Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
ArrivaBas
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ik moet morgen nog twee lesuurtjes wortelschieten op school! *O* Vandaag overigens wel helemaal vrij, en zaterdag van 17:00 tot 22:00 werken.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Mdk

Bericht door Mdk »

Je zou toch maar vakantie hebben joh :wink:
Bij twijfel altijd klagen
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Ik ben nu wel aan vakantie toe. Ik heb net een toetsweek achter de rug, maar het werken vind ik niet erg.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Zo ... ik heb vanaf nu tot 2 januari 2018 vakantie :pos: :wink: .
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Een geen last van JWM. jij hebt toch wel een goed leven. :mrgreen:
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

En ook even geen last van Aking :wink: .
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Ik had van allebei eigenlijk niet echt last.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
Jef400

Bericht door Jef400 »

Het beheer heeft zo zijn redenen gegeven, die dienen wij als forummers aan te horen en in dit topic te respecteren.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Hainje

Bericht door Hainje »

KM46 schreef:En ook even geen last van Aking :wink: .
Jef400 schreef:Het beheer heeft zo zijn redenen gegeven, die dienen wij als forummers aan te horen en in dit topic te respecteren.
Jullie krijgen de hartelijke groeten van dhr. Aking.

En hij biedt ook zijn welgemeende excuses aan als hij jullie ooit heeft gekwetst.
Spoiler: show
Ok, die excuses heb ik er zelf bij verzonnen. (A)
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫

Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
isadora

Bericht door isadora »

Dat de winter is begonnen om 17.28 uur. 8-)
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
trolly

Bericht door trolly »

Jef400 schreef:Het beheer heeft zo zijn redenen gegeven, die dienen wij als forummers aan te horen en in dit topic te respecteren.
Niet dat ik daar ooit geweest ben, maar dit klinkt mij nogal Noord-Koreaans :|

En van die winter kan ik ook al niet blij worden :N
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Zo. Zes daagjes vrij.

Ik dacht het goed te beginnen maar een BMW snapte voor mijn deur het concept verkeerslichten niet dus nu moet mijn fiets omgeruild worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mdk

Bericht door Mdk »

En aan jezelf hoeft er niks vervangen te worden? Of zat je toen niet op de fiets?
Bij twijfel altijd klagen
isadora

Bericht door isadora »

Zonder te weten welke stappen het beheerteam heeft ondernomen tegen de drie forumleden voordat er over is gegaan tot een ban, vraag ik me eerlijk gezegd wel een beetje af, of deze beslissing niet iets te kort door de bocht is geweest.
Ik heb geen behoefte enig olie op een vuurtje te gooien, maar vind het toch wel een vrij krachtige beslissing.
Het zijn ook niet zo maar eerstelingen die geen besef zouden willen opbrengen voor enig respect.

Natuurlijk zijn er zo links en rechts een aantal, laat ik het noemen minder handige opmerkingen geplaatst, maar niet in die mate dat ik daarvoor een ban het juiste middel zou vinden.
Het beheer van een forum vraagt enig incasseringsvermogen, ben zelf moderator op een forum, en ken een beetje het klappen van de zweep.
De allereerste route loopt voor mij altijd via persoonlijke benadering, en mogelijke waarschuwingen.
Als gezegd, ik weet dus niet hoe dat in deze gevallen is gegaan.

Het OV-forum is een druk bezocht forum, en heeft derhalve dagelijks beheer nodig.
Het dagen achtereen de zaken op zijn beloop laten (om begrijpelijke redenen), nodigt uit tot het ontstaan van een status van vrijstaat.
Laat de kinderen een aantal dagen alleen thuis, en je kunt voorspellen, wat de gevolgen zijn.
We hebben het hier over volwassenen, dat weet ik, maar het mechanisme werkt niet veel anders.

Mijn voorkeur zou dus het opheffen van de bans zijn, onder duidelijke afspraken met de personen in kwestie.
Bannen is een laatste optie (weliswaar ook in diverse vormen, maar toch).

Tot slot: uitspraken over enge ziektes kunnen inderdaad kwetsend zijn.
Ik heb er zelf geen moeite mee, al ben ik leukemie-patiënt sinds 2010 (wat voor de meesten niet onbekend is).
Maar het zou een ieder misschien sieren toch nog even de eigen tekst na te lezen voor het plaatsen van een reactie.

Niemand heeft gevraagd deze reactie te plaatsen, maar ik hoop dat het mag bijdragen aan een beetje wederzijds begrip, en tot terugkeer van JWM, Aking en Mikos. Het zijn per slot van rekening toch stamgasten, die het forum mede kleur geven.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Suus schreef:Zo. Zes daagjes vrij.
Copy that. En dan 2 dagen werken, 3 dagen vrij, 3 dagen werken en 3 dagen vrij. Goed begin van het nieuwe jaar :)
isadora schreef:De allereerste route loopt voor mij altijd via persoonlijke benadering, en mogelijke waarschuwingen.
[...]
Mijn voorkeur zou dus het opheffen van de bans zijn, onder duidelijke afspraken met de personen in kwestie.
Zonder al te diep op de inhoud in te gaan: alle 3 de personen zijn in het verleden al eens (al dan niet meerdere keren) aangesproken, en alle 3 de personen hebben de kans om hun postrechten terug te krijgen als ze ons weten te overtuigen dat ze dat verdienen.

Op deze manier 3 mensen tegelijk van het forum afhalen is iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan, en ik heb toch zo'n 15 jaar forumbeheerderservaring. Het is ook niet iets waar ik heel blij mee of trots op ben. Helaas was de situatie de afgelopen 2 dagen dusdanig dat het niet logisch was om niets te doen, en ook dusdanig dat het niet logisch was om het bij 1 van deze personen te laten.

De bal ligt nu bij hen.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
isadora

Bericht door isadora »

Dank Wubbo voor je nadere toelichting.
Hainje

Bericht door Hainje »

Was/is Mikos echt zo'n rekel ja? Hij zoekt wel regelmatig de grens op, maar mijn indruk was dat hij altijd net binnen die grens bleef.

Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Mdk schreef:En aan jezelf hoeft er niks vervangen te worden? Of zat je toen niet op de fiets?
Ik zat wel op de fiets maar ik ben in orde zover ik kan zien. Enige wat ik kon krijgen was een dikke middelvinger.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Wubbo schreef:
Copy that. En dan 2 dagen werken, 3 dagen vrij, 3 dagen werken en 3 dagen vrij. Goed begin van het nieuwe jaar :)
Kan beter: nog een dagje werken en dan gelijk alweer twee weken vrij, en ik werk er notabene net drie weken :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
cassie127

Bericht door cassie127 »

Even een middagje in Apeldoorn geweest. En ik kwam thuis met een tas vol merchendise ter waarde van €31,- dat allemaal naar een goed doel gaat... En ik ben nu online nog meer van dat spul aan het bestellen :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Hainje

Bericht door Hainje »

Bestel maar flink wat, want de huidige stand is een teleurstellende 1,7 miljoen. -o-

ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:
De eerste week van het nieuwe jaar bestaat voor mij uit een 1 daagse (vrijwilligers)werkweek :wink: .
cassie127

Bericht door cassie127 »

Hainje schreef:Bestel maar flink wat, want de huidige stand is een teleurstellende 1,7 miljoen. -o-
Net nog even voor €150 euro online besteld. Eigenlijk allemaal kleding... Dus totale besteding €181,- :@
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Ik had een heel reisplan gemaakt om morgen met de nieuwe bussen en treinen van Keolis te reizen, maar ik besloot dat plan te laten varen toen ik ontdekte dat de runner-up van Masterchef Australia morgen in Den Haag is. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
VIRM

Bericht door VIRM »

Suus schreef:
Mdk schreef:En aan jezelf hoeft er niks vervangen te worden? Of zat je toen niet op de fiets?
Ik zat wel op de fiets maar ik ben in orde zover ik kan zien. Enige wat ik kon krijgen was een dikke middelvinger.
Dus die auto rijdt door rood, rijdt je fiets aan en de bestuurder geeft je nog een middelvinger ook?

Naja, je weet inmiddels wel hoe ik omga met dat soort bestuurders...
Beul van de blindegeleidelijn
Plaats reactie