RRReis Huisrrregels schreef:• Eet lekker buiten de deur.
• Drink gerust water tijdens de reis.
• Eten of drinken (anders dan water) is niet toegestaan. De (sterke) geuren, vlekken en rommel zorgen voor overlast voor andere reizigers.
OVer Missers in de Reisinformatie
- nvdw
- Donateur
Re: OVer Missers in de Reisinformatie
Water drinken mag in een RRRRRRRReisbus ook bij andere temperaturen…
Feed the childrens
-
Tot zo ver de uitzondering dus 

- Meltrain
- Donateur
“Welcome in the Sprinter to Hoofddorp via Amsterdam Sloterdijk. The next station is Amsterdam Sloterdijk.”
Ongeveer iedereen in deze trein die geen Nederlands spreekt wil naar Schiphol, maar die tussenstop benoemen is blijkbaar te veel moeite.
Ongeveer iedereen in deze trein die geen Nederlands spreekt wil naar Schiphol, maar die tussenstop benoemen is blijkbaar te veel moeite.

Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Sowieso vind ik het in Nederland niet altijd logisch welke stations er worden omgeroepen. Op Den Haag HS hoor ik bijvoorbeeld wel eens de omroep over de IC naar Venlo dat deze trein stopt in Eindhoven Centraal, terwijl dat voor bijna niemand relevant is. Waarom zou je helemaal via Amsterdam reizen als het veel sneller is via Breda?
Ik vraag mij af in hoeverre de automatische oproep voor bepaalde treinseries te personaliseren is.
Ik vraag mij af in hoeverre de automatische oproep voor bepaalde treinseries te personaliseren is.