(Van te voren notitie: Ik heb an alle mensen die prominent in de foto's staan gevraagd of het een probleem was dat ze in een reisverslag op deze site kwamen.)
het was weer regenachtig en dat vind de camera niet zo leuk, dus er zijn niet zo veel foto's deze keer.
Afijn, op station Dordrecht centraal aangekomen eerst naar de treintjes gelopen, Ik was immers nog 30 minuten te vroeg voor bus 620 naar Werkendam.
1/2/3. Hier een paar treintjes vanaf perron 2/3 gefotografeerd.
4. Daarna al weer hollen om bus 620 te halen. Er was nog net tijd voor dit schot van lijn 8.
5. In een behoorlijke stroom regen kwam onze paarse koets aanronken. Veels te warm in dat ding, maar goed. De rit over de pond naar Werkendam was dan ook een echte ervaring om een keer te doen.
6. Door een leuke 0 minuten overstap op Werkendam plein was daar geen tijd voor een foto, dan maar op het busstation bij Sleeuwwijk tol. (west).
7. En nog een buurtbusje naar Almkerk kon er ook nog wel op.
8. Het is net een groot grijs treinstation voor bussen in de middle of nowhere. Ik begint e snappen waarom dit ook wel "station Tol" genoemd word.
9. Onze Brabantliner naar OosterhouT kwam aanrijden, deze foto vond ik zeer geslaagd.
In Oosterhout zijn we overgestapt op de stadsbus en uitgestapt bij het Zuiderhout om daar even te winkelen. Later zijn we met lijn 325 naar Breda gegaan. Alle foto's uit dit deel zijn jammer genoeg niet helemaal goed gegaan. (Corruptie in de foto's).
10. Dan het station van Breda, Groot, Log, Lelijk. Jakkes
11. Na een kwartier op het station te zoeken, het is echt onoverzichtelijk eventjes een snackpauze bij de kiosk ingelast. Altijd goede saucijzen en kaasbroodjes. De American cookies zijn ook goed. Hierna dit slt'tje op de foto gezet.
12. Vanaf de tijdelijke voetgangersbrug viel dit schot nog te maken, Geeft een heel ander beeld dan busjes van voren te zien.
13. Wat lager op de trap kwam de 122 langs rijden.
14. En nog een 122tje de andere kant op, het is hier echt een af en aan rijden van bussen.
15. Dit vond ik toch wel het beste schot van de dag, met de intercity op de foto die zo meteen door gaat rijden richting Eindhoven...
16. ... of toch niet, Ik zag mijn blunder een beetje laat helaas...
17. In de tussentijd kon dit schot ook nog wel van deze simpele line-up van een SLT en deze zelfde trein.
18. Dan kon dit busje er ook nog wel bij of niet?
19. Toen was het met deze verrassend sfeervolle foto onder de lelijke stationskap tijd om de trein naar huis te pakken. In dit geval, een 4+4 koploper setje.
20. En nu is het toch echt tijd, ik ga voor een kopje thee, ik ben al vier uur aan het typen aan verschillende fora en projecten, en dat is precies, wat ik na deze lange reis bij de aanwezige on-board catering ook deed.
Groetjes, wilburg22.