Ahh dat is de bekende overlastveroorzaakster. Die is laatst ook in Oosterhout al naakt uit de bus gehaald. Het was de afgelopen tijd rustig maar de laatste dagen is ze weer bezig.
Brabant: Alledaagse gebeurtenissen
Re: Brabant: Alledaagse gebeurtenissen
Een chauffeur heeft dr meegenomen in de 312 naar Etten-Leur, want ze zei dat ze daarheen moest. De BOAs op het station herkenden haar ook al ja.
Ik zag gisteren twee Volvo's 7900 LE uit de voormalige concessie ZHN van Arriva in het R-Net jasje door Brabant-Oost rijden, een apart gezicht.
Alle live informatie ligt eruit zie ik
Die van Arriva niet.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
Vanochtend erg vroeg vam Connexxion in zijn geheel maar die kwam voor 9u al terug
"Een touringcar is geen bus"
Vanaf maandag a.s. komen de Friese VDL Citea LLE 9202 en 9208 richting Tilburg. Deze bussen staan nog in de Friese
huisstijl, dit wordt z.s.m. in de Bravo huisstijl gezet. Weet niet of ze daarmee bedoelen dat ze erst nog rondrijden in Friese huisstijl of pas de weg op gaan als ze omgestickerd zijn.
huisstijl, dit wordt z.s.m. in de Bravo huisstijl gezet. Weet niet of ze daarmee bedoelen dat ze erst nog rondrijden in Friese huisstijl of pas de weg op gaan als ze omgestickerd zijn.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Als je gewend bent aan privilege, dan voelt gelijkheid als onderdrukking.
Er staan ook twee Arriva Qliner Volvo's op de stalling van Arriva Den Bosch.
Namelijk de 7790 en de 7789
Ben op deze site voor de leuke info over het OV in Nederland en om van andere te leren die er langer verstand van hebben dan ik.
De 9202 heeft vandaag dienst gereden op Lijn 165 Druten - 's-HertogenboschHainje schreef: ↑vr 10 jan 2025, 13:42 Vanaf maandag a.s. komen de Friese VDL Citea LLE 9202 en 9208 richting Tilburg. Deze bussen staan nog in de Friese
Ben op deze site voor de leuke info over het OV in Nederland en om van andere te leren die er langer verstand van hebben dan ik.
Dan zal er wel een tikfout in de nieuwsbrief hebben gestaan, er komen in ieder geval twee Friese woages.
Ziet er meer uit als een omlooptest; want de bus zelf staat nog in Meppel als we Busposities mogen geloven.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Ik had gisteren R-net volvo 7784 op lijn 122, was al wel omgestickerd. Op station Den Bosch reed nog wel een volvo in R-netkleuren voorbij.
Wel sneu: een rolstoeler wilt mee met lijn 18 naar Bergeijk. Alleen van Iveco 5520 wilt van de uitstapdeur slechts 1 blad open. Wat de chauffeur probeert het 2e blad weigert open te gaan. De man in de rolstoel is niet in staat op te staan en wacht maar met zijn begeleidster op de Brabant.
Geduld is een schone zaak,Jasper073 schreef: ↑ma 30 dec 2024, 20:15Nou SteveJobsSteveJobs schreef: ↑ma 16 dec 2024, 22:21Ik heb hele andere info. Niet uit de kantine maar een stuk betrouwbaarder.Hainje schreef: ↑vr 13 dec 2024, 15:32 Niet echt een nieuwtje qua nieuwe bussen in Tilburg, maar een theorie die een collega vanmiddag in de kantine dropte.
De elektrische bussen komen in de loop van het volgende jaar richting Tilburg. Ze blijven daar tot 1 juli en gaan dan naar West-Brabant omdat VDL niet op tijd kan leveren voor West-Brabant. En in Tilburg rijden ze tot het einde van de concessie weer met diesel.
Zou mij persoonlijk niets verbazen als de bussen uit Uden ook richting Breda/West-Brabant gaan. Misschien zelfs de bussen uit Den Bosch ook (als er geen eisen omtrent elektrisch zijn voor die stad). Wanneer Arriva ook nog eens de concessie Oost verliest, dan zullen we de VDL's ook niet meer terug gaan zien.
Maar het is natuurlijk een THEORETISCH SCENARIO!!
we wachten nog steeds op jou betrouwbare info of is die net zo traag als het leveren van bussen aan Tilburg
veel beter dan kantinepraat op de haak.
Even hier op inhaken. Ik heb dat bericht op een niet al te serieuze noot geplaatst en ik dacht dit dusdanig duidelijk gemaakt te hebben dat zelfs Stevie Wonder nog zou zien dat het echt speculatie is. Ik vind het dan ook wel apart dat er hier lieden zijn die echt super serieus ingaan op mijn bericht. Wellicht zelfs wat storend. Het bericht was duidelijk niet te serieus, ga het dan ook niet te pas en te onpas op zitten rakelen.
en volgens de zelfde site reed de 9202 op Lijn 165 Druten - 's-Hertogenbosch
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Nee hoor. Je kan roepen wat je wil, maar het aanmelden op een buslijn betrof toch echt een test vanuit de werkplaats in Meppel. Het omloopnummer en begin- en eindhalte staan immers ook niet vermeld op Busposities. De bus moet nog in dienst komen in het zuiden...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
29-12-2024 --> 11 foto's NIEUW
07-12-2024 --> 14 foto's
27-11-2024 --> 16 foto's
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
29-12-2024 --> 11 foto's NIEUW
07-12-2024 --> 14 foto's
27-11-2024 --> 16 foto's
Het zullen wel andere bussen zijn, een van de mentoren had ze gisteren op het terrein in Tilburg zien staan. Ze zullen maandag wel op de weg verschijnen.
Hoe veel gaan er eigenlijk komen naar Brabant in totaal nu dat Arriva elders een consessie heeft verloren ?
Ik dacht om vandaag een keertje Bravoflex uit te proberen in West-Brabant maar dat zit er dus niet in, voor een ritje van station Lage Zwaluwe naar een halte van lijn 122 kost me dat niet de beloofde 2 maar ruim 14 euro (volgens zowel de app als de telefonische dienst), dan loop ik wel vanaf Wagenberg…
Lijkt alsof ze het dan als een overstapvrije reis hebben berekend. Heb je verwezen naar de opties van de website?
https://www.bravo.info/reizen/diensten/ ... st-brabant
https://www.bravo.info/reizen/diensten/ ... st-brabant
Ik heb zojuist plaatsgenomen op de ex Friesland Arriva 9208 op lijn 601 te Tilburg.
Hij heeft nog de Friesland bestickering.
Hij heeft nog de Friesland bestickering.
Een streekwagen op de Stappegoorpendel is echt altijd feest.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
Je zult wat moeten als de gelede wagen streken heeft.
"Een touringcar is geen bus"