Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Die tweede foto is wel aardig, die eerste foto heeft wat last van het licht.
Voor het een lijn die niet later dan (ongeveer) 5:30 rijdt, is dat trouwens vrij opmerkelijk. (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
691 zou door sliedrecht rond 7:30 and 8:00 komen. Kuch kuch. (En op de terugweg 15:30 en 16:30) (Ter informatie)
891, rijd zijn laatste rit ri. rotterdam (papendrecht) rond 6:00 door sliedrecht en ri. hardinxveld rond 5:45 Dit zal dus waarschijnlijk die rit rond 6en zijn geweest als je kijkt naar de schaduwen staat de zon nog erg laag.
( nog een ritje tussen 691/891 en je had de gehele ochtendspits een bus vanaf hardinxveld giessendam met goede overstap richting dordrecht... Handig arriva.)
Vond het ook al gek, dat het geen sardien-in-blik was, als het 691 zou zijn. :X (A)
Overigens, de 891 rijdt alleen op zaterdagnacht en dus die rit op zondagochtend
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Deze bus Man Lion's City CNG kwam ik vorige jaar zomer tegen op station Putten op lijn 107 naar Ede station
Leuke afwijking geleed Volvo op lijn 401 naar Breda bij oude busstation jaarbeurszijde te Utrecht in 2010
Deze foto is gemaakt in 1995 bij Kralingse Zoom Rotterdam, oude geleed DAF SBG 220 van ZWN. Ik kwam uit de school en ik zag deze bus staan en gelijk naar de bus foto maken, ik had de fototoestel toevallen bij zich en ben zelf deze bus ingezeten!! Helaas is de foto niet kwaliteit.
Heb de foto voor je gefixt, het probleem was dat de link naar de Flickr pagina tussen je IMG tags stond, niet de afbeelding zelf.
Je kunt vanuit Flickr het best foto's plaatsen via Share > BBCode en dan die kopiëren en hier plakken.