Pagina 3 van 3
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: wo 20 apr 2011, 18:53
door htm_tram
omdat ze anders boos worden dat we GVB aanvallen en dak kan niet en dat mag niet...
*heeft net een klacht naar CXX ingestuurd, hoelang duurt hetvoor dat je een antwoord terug krijgt?
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: wo 20 apr 2011, 19:58
door MdJ
neehoor :')
Degene die "aangevallen" werd, werkt zelf bij het GVB. Hetzelfde als je je eigen werkgever openbaar onderuit haalt. DAT is te begrijpen.
Maar mensen die niks met het GVB te maken hebben, kunnen toch gewoon kritisch zijn op het GVB...? :')
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: wo 20 apr 2011, 20:08
door Suus
Werkt bij het GVB terwijl hij niet werkt. Dit hele verhaal is gewoon belachelijk, hij zoekt het maar uit maar als ik de helpdeskmedewerker was had ik allang genoeg gehad van dit soort crap.
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: wo 20 apr 2011, 20:32
door Caspar
De kans is ook aanwezig dat men op de werkvloer hartelijk lacht als hij een keer belt, dan gebaart de call center agent naar zijn collega's: ''Ik heb 'm aan de lijn, moet je horen'' waarop 'ie op de luidspreker wordt gezet en alle collega's niet meer bijkomen van het lachen, omdat ze hem allemaal eerder al eens aan de lijn hebben gehad.
Niet hatelijk bedoeld, maar zo gaat er wel aan toe

Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: wo 20 apr 2011, 20:53
door Vinny
htm_tram schreef:omdat ze anders boos worden dat we GVB aanvallen en dak kan niet en dat mag niet...
*heeft net een klacht naar CXX ingestuurd, hoelang duurt hetvoor dat je een antwoord terug krijgt?
Doe nou toch niet zo verongelijkt jongen. Iedereen geeft hier zijn eigen mening, dus wanneer jij denkt over het GVB te moeten zeiken dan heb je hier een platform voor.

Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: wo 20 apr 2011, 22:54
door find_your_spot
MdJ schreef:neehoor :')
Degene die "aangevallen" werd, werkt zelf bij het GVB. Hetzelfde als je je eigen werkgever openbaar onderuit haalt. DAT is te begrijpen.

Helemaal goed
Bee schreef:Werkt bij het GVB terwijl hij niet werkt.
Er bestaat ook nog iets als in dienst zijn maar op non-actief te zijn geplaatst :Y
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: do 21 apr 2011, 07:39
door htm_tram
@Vinny,
Ik gaf alleen antwoord op de vraag die werd gesteld ;)
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 19:48
door find_your_spot
Sorry voor de schop, maar dit is ongelofelijk!
Net even naar de brievenbus gelopen om te kijken of er post was...
In een nette enveloppe met tekst, uitleg en excuses zat deze prachtige dagkaart bijgesloten! *O*
Ladies and gentlemen, we got him:
Pas vanaf nu ben ik weer een blije reiziger, zó moet je klachten afhandelen! Het kan dus wel, alleen moet je er wat moeite en emails tegenaan gooien. :Y
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 21:36
door Vinny
Nou gefeliciteerd dan maar. Al ben ik blij dat ik niet bij een call-centre werk en de hele dag telefoontjes van FyS en aanverwanten krijg... :')
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 21:38
door Wubbo
Ik vraag me wel af waar Novio rijdt en of ie ook geldig is bij Breng. Misschien moet je daar nog even achteraan bellen? :X
Re: Connexxion Klantenservice
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 21:57
door Klaasje
Breng=Merknaam+Novio