Mag ik even kwijt
- AppleMoose
Re: Mag ik even kwijt #203
Neen. Dat moet ik ook ineens genuanceerd en aardig gaan doen :@ en topics gaan volgen die ik totaal niet boeiend vind. :N
En blandning av sött och salt.
-
Echt niemand wil hier forumbeheerder worden. Straks stelt Arrivabas zich nog kandidaat en fuseert de boel met Somda...
- trolly
Hoef ik jou niet meer te bannen -o-
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Waarom zou je dat uberhaupt willen? :o
- isadora
Kan er misschien een apart beheerders-wissel-discussie-punt-topic komen?
Iedere keer kom ik hier weer terug, om dezelfde soort berichten te lezen, begint me een beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd.
Iedere keer kom ik hier weer terug, om dezelfde soort berichten te lezen, begint me een beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
Zullen we het anders over Alpro gaan hebben?
-
Dan kom je hier niet meer terug? (A) Genoeg andere topiks hoor :Yisadora schreef:Iedere keer kom ik hier weer terug, om dezelfde soort berichten te lezen, begint me een beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd.
oh en:
Alhoewel de directe vraag uiteraard onbeantwoord is gebleven, lijkt dit, dit en dit er op te wijzen dat we in het geval van JWM niet met een gast te maken hebben...Alargule schreef:Ik zie een beeld voor me van een gast in een heel wollige trui
Dat verklaart mogelijk ook het een en ander :')
-
En ook dat bericht is nu weg...Meltrain schreef:JWM schreef:Hoe is het met dat niet nader te noemen forum eigenlijk vergaan na je vertrek, dat bruist zeker weer als nooit te voren?Ik heb net even gekeken en in de 3,5 dag dat dit jaar nu gaande is, is er welgeteld 1 bericht geplaatst. :YMikos schreef:Of heb jij toevallig interessante weetjes?
-
Het forum wat niet genoemd mag worden stemt mij trouwens wel droevig. -o-

En het spook had nog zo gezegd dat ik weer terug mocht komen als ik dat wilde :o
(overigens moet ik inloggen om "het team" te kunnen zien, hoe kan ik dan contact opnemen met de beheerder? :') )
En het spook had nog zo gezegd dat ik weer terug mocht komen als ik dat wilde :o

(overigens moet ik inloggen om "het team" te kunnen zien, hoe kan ik dan contact opnemen met de beheerder? :') )
-
Iemand die mij even een geschiedenisles fora kan geven hier? :@
-
Nee, het is niet voor niets het forum dat niet genoemd mag worden...
Als je dat wel doet komt Mikos namelijk persoonlijk bij je langs om je 100 UvB's uit te schrijven (A)
Als je dat wel doet komt Mikos namelijk persoonlijk bij je langs om je 100 UvB's uit te schrijven (A)
- ODRAIL
Zeg dat. In het jaar 2017 is er tot nog geen enkele keer gepost :? .Aking schreef:Het forum wat niet genoemd mag worden stemt mij trouwens wel droevig. -o-
Overigens kan ik wel gewoon inloggen
-
Er was eens een forum gerund opgericht door iemand die zichzelf badeend noemt en toen kreeg iedereen daar ruzie met elkaar en ontstond dit forum. Dat andere forum is ook verder gegaan maar is al jaren terminaal en nu een rottend lijk. Meer valt er volgensmij niet over te vertellen.Chrysa schreef:Iemand die mij even een geschiedenisles fora kan geven hier? :@
-
@KM46: Jij hebt dan waarschijnlijk ook niet ooit een ban voor het leven (die later dus opgeheven zou zijn) gekregen :')
Oh en Chrysa, google bracht mij dit juweeltje (A) Vooral het enige commentaar eronder maakt het verhaal af :Y
Oh en Chrysa, google bracht mij dit juweeltje (A) Vooral het enige commentaar eronder maakt het verhaal af :Y
- isadora
Dit topic heet toch niet voor niks "even" kwijt.Aking schreef:Dan kom je hier niet meer terug? (A) Genoeg andere topiks hoor :Yisadora schreef:Iedere keer kom ik hier weer terug, om dezelfde soort berichten te lezen, begint me een beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd.
Langlopende discussies lijken me eerder in een eigen topic thuis te horen, al was het alleen voor het overzicht.
Zo kunnen we alle discussies wel op één grote puinstapel gooien.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Suus
- Contacteer:
Het begint nu een beetje op het prikken van aangespoelde kwallen te lijken. -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: RE: Re: Mag ik even kwijt #203
-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mikos
- Contacteer:
Als ik hier forumbeheerder was, had ik dit topic al lang gesplitst. Ik ben namelijk groot voorstander van het afsplitsen van topics, hoe meer hoe beter!
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- ODRAIL
Dat klopt. Ben er na de oprichting van dit forum vrijwillig vertrokken. Ben er nog wel korte tijd actief geweest. Maar nadat het een zooitje werd ben ik definitief vertrokken.Aking schreef:@KM46: Jij hebt dan waarschijnlijk ook niet ooit een ban voor het leven (die later dus opgeheven zou zijn) gekregen :')
- ODRAIL
Ik ook :pos:Mikos schreef:Als ik hier forumbeheerder was, had ik dit topic al lang gesplitst. Ik ben namelijk groot voorstander van het afsplitsen van topics, hoe meer hoe beter!
-
Jammer. In plaats van dat je je schouders eronder zet en z'n forum uit het slob haalt loop je weg :NKM46 schreef: Dat klopt. Ben er na de oprichting van dit forum vrijwillig vertrokken. Ben er nog wel korte tijd actief geweest. Maar nadat het een zooitje werd ben ik definitief vertrokken.
- ODRAIL
Tsja ... ik wou niet kopje onder gaan. En wat doe je dan? Je springt in de reddingboot
.
- Suus
- Contacteer:
Een Belg zag het filmpje van Rogier van Boxtel die aan de windmolen van Hazerswoude-Rijndijk werd vastgebonden om de treinen op 100% windenergie te promoten en vroeg aan de NMBS welk percentage stroom voor de Belgische treinen windstroom is. Dat blijkt dus 1,8% te zijn en in 2018 wordt dat 3,5% :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ODRAIL
Is er ook een linkje van dit filmpje?