Na terugkomst in Hollandistan maar weer eens mijn studentenreisproduct gekoppeld, echter bleek bij het ophalen bij de automaat mijn kaart redelijk dood.
Dan kun je dus geen tijdelijk reisproduct aanvragen, want dat kan alleen als je het reisproduct op je kaart hebt staan (al beweerde de NS-mevrouw op Utrecht Centraal dat dat gewoon kon, de OVC klantenservice beweerde van niet. Ondertussen had ik al een vervangende kaart aangevraagd die gister op de mat lag, maar uiteraard staat daar geen reisproduct voor klaar. Die dus gisteravond opnieuw aangevraagd, maar die staat nog niet klaar. Ondertussen zijn we 5 dagen verder vanaf moment eerste aanvraag.
Zo dus maar eens kijken of de conducteur van de trein naar Ardantown in een goeie bui is, en mij laat reizen met mijn uitgeprinte bevestiging/weigering/aanvraagmailtjes.

(want uiteraard kun je deze kosten niet declareren, dat kan pas als je vervangende kaart meer dan 5 dagen te laat aankomt ofzo -o- )
Lekker geregeld weer :')