Mag ik even kwijt #199
-
Re: Mag ik even kwijt #199
Misschien moeten we eens een tourtochtje voor Ronaldussen organiseren. Van Roosendaal via Zevenbergen, Made, Raamsdonkveer, Waalwijk en Tilburg naar Den Bosch. 

-
- Contacteer:
Dat vind ik een strak plan :pos:
- AppleMoose
En dan zeker alleen met de bus? -o-
Doe mij dat niet aan. Het is al erg zat dat mijn beste vriend in Brabant is gaan wonen. Bespaar mij verder leed alsjeblieft :pos:
Doe mij dat niet aan. Het is al erg zat dat mijn beste vriend in Brabant is gaan wonen. Bespaar mij verder leed alsjeblieft :pos:
En blandning av sött och salt.
-
Er rijden hier ook treinen! ...soms, heb het idee dat er tussen Roosendaal en Tilburg elke week wel wat is.
-
Waar ging het precies mis met, al dan niet begrijpend, lezen? :') (A)Chrysa schreef:Jij komt uit Nieuwegein? Wat zielig! :oAking schreef:
Pas jij maar op! Niet fokke met me hood bro!![]()
-
Ik zou die zuurpruim zover mogelijk uit de buurt houden :YMisschien moeten we eens een tourtochtje voor Ronaldussen organiseren.
-
Waarom denk je dat ik van het VWO getrapt ben? :')Aking schreef: Waar ging het precies mis met, al dan niet begrijpend, lezen? :') (A)
- AppleMoose
Gezien jullie voorliefde voor bussen was dat niet zo'n heel gekke gedachteChrysa schreef:Er rijden hier ook treinen! ...soms, heb het idee dat er tussen Roosendaal en Tilburg elke week wel wat is.
Maar ik heb die treinreis al wel een paar keer gemaakt hoor. Brabant is niet geheel onbekend voor mij :Y
Ik val best mee :YJWM schreef:Ik zou die zuurpruim zover mogelijk uit de buurt houden :YMisschien moeten we eens een tourtochtje voor Ronaldussen organiseren.
En blandning av sött och salt.
-
Succes man. :pos:Michael schreef:Afgelopen maandag mijn laatste werkdag bij de McDonald's gehad. Ik vind het nu toch wel eens tijd om mijn kleine jongensdroom waar te gaan maken. Dus iedereen die vrijdag tussen 16:00 en 17:30 in de buurt van Nieuwegein is moet oppassen want dan tuf ik daar rond met mijn lesbus. Intest doen om te kijken hoevel praktijklessen ik nodig heb.
Ben benieuwd of je met een Amba, Volvo of Wright op stap mag.
Lekker 'spits' tijdje ook.. :?
Tip: Als je een lekker bakje koffie vooraf wil.. koop er één voor € 0,50 (To Go prijsjes) bij de Hajé. Bovenaan afrit N'gein A27, rechts er ff af..
Koffie in Nieuwegein vind ik niet zo lekker.. (DE extract apparaat).
Ik ben er de afgelopen maanden geweest.. maar dan voor C+E. Deze week staat alles op mijn pasje. *O*
~~~~
Maar ehm, niet parttime nog ff bijklussen bij de Mac rondom je lesblokken?
Hopelijk kunnen ze redelijk snel een examenplek voor je inkopen. Aan de hand van die datum wordt er terug geteld voor startdatum en krijg je de planning.
Theorie al in de pocket?
Laatst gewijzigd door Durashift op wo 02 nov 2016, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Dankjewel. Inderdaad een spitstijd. Aan de ene kant misschien nadelig maar aan de andere kant juist weer voordelig.
-
Qua wennen aan de drukte bedoel je?Michael schreef:Dankjewel. Inderdaad een spitstijd. Aan de ene kant misschien nadelig maar aan de andere kant juist weer voordelig.
Mwah, dat komt vanzelf. Beter dat je gewoon kan rijden zonder veel te moeten stilstaan.. dan is er weinig 'lol' aan en krijgt men ook niet een goede indruk tbv je lesuren. Nou kennen ze wel de weg daar een beetje.. dat scheelt wel..
Ik had het met het 'inrijden' voor mijn examen tijdens de dinsdagochtendspits.. Van en naar (in) Vianen (vanaf Lekbrug, via secundaire weg) in de file gereden.. schiet niet op dan..

-
Schijnt dat je tijdens een examen ook kan zakken omdat ze niet genoeg van je kunnen zien omdat je het grootste deel van je tijd in de file stond... Weer 200 euro weg, jammer. Gelukkig viel het hier in Breda wel mee, maar mijn rijexamen was de eerste keer dat ik in de sneeuw reed, best eng.
Wel grappig dat jij in Nieuwegein gaat lessen, terwijl ik juist les had van een nu 26-jarige Terheijdenaar.
Wel grappig dat jij in Nieuwegein gaat lessen, terwijl ik juist les had van een nu 26-jarige Terheijdenaar.

-
In Nieuwegein zit tegenwoordig een buschauffeursfabriek. Groot geworden door uitzendbureaus die voor dumpprijzen chauffeurs nodig hebben.
-
Krijg je meteen werk dan ofzo? In Breda zie ik toch ook regelmatig lesbussen, en je gaat niet voor je lol naar Nieuwegein lijkt me.
-
Ja, meestal ga je een opleidingsovereenkomst aan waarbij je de opleidingskosten middels x-aantal uren werken weer terugbetaald.
-
Yup, ik reed in die file achter een jongen die voor C examen moest. Dat afbreken werd toen ook benoemd door mijn instructeur. Was volgens mij uiteindelijk niet het geval.Chrysa schreef:Schijnt dat je tijdens een examen ook kan zakken omdat ze niet genoeg van je kunnen zien omdat je het grootste deel van je tijd in de file stond... (..)
-
Ik ben ook gezakt vanwege een file tijdens mijn rijexamen omdat ik niet tijdig zelf remde :X
-
Tuurlijk JWM..JWM schreef:In Nieuwegein zit tegenwoordig een buschauffeursfabriek. Groot geworden door uitzendbureaus die voor dumpprijzen chauffeurs nodig hebben.

UZB volgt de CAO van opdrachtgever, tenzij dit onder de basis is van, in mijn geval, TLN.
Voor het uurloon had ik inderdaad beter voor D kunnen gaan.. wel naar geïnformeerd.. maar pas dan niet in het leeftijd plaatje..
Ach, wie weet, misschien volgend jaar nog doen.. als de basistheorie nog geldig is.
-
Niet slim.JWM schreef:Ik ben ook gezakt vanwege een file tijdens mijn rijexamen omdat ik niet tijdig zelf remde :X
-
Niet remmen ben ik ook op gezakt... Ik reed te hard zei de examinator, maar dan omdat ik niet genoeg afremde voor een vrachtwagen die stond te lossen op de andere weghelft. Tja, als er iemand opeens achter dat ding vandaan sprong had ik een probleem, dus hij had wel gelijk. Toch jammer.JWM schreef:Ik ben ook gezakt vanwege een file tijdens mijn rijexamen omdat ik niet tijdig zelf remde :X
De tweede keer heb ik veel rustiger gereden, de examinator zei toen zelfs nog dat ik best wel een beetje door mocht rijden. Na een half uurtje begon hij mee te fluiten met de radio, wat toch een beetje zelfvertrouwen geeft. De rest van de rit had hij geen woord gezegd, en daar word ik nogal gestrest van.

Busrijbewijs ga ik niet eens aan beginnen, hoewel het me een betere bijbaan lijkt dan vakkenvullen denk ik toch niet dat dat goed afloopt als ik met staande passagiers rond moet rijden.
-
Met zittende wel?Chrysa schreef:(..) denk ik toch niet dat dat goed afloopt als ik met staande passagiers rond moet rijden.
-
Mensen die zitten vallen meestal niet zo snel om. 

- nvdw
- Donateur
Leuk dat je de bus op gaat Michael! Heb zelf ook bij E&R mijn D (en C) gehaald. Fijne rijschool.
Ik heb toen een rondje Houten gereden, met de Alliance toen nog. De bus waarop ik heb afgereden staat nu in het Haags Bus Museum :)
Ik heb toen een rondje Houten gereden, met de Alliance toen nog. De bus waarop ik heb afgereden staat nu in het Haags Bus Museum :)
Feed the childrens
-
- Contacteer:
Ik roep het al sinds ik een klein jochie van jaar of 6 was. Dus dan moet ik er toch maar eens een keer voor gaan vind ik.
Volgens mijn moeder ging ik toen ook altijd in het gras zitten om naar voorbijrijdende metro's in Rotterdam te kijken. (Ik ben een Rotterdammer. Heb daar tot mijn 11e gewoond) Dus ben al op jonge leeftijd met het OV virus besmet
Volgens mijn moeder ging ik toen ook altijd in het gras zitten om naar voorbijrijdende metro's in Rotterdam te kijken. (Ik ben een Rotterdammer. Heb daar tot mijn 11e gewoond) Dus ben al op jonge leeftijd met het OV virus besmet

- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Leuk dat je je droom achterna gaat. Als er iets alleen maar positief kan werken dan is het wel om plezier in je werk te hebben en dat lijkt op deze manier toch wel redelijk verzekerd.
Aan de andere kant ben ik zelf dan juist wel weer blij om hobby en werk gescheiden te kunnen houden. Hoewel er desondanks ook wel weer wat karaktereigenschappen die ik in m'n werk nodig heb naar voren komen in de rest van m'n leven.
Aan de andere kant ben ik zelf dan juist wel weer blij om hobby en werk gescheiden te kunnen houden. Hoewel er desondanks ook wel weer wat karaktereigenschappen die ik in m'n werk nodig heb naar voren komen in de rest van m'n leven.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/