Mag ik even kwijt
- ODRAIL
Re: Mag ik even kwijt
Geen idee. De komende drie dagen heb ik ook weer een druk programma (en veel kilometers op het spoor).
- Mikos
- Contacteer:
Komt er ook een fotoverslag?
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- ODRAIL
Haha ... nee ... daar die kilometers op het spoor en het drukke programma niet voor bedoeld. De kilometers op het spoor zijn de komende maanden wel bedoeld om voor een andere hobby naar beurzen en bijeenkomsten te gaan.
- Mikos
- Contacteer:
Mogen we ook weten voor welke hobby?
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Suus
- Contacteer:
Als ik het mij goed herinner postzegels.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ODRAIL
Suus heeft het inderdaad goed :pos:
.
Dat verzamel ik al jaren.
Dat verzamel ik al jaren.
-
Misschien leuk om een keer iets van je verzameling te laten zien hier op het forum? Ik weet vrijwel zeker dat er hier vrij veel geïnteresseerden tussen zitten.
- marvinkok
Sinds vanavond officieel Machinist Volledig Bevoegd *O*
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
- Meltrain
- Donateur
Gefeliciteerd!! *O*
Ik moet nu gegevens invullen op een site, waar eerst naar mijn aanhef wordt gevraagd ("heer" of "mevrouw") en vervolgens naar mijn geslacht. :')
Het is dat het voor iets serieus is, anders had ik de aanhef veranderd in "mevrouw" en als geslacht "man" ingevuld.
Ik moet nu gegevens invullen op een site, waar eerst naar mijn aanhef wordt gevraagd ("heer" of "mevrouw") en vervolgens naar mijn geslacht. :')
Het is dat het voor iets serieus is, anders had ik de aanhef veranderd in "mevrouw" en als geslacht "man" ingevuld.

Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- ODRAIL
Marvinkok gefeliciteerd :pos:
.
-
Gefeliciteerd! Veel plezier op het spoor :D
- isadora
Ik zwaai met mijn hoed, als ik je ergens tegenkom. ;)marvinkok schreef:Sinds vanavond officieel Machinist Volledig Bevoegd *O*
Van harte geluk gewenst. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- ArrivaBas
- Contacteer:
Vanochtend was er een brandoefening op school. Om het realistischer te maken had de conciërge een rookmachine in een trappenhuis geplaatst. Die rook bleef naderhand nog lange tijd hangen... :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- dylanwild94
- Donateur
Dan hebben jullie ook lekker weer gehad. :X
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- ODRAIL
Vanochtend was het wel tussen de buien door droog hoor. Nu regent het hier al bijna de gehele middag :? .
-
Wij mochten gister met die wind een brandoefening uitvoeren. Waar het eerder altijd via de intercom geroepen werd dat het een oefening was kwam dit keer niets door de intercom aangezien die niet meer werkt (schoolbel is kapot en vinden ze niet nodig om te vervangen, daardoor doet de intercom het ook niet)
ze zijn nog wel aan het kijken voor een intercom trouwens maar ja dat is ook niet 1, 2, 3 geregeld natuurlijk.
ze zijn nog wel aan het kijken voor een intercom trouwens maar ja dat is ook niet 1, 2, 3 geregeld natuurlijk.
- ArrivaBas
- Contacteer:
De ontruiming van de school geschiedde in de regen, eer iedereen op de parkeerplaats stond werd het droog.KM46 schreef:Vanochtend was het wel tussen de buien door droog hoor. Nu regent het hier al bijna de gehele middag :? .
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- ODRAIL
Ja ... dat zal je altijd zien
.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ach, ontruimingsoefeningen op Dordtse scholen... ergens aan het eind van mijn middelbare schooltijd kon je vooraf al zien dat er een oefening ging plaatsvinden, dan was de beveiliging van de nooddeuren er vast af gehaald. Vervolgens strandden er echter velen een meter verderop omdat de deur in het hekwerk nog op slot zatArrivaBas schreef:Vanochtend was er een brandoefening op school. Om het realistischer te maken had de conciërge een rookmachine in een trappenhuis geplaatst. Die rook bleef naderhand nog lange tijd hangen... :')

Maargoed, bij m'n eerste werkgever werd je altijd half doof bij een ontruimingsoefening omdat bij het openen van de nooddeur het inbraakalarm begon te loeien. En jaren terug op m'n huidige werkplek schoot iedereen in de lach toen bij het oplezen van de presentielijst opeens ook "Visitor" genoemd werd.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- ArrivaBas
- Contacteer:
Dat van die rookmachine hoorde ik van vrienden, die de conciërge dus betrapt hadden.
En ik zit inderdaad op het Halmaheiraplein (voorheen Thuredrecht)

- ODRAIL
Iets van mijn postzegelverzameling hier laten zien zal niet gebeuren. Als dit een besloten forum was (dus zonder mee kijkers) dan had ik er misschien over nagedacht. Maar nu zeker niet.JWM schreef:Misschien leuk om een keer iets van je verzameling te laten zien hier op het forum? Ik weet vrijwel zeker dat er hier vrij veel geïnteresseerden tussen zitten.
-
Hoezo dat? Je hebt voor miljoenen aan zegels liggen en bent bang beroofd te worden?
-
Heb ik nog iets gemist toevallig? Door drukte ben ik al eventjes niet op het forum geweest
-
Flink wat!
Ik raad je aan om alle topics minutieus na te lezen! :Y

Ik raad je aan om alle topics minutieus na te lezen! :Y