Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ivan

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ivan »

Hier iets in dezelfde strekking.
Met de vriendengroep hebben we enkele weken geleden voor de laatste week van de zomervakantie een weekje naar Oostenrijk geboekt.
Deze jongen komt er echter vandaag achter dat hij even is vergeten dat de schoolvakanties van het voortgezet onderwijs een aantal weken eerder zijn afgelopen ten opzichte van die van de hogescholen.
Conclusie: De vakantie staat nu geboekt in de 1e lesweek van het VO :x
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Spoiler alert voor tere zieltjes, want hier een verhaal hoe ik Zwaar Gewond ben geraakt.

Ik zag het al mijlenver van te voren aankomen.
Vanochtend in mijn hotelkamer in Karlsruhe al mijn spullen verzameld want terug naar huis. Nog even een laatste check, heb ik echt alles? Kijk, vis ik toch nog mijn scheermesje uit de badkamer. Tas al dicht en volgepropt. Ik stop hem zogauw wel even in de binnenzak van mijn jas, ik wil nu weg. Fiks het straks wel. Als ik me er maar niet aan snijd straks, haha!

De hele dag niet meer aan dat scheermes gedacht, tot eind van de middag tijdens een overstap in Mainz. Oh ja, even in mijn toilettas doen. Terwijl ik een beetje hannes, komt een man me de weg vragen. In ieder geval was ik niet 100% gefocust en rats, dikke snee in het topje van mijn rechter pink. Niet eens echt pijn, wel meteen bloeden als een rund. Gauw zakdoekje, wond dichtdrukken. Bloed bloed. Heb altijd iets van EHBO bij me, maar natuurlijk helemaal onderin mijn volgepropte tas. Oh, daar is ook mijn trein. Flink druk natuurlijk.
Sta ik daar in een hoekje van een balkon leeg te bloeden :') Ik kon niet even rustig een pleister zoeken want ik had mijn linkerhand nodig om de wond dicht te drukken want zodra ik die losliet begon het meteen als een gek te bloeden. En je wil natuurlijk wel een beetje discreet staan te doen voor je medepassagiers :') Lekker als er kaartcontrole zou komen, kon niet eens bij mijn telefoon.
Na een half uur was het gelukkig zo ver gestopt dat ik de boel even kon loslaten en een pleister kon pakken. Dit ga ik nog wel een paar dagen merken...
Gediplomeerd ongeluksmagneet
waldo79

Bericht door waldo79 »

Wat een verhaal, ik heb me laatst ook gesneden aan een stuk papier.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ardan schreef: za 15 mar 2025, 01:14 Dit ga ik nog wel een paar dagen merken...
En dan te bedenken dat ik me onlangs ook nog heb staan scheren. Het komt wel allemaal heel dichtbij nu.

Maar wanneer zijn de bezoekuren? Dan komt een delegatie van het forum je wel even wat bloemetjes brengen.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Graag. Narcissen, mits correct uitgesproken. Vandaag van 14:70 tot 25:30 uur.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
MaartenD

Bericht door MaartenD »

Is het goed als ik een narcist (spreek ik dat goed uit) langsstuur?
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Als hij maar vol van zichzelf is. :Y :mrgreen:
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Vol lof?

Lekker met ham en kaas uit de oven.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Hoe noem je een Rotterdamse narcis? Een narcist! :Y
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Wat ben je toch ook een runderlap Ardan :X
umbusko schreef: zo 16 mar 2025, 04:54 Hoe noem je een Rotterdamse narcis? Een narcist! :Y
Narcisten zijn voor de kwallebabbels.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Ik wilde vanmorgen op m'n werk wat rijen aan een tabel toevoegen, toen ik tegen deze verwarrende blunder van Microsoft aan liep in Office 365. Een rij links toevoegen????

Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Nou, hier gaat bij het vertalen ook nog wel wat mis.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ik vind een foto met je foon van je beeldscherm maken eerlijk gezegd ook wel blunderwaardig.

Enfin, ik heb er ook eentje te melden:

Afbeelding

Net bij de dealerdt opgehaald. Parkeergarage met hele smalle plekjes waar je alleen vooruit in kunt. Betonpaaltje op de buitenhoek. Duwer achter me. Nieuwe auto. Piepjes. Ik denk het net te halen.

SCHRRRK.

:X

Nou ja, op het oog valt het mee en hij rijdt nog. Straks maar even langs schadeherstel. Hebben we dit alvast gehad, zeg maar.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Portie balen :X
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Gefeliciteerd met je nieuwe auto (zie ik goed dat je een Renault 5 hebt gekocht?), maar gelijk schade rijden is inderdaad ontzettend balen. :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

ArrivaBas schreef: do 20 mar 2025, 19:59gekocht?
Geleast - maar inderdaad: de Renault 5 :Y Geweldig bakkie - vond ik al toen ik de conceptversie in 2021 zag. Als ze 'm zo gaan uitbrengen dan wil ik 'm wel, dacht ik toen.

En zo geschiedde. Die brush met een betonnen paaltje heeft 'm meteen ingewijd, zegmaar (A)
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Ik had precies hetzelfde, maar gezien ik nogal eens behoefte aan een autotripje naar Verweggistan heb, ben ik nog wat huiverig voor de beperkte actieradius die de meeste compacte elektrische karretjes hebben. Eigenlijk mis ik dus een benzineversie van de nieuwe Cinq

Maar goed, met mijn lange benen moet ik in auto's in het B-segment en kleiner echt proefzitten (lees: checken of de stoel ver genoeg naar achteren kan) voor ik verdere stappen zou ondernemen. In mijn blauwe go-kart loop ik er met ongeveer 25.000 kilometer per jaar inmiddels een beetje tegenaan dat ik met de stoel helemaal naar achteren te weinig ruimte heb voor mijn benen. Een andere auto wordt daarom wel wat reëler, zeker ook gezien de Peugeot in mei de respectabele leeftijd van 17 jaar bereikt.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Het rijdt wel heerlijk hoor, elektrisch. Helemaal traploos, enorm koppel, stil - je hoort de verbrandingsmotoren naast je nu pas echt optrekken.

En 17 jaar voor een Franse auto - oh, oh, oh, ze zijn ze onbetrouwbaar, die Fransen _O-
Durashift

Bericht door Durashift »

^^ Kan je 'm niet ruilen voor de Alpine versie? Dat combineert mooi met die klassieker bij je ouwe heer. ;)
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

De A290 spreekt me eerlijk gezegd een stuk minder aan. Maar de ouwe heeft 'm zelf op het oog, dus wie weet.
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

ArrivaBas schreef: do 20 mar 2025, 19:59 (zie ik goed dat je een Renault 5 hebt gekocht?)
Van alleen de wielkast? :shock:
Is dit hoe wij treinfanaten overkomen _O-
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

De velg geeft 'm aardig weg, zou ik denken ;)
Hainje

Bericht door Hainje »

Ik had 't anders niet geraden.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Stefan

Bericht door Stefan »

ArrivaBas schreef: do 20 mar 2025, 19:59 Gefeliciteerd met je nieuwe auto (zie ik goed dat je een Renault 5 hebt gekocht?), maar gelijk schade rijden is inderdaad ontzettend balen. :X
Autotist! :mrgreen:

Overigens had ik het ook gelijk gezien :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Ik moest even inzoomen om het te zien, maar ik wist wel dat Renault bij de nieuwe 5 een hele marketing eromheen heeft bedacht. De overige modellen van het merk hebben nog steeds een krik als logo. (A)
Plaats reactie