OVer Missers in de Reisinformatie

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Heel_Holland_Spot

Re: OVer Missers in de Reisinformatie

Bericht door Heel_Holland_Spot »

Heel_Holland_Spot schreef: za 12 jul 2025, 09:51 Volgens de DDZ vanaf Zwolle naar Leeuwarden kan ik op Heerenveen (9.56) overstappen op de Sprinter naar Assen om 9.22 van spoor 14. Is in Zwolle blijven hangen...
In navolging hierop: In DDZ 7507 van Roosendaal naar Zwolle kun je in Etten-Leur naar Vlissingen en Dordrecht overstappen, maar dat niet alleen, er is zelfs een verstoring tussen Den Bosch en Oss (die de NS-app niet kent).
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
teun

Bericht door teun »

Dat er nog steeds mensen zijn die die bug voor het eerst tegenkomen…
Sorry_geen_dienst

Bericht door Sorry_geen_dienst »

Op station Tilburg zag ik een bus van De Lijn vertrekken maar die hele lijn staat nergens in de digitale reisinformatie verwerkt en dus ook niet op de vertrektijden op het busstation, een spooklijn dus alsof men niet wilt dat die lijn succesvol wordt :s Betreft na online opzoeken lijn 45 te zijn.
isadora

Bericht door isadora »

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Sorry_geen_dienst

Bericht door Sorry_geen_dienst »

Credits aan deze wiki, was de snelste manier om er info over te vinden :)
Heel_Holland_Spot

Bericht door Heel_Holland_Spot »

teun schreef: za 19 jul 2025, 16:02 Dat er nog steeds mensen zijn die die bug voor het eerst tegenkomen…
Welk van de twee bedoel je? Die eerste ben ik namelijk wel vaker tegengekomen, maar benoemde ik er gewoon maar bij.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
teun

Bericht door teun »

Die eerste, ik zie hem steeds maar voorbij komen in dit topic
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Sorry_geen_dienst schreef: za 19 jul 2025, 16:11 Op station Tilburg zag ik een bus van De Lijn vertrekken maar die hele lijn staat nergens in de digitale reisinformatie verwerkt en dus ook niet op de vertrektijden op het busstation, een spooklijn dus alsof men niet wilt dat die lijn succesvol wordt :s Betreft na online opzoeken lijn 45 te zijn.
Die lijn is een groot succes, gaat niet zelden volledig zitvol de grens over richting Poppel. Staat trouwens wel in de digitale reisinformatie, maar niet als halte Tilburg Centraal Station maar als Tilburg, Centraal Station perron B, die je zal zien in OVinfo als je op het busstation van Tilburg staat en de nabijgelegen haltes bekijkt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie