Pagina 4 van 4

Re: Het milieu en het openbaar vervoer

Geplaatst: zo 19 apr 2015, 01:25
door OmniLezer
Maar lijn 183 komt bij tramspoor in de buurt en lijn 68, 69, 72 niet(als we afgaan van dat trolley-chargeplan van SuperGhost). Maar dat kan wel op een lading, ja. En lijn 143 zou wel kunnen, maar dan 8 ritten per dag (vier heen en vier terug). Gaan we af op Ebusco YTP1, dan kunnen er 10 ritten worden gereden als je de materieelritten van- en naar stalling niet meetelt.

Het enige wat ze moeten doen, is op bepaalde punten gewoon oplaadpunten zetten zoals in Rotterdam;
- Capelsebrug(bufferplaatsen)
- Centraal Station(bufferplaatsen)
- Kralingse Zoom(haltes die niet gebruikt worden)
- Keizerswaard(standplaats voormalig busstation)
- Zuidplein(bufferplaatsen)
- Schiedam Station(bufferplaatsen)
- Stalling Sluisjesdijk
- Stalling Ridderkerk

En als dan dat TurboCharge-gedoe van velen namen(fabrikanten als Volvo) nou eens echt zou werken, zou het plan gewoon goed kunnen lukken als men over tien jaar elektrisch OV wilt hebben.