop dat hier al een melding van gemaakt is voor een of ander defect.

Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 22 nov 2019, 09:36
door Mikos
Doorgegeven. :pos:
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 22 nov 2019, 13:02
door JordiBrabant
2 van de 3 toiletten van stel 8641 moeten het stellen zonder toiletpapier, het zijn het rolstoel toegankelijk toilet en het toilet bij deur 5/6.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 22 nov 2019, 17:24
door ArrivaBas
Over geheel treinstel 2221 staat de helft van de spotjes uit op de balkons.