Mag ik even kwijt
Re: Mag ik even kwijt
Mag ik even kwijt: Dat ik vandaag al het zoveelste telefoontje op rij kreeg met de vraag wanneer onze gelede Citaro`s op een bepaalde lijn zitten. Busspotter nummer zoveel _O-
- dylanwild94
Ik stel die vraag gewoon hier op het forum. krijg er trouwens niet echt een duidelijk antwoord op. -o-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Daarom moet je Tom ook bellen :Y
Ik pleit toch echt voor een eigen draadje: Wanneer kan ik deze bus tegenkomen _O- _O-
Misschien dit draadje gebruiken?
"De Doorgeefbus" of "Het Busluik"? :')Tom523 schreef:Ik pleit toch echt voor een eigen draadje: Wanneer kan ik deze bus tegenkomen _O- _O-
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Als ik het zo lees gaat het juist om de lijndienstritten, die lijken me beter in OVzoeker op te zoeken.Lijn 45 schreef:Misschien dit draadje gebruiken?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dubbel 100!
Allereerst heeft NS vandaag ein-de-lijk de compensatie uitbetaald voor de ICD.
En vandaag heb ik de € 100 aan GtbV-claims gehaald voor het jaar 2018.
Ik ga het maar vieren met een gratis pizza ofzoiets.
Allereerst heeft NS vandaag ein-de-lijk de compensatie uitbetaald voor de ICD.
En vandaag heb ik de € 100 aan GtbV-claims gehaald voor het jaar 2018.
Ik ga het maar vieren met een gratis pizza ofzoiets.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- dylanwild94
Heeft de NS dus genoeg geparticipeerd. Voor een welverdiende participizza
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
- reisthijs
- Donateur
- Contacteer:
Tja, Suus heeft de luxe al bij 15 minuten vertraging al te kunnen claimen.
Ik reis dagelijks tussen Utrecht en Amsterdam, zie daar maar eens meer dan 30 minuten vertraging op te lopen...
Ik reis dagelijks tussen Utrecht en Amsterdam, zie daar maar eens meer dan 30 minuten vertraging op te lopen...
Van de acht claims dit jaar hebben er vijf betrekking op een vertraging van meer dan dertig minuten. En ik heb een duur reisproduct, dus de compensatie voor geleden vertraging is natuurlijk wel iets hoger dan gemiddeld. Desondanks blijft het een treurige prestatie van NS.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
...en als ik het goed heb, ook nog een stapel tegoedbonnen van de Domino's. Scheelt weer in de kosten van het feessie *trein*
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Wil je ook een gratis pizza Trolly? Kan hoor, dan fluister ik de instructies wel in je oor :)
Ik wil er wel een, krijg ook nog een koffie van je. :6
Je zou er ook voor kunnen kiezen om een goedkoper reisproduct te nemen. Dan hoef je niet via de HSL te reizen.Suus schreef:Van de acht claims dit jaar hebben er vijf betrekking op een vertraging van meer dan dertig minuten. En ik heb een duur reisproduct, dus de compensatie voor geleden vertraging is natuurlijk wel iets hoger dan gemiddeld. Desondanks blijft het een treurige prestatie van NS.
Er zijn immers meert treinreismogelijkheden vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Inderdaad. Bestaat er nog zoiets als een landelijke netkaart voor het streekvervoer?
Geen idee . maar ik had het over de trein ... niet over de bus.
Ik denk dat Suus het heel leuk vind om geld weg te gooien zodat ze op de HSL stil kan staan. :Y
Je kan natuurlijk ook naar Innsbruck vliegen vanaf Rotterdam Airport, vanaf daar met de Flixbus naar Basel en dan met de ICE naar je werk.
Je kan natuurlijk ook naar Innsbruck vliegen vanaf Rotterdam Airport, vanaf daar met de Flixbus naar Basel en dan met de ICE naar je werk.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Dus omdat ik elke dag op de file sta op de A13, moet ik ook maar via Gouda van Rotterdam naar Delft rijden?KM46 schreef: Je zou er ook voor kunnen kiezen om een goedkoper reisproduct te nemen. Dan hoef je niet via de HSL te reizen.
Er zijn immers meert treinreismogelijkheden vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Zo werkt autistenlogica soms wel.
- Spoiler: show
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Plannen is een paradox.
Plannen is een paradox.
Mwah, de logica vind ik bij KM46 meestal ver te zoeken hoor. :')
De een heeft er natuurlijk wat meer last van dan de ander. :Y
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Plannen is een paradox.
Plannen is een paradox.
Biologisch, eigenlijk heel logisch :Y
Klinkt goed, begin maar met fluisteren. Gratis pizza is toevallig net mij lievelingspizza. En doe er maar een bakkie pleur bij, als je toch bezig bent. Dan fluister ik dat wel weer voor je in Chrysa's oor :')Suus schreef:Wil je ook een gratis pizza Trolly? Kan hoor, dan fluister ik de instructies wel in je oor :)
Non oltrepassare la linea gialla