Mag ik even kwijt
- Meltrain
- Donateur
Re: Mag ik even kwijt
Gefeliciteerd. *bus*
Waar ga je solliciteren? Bij een uitzendbureau of rechtstreeks bij een vervoerder zelf?
(Ik geloof dat Connexxion nog chauffeurs zoekt voor de nieuwe concessie Amstelland-Meerlanden.)
Waar ga je solliciteren? Bij een uitzendbureau of rechtstreeks bij een vervoerder zelf?
(Ik geloof dat Connexxion nog chauffeurs zoekt voor de nieuwe concessie Amstelland-Meerlanden.)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
9 van de 10 keer moet je via uitzendbureau beginnen. En liever hier in de omgeving. Amstelland is een beetje ver rijden voor mij
- nvdw
- Donateur
-
TCR zoekt toch ook nog mensen hier in Brabant?
-
Bij TCR krijg je toch een lager loon ofzo iets????
- trolly
Ah joh, dat maakt Michael toch niet uit. Die is al blij als ie van z'n baas een bus krijgt om een paar paaltjes mee omver te rijden *bus*
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
En het dan niet eens over zijn "ofzo iets" hebben... Valt me weer tegen van je trollebol!
-
Re: RE: Re: Mag ik even kwijt
Daar blijf ik ver uit de buurt als het even kan. Een vriend van mij heeft daar gewerkt maar was er heel snel weer wegChrysa schreef:TCR zoekt toch ook nog mensen hier in Brabant?
Dank je. 2 maal scheepsrechtnvdw schreef:Proficiat Michael!
Klopt want touringcar CAObusfanNL schreef:Bij TCR krijg je toch een lager loon ofzo iets????
Laatst gewijzigd door Zugführer op di 16 mei 2017, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: berichten samengevoegd
-
En dat kon niet in één bericht omdat? :X
- ODRAIL
@Michael: gefeliciteerd en veel succes in je toekomstige carrière :pos: 
U heeft hier problemen mee :? ?Aking schreef:En dat kon niet in één bericht omdat? :X
Laatst gewijzigd door Zugführer op di 16 mei 2017, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- dylanwild94
- Donateur
Ja want het bevorderd niet de leesbaarheid van het forum.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- marvinkok
Syntus zoekt ook nog volk voor Utrecht. Is alleen niet heel dicht bij Brabant...
-
Wat is er zo erg aan dan? En waar wil je dan wel?Michael schreef:Daar blijf ik ver uit de buurt als het even kan. Een vriend van mij heeft daar gewerkt maar was er heel snel weer wegChrysa schreef:TCR zoekt toch ook nog mensen hier in Brabant?
- trolly
Mijn mamma heeft me op de wereld gezet met als doel, je teleur te stellen, lieve AkingAking schreef:En het dan niet eens over zijn "ofzo iets" hebben... Valt me weer tegen van je trollebol!

-

Maar je noemt me dan wel weer "lieve Aking", dat maakt mijn dag toch nog een beetje goed *O*
-
Wees gerust, dat zal ik niet zo snel doen :X
-
Gefeliciteerd Michael. :pos:
Jij hebt dus niet een combi opleiding + baantraject gedaan via één van de uzb's?
Omdat ik lees dat je nu moet solliciteren..
Amersfoort is dan al wel weer een dik half uur verder..
Jij hebt dus niet een combi opleiding + baantraject gedaan via één van de uzb's?
Omdat ik lees dat je nu moet solliciteren..
Och, als Nieuwegein te bereizen was.. moet een stalling in het zuid-westen van de provincie wel lukken, denk ik.marvinkok schreef:Syntus zoekt ook nog volk voor Utrecht. Is alleen niet heel dicht bij Brabant...
- trolly
Dat laatste is welliswaar niet mijn primaire taak, maar ik ben ook geen onmens, en ik weet hoe blij je wordt van een aai over je bolletje :YAking schreef:![]()
Maar je noemt me dan wel weer "lieve Aking", dat maakt mijn dag toch nog een beetje goed *O*
-
Wie zou daar nou niet blij van worden?
- Suus
- Contacteer:
Ik kon vandaag weer een stukje door Amsterdam fietsen op een bedrijfsfiets. Meteen weer wat geleerd, een elektrische fiets heeft ook een begrenzing. In dit geval van 28 km/uur. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Gefeliciteerd Michael!
Enige optie daar bij Syntus Utrecht is Montfoort, ook niet persé heel handig te bereiken.Durashift schreef:Och, als Nieuwegein te bereizen was.. moet een stalling in het zuid-westen van de provincie wel lukken, denk ik.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Meltrain
- Donateur
Als je voor TCR (of een andere onderaannemer) een lijndienst rijdt, word je toch uitbetaald volgens de OV CAO? :?Michael schreef:Klopt want touringcar CAObusfanNL schreef:Bij TCR krijg je toch een lager loon ofzo iets????
Dat heb ik tenminste altijd begrepen.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- AppleMoose
Ach, als je eenmaal een baan hebt kan verhuizen ook een optie zijn natuurlijk.
Maar gefeliciteerd Micheal! Uiteindelijk toch je grote droom kunnen waarmaken :pos:
Morgen heb ik een gesprek met iemand van de opleiding leraar Nederlands. Eens kijken of ik mijn 'droom' om docent te worden alsnog kan verwezenlijken :)
Maar gefeliciteerd Micheal! Uiteindelijk toch je grote droom kunnen waarmaken :pos:
Morgen heb ik een gesprek met iemand van de opleiding leraar Nederlands. Eens kijken of ik mijn 'droom' om docent te worden alsnog kan verwezenlijken :)
En blandning av sött och salt.
- Suus
- Contacteer:
Nee. Maar als je via een uitzendbureau rijdt wordt je wel volgens de OV CAO uitbetaald. Dat heet de inlenersbeloning, maar die is alleen van toepassing voor bedrijven die geregistreerd staan als uitzendbureau.Meltrain schreef:Als je voor TCR (of een andere onderaannemer) een lijndienst rijdt, word je toch uitbetaald volgens de OV CAO? :?Michael schreef:Klopt want touringcar CAObusfanNL schreef:Bij TCR krijg je toch een lager loon ofzo iets????
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ODRAIL
Vanmiddag een album gekocht van de vernieuwde "Suske en Wiske reeks.
Het is wel even wennen, maar ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet :pos:
.
Het is wel even wennen, maar ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet :pos: