Heb dit toch regelmatig voorbij zien komen, o.a. via NOS-journaal. Het stond ook (weliswaar in kleine lettertjes) in de tv-reclames en was gewoon te lezen in de voorwaarden. Moet dan echt alles driedubbel hardop genoemd worden, in koeienletters op de website staan en in 100 banners en pop-ups tevoorschijn ploppen?Hainje schreef:Las laatst ergens dat het best sneaky geregeld is met die extra trekking. Naar het schijnt heb je geen recht meer op een schadevergoeding later in het proces als je nu meegedaan hebt. Nu heeft de Staatsloterij daar niet tot nauwelijks ruchtbaarheid aan gegeven, dus wellicht dat een rechter die afkoopclausule nog eens van tafel veegt, eenvoudig zal het echter niet worden.
Mag ik even kwijt
- AppleMoose
Re: Mag ik even kwijt
En blandning av sött och salt.
- Hainje
Op de radio heb ik dat in de reclames anders niet voorbij horen komen. De tv reclame heb ik niet gezien, maar wat ik heb vernomen was het echt heel minuscuul weergegeven. Het hoeft echt niet beeldvullend, maar formaatje ondertiteling vind ik wel zo netjes. Daarnaast staat de gemiddelde niet-juridisch onderlegde speler echt niet stil bij de voorwaarden waar ze stilzwijgend mee akkoord gaan. Dat is een veel te rationele beredenering.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
-
Het punt is toch dat mensen daardoor minder kans hadden op een prijs? :')KM46 schreef:Jij snapt het niet?
Het grootste punt was dat ook de niet verkochte loten (vaak de meerderheid) meededen met de loterij. En dat vaak ook die niet verkochte loten een (grote) prijs viel.
En als je het nu nog niet snapt dan moet je maar even uitzendingen van Kassa of Radar terug kijken (wel even zelf opzoeken).
- ODRAIL
En oud deelnemer die automatisch hadden meegespeeld kregen van de staatsloterij bericht over deze (extra) trekking. Men moest zich wel aanmelden voor deze loterij.
Dat klopt ja.JWM schreef:Het punt is toch dat mensen daardoor minder kans hadden op een prijs? :')KM46 schreef:Jij snapt het niet?
Het grootste punt was dat ook de niet verkochte loten (vaak de meerderheid) meededen met de loterij. En dat vaak ook die niet verkochte loten een (grote) prijs viel.
En als je het nu nog niet snapt dan moet je maar even uitzendingen van Kassa of Radar terug kijken (wel even zelf opzoeken).
Laatst gewijzigd door Ardan op zo 28 mei 2017, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Posts samengevoegd.
-
Ok, dus nu snap ik het toch wel? Jij bent onnvavolgbaar :X
- ODRAIL
Je moet gewoon goed lezen
.
Of heb je zelf nooit met de staatsloterij meegespeeld?
Of heb je zelf nooit met de staatsloterij meegespeeld?
- Hainje
Spreek voor jezelf KM46. Het is echt niet te volgen.
-
Nee maar alle prijzen vielen wel steeds op de door mij niet verkochte loten :?
-
Prachtig weer. Net een lot uit de loterij deze laatste pagina. Of juist niet. Het is maar hoe je het leest.
Buiten trouwens ook prachtig weer. ;x
Buiten trouwens ook prachtig weer. ;x
Het is een spectrum.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik denk dat het grootste deel van de mensen die mee heeft gedaan aan de extra trekking toch al niet van plan was om een rechtszaak te gaan voeren. En verder wat Ronaldussen zegt, hoe duidelijk moet het gemaakt worden? Ik heb het vaak genoeg gehoord...Hainje schreef:Op de radio heb ik dat in de reclames anders niet voorbij horen komen. De tv reclame heb ik niet gezien, maar wat ik heb vernomen was het echt heel minuscuul weergegeven. Het hoeft echt niet beeldvullend, maar formaatje ondertiteling vind ik wel zo netjes. Daarnaast staat de gemiddelde niet-juridisch onderlegde speler echt niet stil bij de voorwaarden waar ze stilzwijgend mee akkoord gaan. Dat is een veel te rationele beredenering.
-
- Oud-beheerder OVNL
Bij het aanmelden voor de trekking via internet stond het ook expliciet in beeld dat je daarmee afzag van eventuele gerechtelijke stappen.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- ODRAIL
Dat klopt ja. Alleen ... de verdeling van het prijzengeld had wel iets anders gemogen.
- AppleMoose
Volgensmij verdien jij de titel zuurpruim meer dan JWM... 

- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Je hoeft niet mee te doenKM46 schreef:Dat klopt ja. Alleen ... de verdeling van het prijzengeld had wel iets anders gemogen.

- ODRAIL
Ik ... een zuurpruim???Ronaldussen schreef:Volgensmij verdien jij de titel zuurpruim meer dan JWM...
Ik mag van de dokter geen pruimen eten
Dat weet ik ook wel hoor. Maar 11.000 prijzen op 20 miljoen loten is wel een beetje karig voor een goedmakertje. Zeker als er geen kleine prijzen (onder de € 250,--) worden uitgekeerd.Geert schreef:Je hoeft niet mee te doenKM46 schreef:Dat klopt ja. Alleen ... de verdeling van het prijzengeld had wel iets anders gemogen.
Laatst gewijzigd door Ardan op zo 28 mei 2017, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- AppleMoose
Dan ben je enkel zuur. Mij best :pos:
Enneh, zullen we weer alles in 1 post plaatsen in plaats van meerdere onder elkaar?
Enneh, zullen we weer alles in 1 post plaatsen in plaats van meerdere onder elkaar?
- ODRAIL
Ja ... sorry hoor
.
* Wil de hand schudden met "Ronaldussen" *

* Wil de hand schudden met "Ronaldussen" *
- AppleMoose
Mag dat wel van de dokter?
Tis al goed hoor :pos:

- ODRAIL
Ja dat mag
.

-
Bepaalde voorwaarden die bij wet verboden zijn.Hainje schreef:¿Que?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- ODRAIL
Precies dat ja.
Maar ik ken meer bedrijven die dit hanteren (mede omdat ze in het buitenland gevestigd zijn).
Maar ik ken meer bedrijven die dit hanteren (mede omdat ze in het buitenland gevestigd zijn).
- Suus
- Contacteer:
Anonieme insinuaties. Ik kan daar niet zoveel mee behalve dat de koeien er zure melk van gaan geven.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Het was gisteravond al flink feest in Breda:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y58rB_-b5iM&t[/youtube]
Zal vanmiddag vast heel gezellig zijn in Breda tijdens de officiele huldiging op de Grote Markt
Edit: Ik krijg het filmpje niet in het bericht gepost. Iemand een idee of ik iets fout doe?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y58rB_-b5iM&t[/youtube]
Zal vanmiddag vast heel gezellig zijn in Breda tijdens de officiele huldiging op de Grote Markt
Edit: Ik krijg het filmpje niet in het bericht gepost. Iemand een idee of ik iets fout doe?
- Hainje