Spoordienstregeling Duitsland 2025
-
- Berichten: 7255
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2025
Gekoppeld rijden met IC Berlijn (2 stellen Neo) kan ook niet, dat past o.a. in Bad Bentheim maar ook in Bünde, Osnabrück, Hengelo, Apeldoorn en Hilversum niet aan het perron. En in Deventer past het niet langs spoor 1 en in Amersfoort kun je dan alleen op spoor 4 of 5 staan.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1131
- Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 22:31
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2025
Je zou eens kunnen beginnen om een ochtendtrein uit Amsterdam en avondtrein uit Berlijn toe te voegen. Nu vertrekt de eerste trein om 8 uur en komt de laatste om 21:59 aan. Eerste trein uit Berlijn vertrekt ook alom 5 uur, dus 6 uur uit Amsterdam moet ook wel mensen trekken. Dan rij je al 20% meer zitplaatsen. Dat compenseert nog niet helemaal het zitplaatsverlies, maar het is een begin.
-
- Berichten: 5397
- Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2025
Volgens mij bestaat die verbinding nog steeds. Alleen in hoogseizoen dacht ik.
-
- Berichten: 4616
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
- Locatie: IJsselstein
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2025
Deze bedoel je? https://treinposities.nl/ritinfo/20250616/141
Bij twijfel: gebruik beton.
-
- Berichten: 5708
- Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2025
Je zou ook een latere uit Amsterdam kunnen laten vertrekken: die van 18u nog helemaal tot Berlijn en dan om 20u nog eentje tot Hannover. Vanuit Berlijn kun je dan rond 18u ook nog een trein toevoegen tot Amsterdam. En ja, daar komt ie dan wel laat aan, maar bijvoorbeeld Deventer om 22:41 is echt geen rare tijd.MaartenD schreef: ↑ma 16 jun 2025, 11:24 Je zou eens kunnen beginnen om een ochtendtrein uit Amsterdam en avondtrein uit Berlijn toe te voegen. Nu vertrekt de eerste trein om 8 uur en komt de laatste om 21:59 aan. Eerste trein uit Berlijn vertrekt ook alom 5 uur, dus 6 uur uit Amsterdam moet ook wel mensen trekken. Dan rij je al 20% meer zitplaatsen. Dat compenseert nog niet helemaal het zitplaatsverlies, maar het is een begin.
-
- Berichten: 1993
- Lid geworden op: wo 01 mar 2023, 13:40
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2025
Nogmaals: Bron? (De NS-app drukteindicator is hiervoor niet betrouwbaar.)Nitein-Repart schreef: ↑ma 16 jun 2025, 06:57 Qua aanbod gaan er nu meer dan genoeg reizigerstreinen bij De Lutte de grens over. Zorg er eerst voor dat die vol zitten, dan pas kunnen we praten over meer treinen die bij De Lutte de grens over gaan.
-
- Berichten: 210
- Lid geworden op: di 21 nov 2017, 17:38
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2025
Inderdaad, wat is je bron? En ga niet zeggen dat de RB61 niet altijd vol zit terwijl op hetzelfde moment de ICB bomvol zit. Je kunt een IC(E) niet vergelijken met een regionale.Dionysusnu schreef: ↑ma 16 jun 2025, 13:15 Nitein-Repart schreef: ↑ma 16 jun 2025, 06:57
Qua aanbod gaan er nu meer dan genoeg reizigerstreinen bij De Lutte de grens over. Zorg er eerst voor dat die vol zitten, dan pas kunnen we praten over meer treinen die bij De Lutte de grens over gaan.
Nogmaals: Bron? (De NS-app drukteindicator is hiervoor niet betrouwbaar.)
DB zou eens kunnen beginnen met 1 of 2 versterkingsritten in de ochtend vanuit Amsterdam en tussen 10.00 en 14.00 uur vanuit Berlijn. Denk dat je dan al veel drukte oplost.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten