Ja, daar ben ik van op de hoogte. Mijn opmerking was meer omdat er in VZ natuurlijk ook 13 meter crossways ex r-net zijn.
Lees ik het goed dat deze laatste vertrekken uit VZ?
Ja, daar ben ik van op de hoogte. Mijn opmerking was meer omdat er in VZ natuurlijk ook 13 meter crossways ex r-net zijn.
Hoe staat het nu met de omleiding op lijn 86? De Beatrixlaan is als het goed is alweer open, maar de omleiding wordt nog gereden. Op de site van Transdev staat 19 juli als einddatum. Klopt dat, of is dat een placeholder voor "tot nader order"? (Ik zie namelijk niet zo snel iets wat rond 19 juli zou veranderen)Jurre schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:39[] De laatste stand van zaken is dat de inrichting rondom de haltes Dolderstraat en Geertjesweg wordt aangepast waardoor lijn 86 de reguliere route weer kan hervatten als de Beatrixlaan wordt opgelevert.Dionysusnu schreef: ↑di 08 okt 2024, 22:59Nou, dat deel snap ik wel. Die inrichting is echt wachten op een ongeluk. Dat wordt niet anders door de omstandigheid dat een fietser een verkeersfout maakt. Dat is menselijk.iamthedutchdude schreef: ↑di 08 okt 2024, 22:14 Op lijn 86 blijven we de omleidingsroute rijden, omdat er gevaarlijke verkeerssituaties ontstaan als andere verkeersdeelnemers zich niet aan de verkeersregels houden
Zoals Hermes beschrijft gaat het ook niet over het algemene risico, maar om het gebrek aan uitwijkplekken, en dat de inrichting de fout makkelijk uitlokt.
Behalve dat er bij één van de twee haltes een spiegel is geplaatst, is er tot op heden niks aan de inrichting rondom de haltes veranderd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten