Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Als je vriendin weet hoeveel privé-gegevens je prijs geeft en hoeveel kilo je dagelijks extra meesleept aan kortingspasjes en spaarkaarten zal ze snel stoppen met klagen :Y
Je hebt mij helemaal niet. Mocht je willen! Je mag blij zijn dat ik vakantie heb, want anders....
En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland. Bemoeizuchtige, graag in de spotlights staande schreeuwlelijkerds met een kutaccent. (De R is geen G! ) Amsterdammers en deel van die omgeving staan op plek 2 en schuren dicht tegen plek 1 aan. Vooral het type Amsterdammer dat de binnenring als het epicentrum van de wereld zien en alles daarbuiten als 'de provincie' beschouwen.
En nu ga ik weer terug naar mijn vakantiemodus (A)
Spaarkaarten kosten geen privegegevens, inleveren kan eigenlijk altijd zonder gegevens. En qua pasjes valt het reuze mee, ik heb een bonuskaart en een familykaart. En een klantenkaart van Thalys, maar die is ook voor gratis koffie op Rotterdam Centraal ;-)
Bol.com stuurde een waardebon omdat ze zelf een fout hadden gemaakt en ik had nog niet eens geklaagd, ik kreeg gratis koffie omdat ik er tien minuten op moest wachten in het café en de Belastingdienst beweert dat ik vorig jaar te weinig toeslag heb ontvangen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronaldussen schreef:En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland. Bemoeizuchtige, graag in de spotlights staande schreeuwlelijkerds met een kutaccent. (De R is geen G! )
Mee eens. Op tv wordt vaak gedacht 'oh het is een Brabander DUS hij is leuk en gezellig!' Roy Donders en consorten en zo. En dat denken ze ook van zichzelf. NEEE!!! Iemand kan best leuk zijn hoor, ook Brabanders, maar dat komt niet 'omdat het een Brabo is'.
Dat heb ik nog nooit gehoord, is dat iets van Midden- of Oost-Brabant? Daar kom ik nooit.
Omgeving Oss, Den Bosch en Tilburg lijkt daarvan wel het epicentrum te zijn.
trolly schreef:Da's haags.
Daar is het lekkâh
JWM schreef:
Ronaldussen schreef:En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland.
Jammer dit generaliseren :N
Soms is dat nodig om je punt duidelijk te maken. Maar laat ik weer even teruggaan naar mijn vakantiemodus: Er zijn ook wel prettige Brabanders. :Y
Ardan schreef:Mee eens. Op tv wordt vaak gedacht 'oh het is een Brabander DUS hij is leuk en gezellig!' Roy Donders en consorten en zo. En dat denken ze ook van zichzelf. NEEE!!! Iemand kan best leuk zijn hoor, ook Brabanders, maar dat komt niet 'omdat het een Brabo is'.
Over geld gesproken.. 11 duizend medewerkers van NS komen er rond de kerst warmpjes bij te zitten. :) :pos:
Medewerkers van de NS die in onregelmatige diensten werken, krijgen voortaan ook onregelmatigheidstoeslag over een deel van hun vakantie-uren. 11.000 mensen profiteren daarvan.
De regel gaat in met een terugwerkende kracht van vijf jaar, waardoor de medewerkers voor Kerstmis een bonus van enkele duizenden euro's per persoon kunnen verwachten.
"Het bedrag verschilt sterk persoon", zegt een woordvoerder van FNV Spoor. "Een medewerker die nog maar net bij de NS werkt, krijgt minder dan iemand die al vijf jaar of meer in dienst is."
Je hebt mij helemaal niet. Mocht je willen! Je mag blij zijn dat ik vakantie heb, want anders....
En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland. Bemoeizuchtige, graag in de spotlights staande schreeuwlelijkerds met een kutaccent. (De R is geen G! ) Amsterdammers en deel van die omgeving staan op plek 2 en schuren dicht tegen plek 1 aan. Vooral het type Amsterdammer dat de binnenring als het epicentrum van de wereld zien en alles daarbuiten als 'de provincie' beschouwen.
En nu ga ik weer terug naar mijn vakantiemodus (A)
Friezen zijn veel liever als ze overkomen. De meeste mensen hebben een grote bek, maar een klein hartje. Alleen kost het best wel wat tijd en energie omdat bij ze te 'ontdekken'.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website