Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Boskoop ligt niet in Veghel. 6de plaats is alsnog netjes.
Nr 1 is op loopafstand vanaf het station in Zwolle, kan ik zeker aanraden. (A)
Nr 2 is met de bus ook prima te doen, en zeker net zo lekker als die in Zwolle, met als pluspunt dat je er ook binnen kan zitten.
Zelf haal ik meestal friet bij Toon Frut in Meer (B), omdat de friet stoofvlees daar heerlijk is.
Helaas is dat met het OV niet te doen, en ik heb niet altijd een auto beschikbaar.
Mikos schreef:Waar heb ik dan vorige week in Tilburg in de hal vijf ijsjes voor mijn collega's gehaald, of was dat Zmullerz?
Oh is die hal (waar o.a. de Bruna zat) inmiddels weer open? :o
Ik kan bevestigen dat de smullers in Tilly weer open is
Chrysa schreef:
Gisteren weer bij de Taco Bell gegeten, en daar voor t eerst friet op. Die is qua smaak wel heel lekker, maar ligt dusdanig lang onder de lamp dat ie al koud is. -o-
Gewoon melden als het koud is. Taco Bell lijkt me wel wat om eens uit te proberen.
De andere Amerikaanse nieuwkomer, Dunkin Donuts vind ik een matige prijskwaliteitverhounding hebben.
Chrysa schreef:Smullers-friet is maar slappe zooi zonder smaak. -o-
Is het echt zo erg dat zelfs McDonald's-eten beter smaakt? :')
Om eerlijk te zeggen. Ja. Maar ook geen fan van.
Laatst in Den Bosch friet gegeten van Smullers vanwege springert en gruwelijke honger. Dacht zelfs dat MR W erbij was.
De klantenservice van NS vond het toch iets te lang duren dat een restitutieverzoek voor de ICD-toeslag van eind april nu nog steeds niet in behandeling was genomen, dus hebben ze nu handmatig het geld maar overgemaakt...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Laatst in Den Bosch friet gegeten van Smullers vanwege springert en gruwelijke honger. Dacht zelfs dat MR W erbij was.
Welke vestiging? De oude smullers in Tilburg was zo smerig dat ik ooit melding heb gemaakt bij de voedsel en warenautoriteit https://www.nvwa.nl/over-de-nvwa/contac ... ij-de-nvwa
Overal zat oud frituurvet en etensresten :')
huibf schreef:
ArrivaBas schreef:
Dat klopt, zelf heb ik de smullers overgeslagen.
Volgende keer maar eens http://www.perronn.nl/ uitproberen
Gezien het publiek (juristen en bij t snackbargedeelte scholieren) verwacht ik dat t beter is.
Ik vind 2.5 maand nog meevallen, ik moest er 4 maanden op wachten. :')
Arriva doet er altijd 2-3 weken over, en doet ook nooit moeilijk over bewijslast volgens mij.
Wat gewoon veel te lang is, de maximale reactietijden zijn in de concessie vastgelegd.
Edit: En is ook wettelijk vastgelegd. Een spoorwegvervoerder moet volgens de Europese Verordening 1371/2007 binnen een maand antwoord geven, of anders binnen een periode van een maand laten weten wanneer ze wel antwoord geven. De antwoordperiode mag nooit meer dan drie maanden bedragen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alleen Vrijdagochtend toen onweer. daarna volop zon. en dinsdagavond een hoosbui toen heeft iemand ook een tak van 15 cm doorsnee gekopt. Vind hij niet zo leuk.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
Edit: Niet dat ik het aanstelleritis vind hoor. Alleen maar respect.
Die warmte vind ik ook niet het ergste, ik ben heel benieuwd wat het onweer doet. Dat staat nu op de rol voor woensdag, dan lopen we een heel stuk over een dijk in de middle of nowhere (bij Niftrik). Dat wil je echt niet met onweer.
Van de laatste dag van vorig jaar kan ik me wel veel regen herinneren, maar geen onweer (gelukkig).
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden